  • 1. Data: 2012-08-09 21:21:05
    Temat: Zapylanie malin - krzyżowe?
    Od: Witek <j...@b...gazeta.pl>

    Witam,
    szukałem trochę po necie, ale jakoś nie znalazłem.
    Czy maliny muszą być sadzone "parami", by było zapylanie krzyżowe?
    W promieniu 300 m nie widziałem krzaków malin, co oczywiście nie
    oznacza, że któryś z sąsiadów ich nie ma.

    Pozdrawiam
    Witek

  • 2. Data: 2012-08-10 19:06:24
    Temat: Re: Zapylanie malin - krzyżowe?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Witek" <j...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy maliny muszą być sadzone "parami", by było zapylanie krzyżowe?
    > W promieniu 300 m nie widziałem krzaków malin, co oczywiście nie oznacza,

    Hejka.l Jakoś bardzo trochę szukałeś. Można sądzić, że wcale.
    "Porzeczki, agrest i maliny są zasadniczo samopłodne, może więc być na
    plantacji uprawiana tylko jedna odmiana (nawet jeden krzew), ale muszą owady
    przenieść pyłek z kwiatu na kwiat i dokonać zapylenia sąsiedzkiego. "
    Pozdrawiam spostrzegawczo Ja...cki

  • 3. Data: 2012-08-12 21:57:57
    Od: Witek <j...@b...gazeta.pl>

    W dniu 2012-08-10 19:06, Dirko pisze:
> [...]
    > owady przenieść pyłek z kwiatu na kwiat i dokonać zapylenia sąsiedzkiego. "

    Dzięki, pewnie nie znalazłem, bo szukałem o krzyżowym, a takich
    informacji brak - teraz rozumiem dlaczego - jeszcze raz dzięki
    Witek

  • 4. Data: 2012-10-17 03:01:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Aug 2012 21:57:57 +0200, Witek napisał(a):

    > bo szukałem o krzyżowym, a takich
    > informacji brak - teraz rozumiem dlaczego

    3333-)
    (by XL)