  • 11. Data: 2021-11-08 23:32:05
    Temat: Re: Zasilacz do LED - bez obciążenia
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 8 November 2021 at 16:29:11 UTC+1, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    > ale fakt że zazwyczaj jest to ładowarka dołączona do telefonu a to
    > pewnie nie to samo co "ładowarka do telefonu" z alle za 10zł + przesyłka.
    >
    > U mnie meblarz gdy zmontował kuchnie, to założył dwa chińskie (siłą
    > rzeczy to odkryłem gdy padły) zasilacze do LED (załączane napięciem nie
    > obciążeniem) i po roku (jeden) i półtora (drugi) padły. Już do niego nie
    > dzwoniłem tylko założyłem o tej samej mocy wyjściowej (ale po 60zł a nie
    > 20zł) jakiegoś polskiego producenta i na razie od 2,5 roku działają.
    > Może przypadek. Te polskiego producenta fizycznie mniejsze (krótsze),

    Nie ma w Polsce producentów zasilaczy niskiej mocy, bo aby zarobić trzeba
    wyprodukować rocznie i sprzedac milion sztuk a rynek krótki i zapełniony milionami
    zasilaczy z Chin bezpośrednio i milionami posrednio z Mimiec, Holandii, UK.

    Chinczyk produkuje rocznie miliard zasilaczy i produkcja jest automatyzowana
    Male rączki to są w zacofanej technologicznie Polsce, Brókselce
    W Chinach do produkcji i roboty są roboty

  • 12. Data: 2021-11-09 08:38:48
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 08.11.2021 o 23:32, a a pisze:

> [...]
    zasilaczy z Chin bezpośrednio i milionami posrednio z Mimiec, Holandii, UK.

    https://tatarek.com.pl/

    Pozdrawiam

    DD

  • 13. Data: 2021-11-09 12:10:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 9 listopada 2021 o 08:38:49 UTC+1 Dariusz Dorochowicz napisał(a):

> [...]
    zasilaczy z Chin bezpośrednio i milionami posrednio z Mimiec, Holandii, UK.

    Popatrzyłem na ceny. Chyba ich pojebało. Oni nic nie sprzedają bo musieli by trafiać
    na jebnietych.

  • 14. Data: 2021-11-09 12:38:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Kto ci tak powiedział? serwis czy producent?

    Troche poczytałem plus sprzedawcy.

    > Akurat nie o tym myślałem, pytałem dlaczego zasilacza led nie
    > wyłączasz?

    Bo musiałbym zrobić wiecej przewodów i wiecej gniazdek - jednym słowem
    kucie kucie kucie :)
    Dodatkowo szukałem włączników które potrafią sciemniac ledy to albo ja
    nie wiem kogo zapytac albo nikt nic nie wie...
    A tak mam sterownik z którego moge włączyc wyłączyc 4 strefy led, moge
    regulowac jasnosc a sterownik jest bezprzewodowy.

    > Jak Ci sie spali dom od zasilacza to zmienisz zdanie.

    Hmm, kupujac meble z ikea tez mam tak podłączone oswietlenie kuchni.
    Zasilacz na stałe do pradu a swiatło włączane takim bezprzewodowym
    guziczkiem.
    Co gorsza, zasilacz lezy na meblach. Mowisz ze ryzykuje?

    Akurat zasilacze od ledów beda wisiały na scianie w miejscu gdzie nie
    bedzie sie miało od nich co zapalic ale zmartwiłes mnie w kontekscie
    tych mebli kuchennych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 15. Data: 2021-11-09 12:38:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Po co przepłacasz?
    > Na allegro porządne zasilacze poniżej 10zl kupisz.
    > Sprzedawce holandpoland szukaj.

    dziekuje.
    Ten dałem jako przykład, bo swój kupowałem 5 lat temu, lezał w szafie i
    teraz go uzyłem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 16. Data: 2021-11-09 12:38:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > Allegro: holandpoland

    dziekuje

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 17. Data: 2021-11-09 16:50:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Ja kupiłem takie - https://www.jmtcontrol.pl/zasilacz-modulowy-lrs-50-1
    2

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2021-11-09 19:10:17
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > Ja kupiłem takie - https://www.jmtcontrol.pl/zasilacz-modulowy-lrs-50-1
    2

    No tak, ale to jednak chińskie.

    Inna sprawa że Mean Well to bardzo porządna firma. Warto też pamiętać,
    że jest również kategoria zasilaczy meblowych. Oczywiście jak wszędzie i
    na tym można się przejechać. Ja korzystam z takich:

    https://www.sklep.sellneo.pl/category/zasilacze-do-l
    ed-meblowe-zasilacze-led

    Pozdrawiam

    DD

  • 19. Data: 2021-11-10 05:44:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 09.11.2021 19:10, Dariusz Dorochowicz wrote:
    > Warto też pamiętać, że jest również kategoria zasilaczy meblowych.

    Też mam taki "meblowy" jeden, ale rozumiem że różnica tutaj sprowadza
    się do obudowy?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2021-11-10 07:55:27
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > Też mam taki "meblowy" jeden, ale rozumiem że różnica tutaj sprowadza
    > się do obudowy?

    Oczywiście że nie. Różnica jest ogromna - przede wszystkim dopuszczenie
    do montażu na materiałach (łatwo)palnych oraz w ogóle konstrukcji
    wewnętrznej. Izolacja itp... Przy czym samo stwierdzenie "meblowy" przez
    sprzedawcę też niczego nie oznacza.

    Pozdrawiam

    DD