  • 11. Data: 2013-09-03 10:26:04
    Temat: Re: "Zasady" przyjęte przy budowie domu ?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Tuesday, September 3, 2013 8:00:23 AM UTC+2, Myjk wrote:
    > hahah, paść można ze śmichawy -- gorzej jak się inwestuje...

    Każda inwestycja niesie ryzyko ;)

    W dzisiejszych czasach człowiek musi umieć zrobić wszystko i być expertem w każdej
    dziedzinie, chyba że ma kupę kasy i dobrze napisaną umowę :>

    L.

  • 12. Data: 2013-09-03 10:39:53
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 września 2013 10:26:04 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Każda inwestycja niesie ryzyko ;)
    >

    > W dzisiejszych czasach człowiek musi umieć zrobić wszystko i być expertem w każdej
    dziedzinie, chyba że ma kupę kasy i dobrze napisaną umowę :>

    Dlaczego tak faworyzujesz prawników?

    --
    ZZ@private

  • 13. Data: 2013-09-03 10:54:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > W dzisiejszych czasach człowiek musi umieć zrobić wszystko i być expertem
    > w każdej dziedzinie, chyba że ma kupę kasy i dobrze napisaną umowę :>

    A to 30 albo 50 lat temu było inaczej? Na tyle na ile pamiętam PRL to na
    fachowców w ogóle nie można było liczyć i jak się w rodzinie nie miało tzw.
    złotej rączki to się było dojonym przez partaczy na każdym kroku.

    Teraz jest o tyle łatwiej że do wielu rzeczy można zatrudnić firmę z umową,
    nadzorem i gwarancją.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 14. Data: 2013-09-03 12:47:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 3 Sep 2013 10:16:09 +0200, Franc

    > Z grupy dyskusyjnej odsyłać na forum - koniec świata.

    Cóż, ja w sumie wolę fora (nie bić!) -- zwłaszcza jeśli chodzi o
    fotorelacje. Poza tym wszystko jest pokatalogowane i łatwiej szukać
    informacji. Nie wspominając o ilości uzytkowników... ;P

    --
    Pozdor Myjk