  • 11. Data: 2012-06-04 20:08:46
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Ponieważ nie chcę z przyczyn ideologicznych korzystac z
    > serwera Gazety Wyborczej

    Popieram postawę kolegi. Sam niestety korzystam tłumacząc sobie że
    "wykorzystuję" "gazetę wybiórczą". Więc śmiało zakładaj konto i
    korzystaj. HEHEHE!!!

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2012-06-04 21:19:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 3 Jun 2012 11:34:48 -0700 (PDT), Jarek Wałach napisał(a):

    > serwera Gazety Wyborczej proszę o informację na temat następujacy: czy
    > istnieje serwer grup dyskusyjnych taki że można pisac wiadomości z
    > czytnika (mam Firebirda). Google umożliwia pisanie newsów ze strony
    > internetowej ale jest to rozwiązanie dość niewygodne.

    Istnieje wiele takich. Jeden to na przykład mój własny :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 13. Data: 2012-06-04 22:51:23
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Mam go wpisanego w outlooka. Kiedyś miałem futuro ale zmieniły się IPki i
    > już go nie mam więc musiałem na Gazecie założyć konto. Przez www nie da
    > sie korzystać z usenetu.

    www jest dla prawdziwych twardzieli.
    Nie rozumiem jak mozna korzystac w ten sposob z usenetu. No ale jak widac na
    grupie mamy paru twardzieli. :-)
    Niech im sie tam...

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2012-06-05 20:24:26
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Jarek Wałach napisał:
    > Proszę szanownego koleżeństwa.

    ja piszę z gazety a mam iplusa - działa ideologicznie ok... hahaha.
    czytnik to thunderbird na mac os x... nie robi problemu

    logistycznie, lingwistycznie, frazeologicznie, medycznie,
    psychologicznie, technicznie i ideologicznie hahaha

    Jest ok. nie obcinaj się inżynierze jaskiniowy i korzystaj, bo jak Twoi
    dojdą do władzy, to tylko przez radiomaryja będziesz trwał :-PPP

  • 15. Data: 2012-06-06 12:24:42
    Od: <news>

    Użytkownik "Kris" napisał:

    > Z powodów ideologicznych odpada;)

    Tam zaraz ideologicznych, sprawdziłem i atman po prostu nie działa

  • 16. Data: 2012-06-06 13:46:36
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2012-06-06 12:24, news pisze:

    > Tam zaraz ideologicznych, sprawdziłem i atman po prostu nie działa

    SOA#1 - u mnie dziala

    Marek

  • 17. Data: 2012-06-06 14:36:49
    Od: <news>

    Użytkownik "Marek K" napisał:

    > SOA#1 - u mnie dziala

    Sprawdziłem Atman działa w warszawie i oferuje dostęp klientom ATM
    Skoro jesteś ich klientem to nic dziwnego że u ciebie działa.

  • 18. Data: 2012-06-06 16:09:28
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    <news> wrote in message news:4fcf3338$0$1212$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tam zaraz ideologicznych, sprawdziłem i atman po prostu nie działa

    Działa ale jest pusty. Nie wymienia danych.

  • 19. Data: 2012-06-06 16:21:13
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2012-06-06 14:36, news pisze:

    > Sprawdziłem Atman działa w warszawie i oferuje dostęp klientom ATM
    > Skoro jesteś ich klientem to nic dziwnego że u ciebie działa.

    Nie jestem ich klientem i nie jestem z Warszawy

    Marek

  • 20. Data: 2012-06-06 20:52:52
    Od: jaro <j...@p...fm>

    W dniu 2012-06-05 20:24, Robert G pisze:

> [...]
    >
    > Jest ok. nie obcinaj się inżynierze jaskiniowy i korzystaj, bo jak Twoi
    > dojdą do władzy, to tylko przez radiomaryja będziesz trwał :-PPP

    Moi nigdy nie dojdą do władzy bo demokracja to rządy większości a ludzie
    inteligentni stanowią niewielki procent populacji.
    Zamiast myśleć za kogoś poczytaj GW i zagłosuj na jedną z dwóch opcji -
    w końcu masz wolność wyboru:)