  • 11. Data: 2011-09-09 19:42:06
    Temat: Re: Zapytanie elektroniczne
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Witam!

    Dziekuje wszystkim za sugestie i odpowiedzi. Cos z proponowanych rozwiazan
    znajde pewnie dla siebie. Co do odleglosci to brama wjazdowa od budynku jest
    oddalona o ok. 35m, lampy pod strzech sa na wys. ok. 5m i zastosowane lampy
    to "enegrooszczedne halogeny" = potrzebuja troche czasu nim uzyskaja pelna
    moc swiecenia.

    Pozdrawiam! Marcin

    PS. przepraszam za brak polskich liter.

  • 12. Data: 2011-09-12 13:13:25
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2011-09-08 11:25, Marcin pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam bramę wjazdową na posesję z automatem otwierającym. Pod strzechą budynku
    > jest zamontowane oświetlenie. Czy ktoś ma pomysł na rozwiązanie, aby w
    > momencie otwarcia z pilota bramy wjazdowej załączało mi się oświetlenie na
    > pewien czas (np. 5min) pod wspomninym okapem dachu. Czy są jakieś ku temu
    > gotowe rozwiązania? Ponadto jeszcze muszę wrzucić tam do oświetlenia
    > wyłącznik zmierzchowy, aby w dzień oświetlenie mi sie nie zaświecało przy
    > otwieraniu bramy, a te 5 min świecenia wiem, że osiągnę przez wyłącznik z
> [...]
    Jeżeli zasilanie bramy idzie z domu osobnym przewodem można zastosować
    przekaźnik prądowy, który zadziała w momencie pobory prądu przez automat
    bramy i załączy oświetlenie.
    Pierwszy z brzegu, trochę skomplikowany, ale są też prostsze :
    http://allegro.pl/przekaznik-wylacznik-pradowy-pradu
    -1-fazowy-i1805063297.html

    CezaryT