  • 161. Data: 2013-10-02 16:14:12
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-02 15:32, Adam pisze:

    > Dokladnie. Rozwalaja mnie te kampanie zeby koniecznie chodzic glosowac bo
    > to obywatelski obowiazek. Ale co jak ktos nie ma kandydata? Wtedy idzie
    > glosowac na "mniejsze zlo". Strzelam ze z 80% glosujacych na PO/PIS to
    > wlasnie takie strzaly. Jakby siedzieli w domu i frekwencja wyniosla 10% to
    > moze by to takich a'la korwinistow (co to nie glosuja bo i tak nie widza
    > szans na wygrana) w nastepnym glosowaniu z foteli wyrwala :)

    Ano.
    To tak jak pojsc na impreze i pic np. Absolwenta bo innej nie ma.
    Brak glosu to pokazanie tej tzw. elicie, ze coraz mniej ludzi ich
    slucha. Wybor miedzy jednym oszustem a drugim to sorry ale co to za
    wybor? Idac na glosowanie mam im dawac do zrozumienia, ze jest git i
    wystarczy tylko zmiana sztandarow? Paradoksalnie gdyby nikt nie poszedl
    na wybory to wladza zrozumialaby, ze nie ma przyzwolenia na robienie
    ludzi trabe co wybory, by pozniej opowiadac, ze to tylko kampania
    wyborcza i ogolnie wszyscy wiedza, ze to sciema. No jak tak sie
    podchodzi do sprawy to ja malpa nie jestem i w cyrku brac udzialu nie
    planuje.

    Pozdro.. TK

  • 162. Data: 2013-10-02 16:20:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-02 16:09, Ghost pisze:

    > Na pewno nie glos, ktory mialby jakikolwiek udzial w jakimkolwiek
    > decydowaniu o czymkolwiek.

    No to o czym chcesz decydowac skoro to co sie mowi z gory wiadomo, ze
    nie jest prawda? To tak jakby pokazywanie czego nie zrobimy. Masz racje,
    ze to nie glos sprawczy, ale jednak pokazujacy na co sie zgadzamy a na
    co nie. Ostatecznie moj jeden glos nic nie znaczy, ale wewnetrznie przed
    soba czuje sie spelniony, ze nie poparlem kolejnego cyrku.

    Pozdro.. TK

  • 163. Data: 2013-10-02 16:24:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszyscy wiedza, ze to sciema. No jak tak sie podchodzi do sprawy to ja
    > malpa nie jestem i w cyrku brac udzialu nie planuje.

    Dobrze ze tak nie kombinujecie robiac zakupy: "a nigdzie nie kupie, bo
    musialbym wybrac jakiegos handlarza zlodzieja, bo kazdy handlarz to
    zlodziej!" (parafrazujac klasyka) - w ostatecznym rozrachunku przyszoby wam
    umrzec z glodu. Chociaz jak wybory "dobrze" pojda, to moze byc rownie
    zabawnie.

  • 164. Data: 2013-10-02 16:27:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No to o czym chcesz decydowac skoro to co sie mowi z gory wiadomo, ze nie
    > jest prawda?

    Wiadomo?

> [...]
    > Ostatecznie moj jeden glos nic nie znaczy, ale wewnetrznie przed soba
    > czuje sie spelniony, ze nie poparlem kolejnego cyrku.

    Skad masz wiedze, ze te cyrki sa rownowazne, w ogole skad wiesz, ze to
    cyrki?

    Hint: czy jest jakies glosowanie, albo jakis mechanizm nienegatywnego doboru
    naturalnego na poszczegolne stanowiska dziennikarskie w mediach?

  • 165. Data: 2013-10-02 17:06:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > Jest dokladnie na odwrot. Tam sobie moga pozwolic na beczke na dachu
    > bo ta beczka sie w ciagu dnia nagrzeje do takich temperatur ktore
    > wybija wszelkie bakterie / legionelle i inne. U nas w takim zbiorniku
    > szybko
    > rozwineloby sie jakies badziewie - trzebaby go okresowo dogrzewac /
    > przegrzewac, a to oznaczaloby grzanie atmosfery :-) Dlatego w naszym
    > klimacie sprawdzaja sie kolektory, a u nich wystarcza proste beczki.

    baeczka na dachu jest izolowana, pownieważ tam zawsze jest powyżej zera więc
    nie trzeba jej chowac w budynku, ponadto to śa zwykle systemy z
    grawitacyjnym obiegiem czynnika grzewczego.

  • 166. Data: 2013-10-02 18:06:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 2 października 2013 16:10:18 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Slyszalem na miescie, ze wszyscy prywaciarze to zlodzieje i szubrawcy. Nie
    > zebym sie poczuwal.

    Ale ja nie slyszalem - tusk obiecywal zmniejszenie ilosci fotoradarow,
    zmniejszenie administracji, biurokracji, obnizke podatkow. Zobacz jego
    ekspose. Klamal? Klamal bo zrobil dokladnie odwrotnie. Juz za to powinien
    byc wywalony i miec zakaz rzadzenia w jakimkolwiek panstwowym tworze.

    PS. glosowalem na niego w pierwszych wyborach, wstyd mi za to ale zostalem
    zwyczajnie oklamany :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 167. Data: 2013-10-02 18:07:49
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 2 października 2013 17:06:11 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > baeczka na dachu jest izolowana, pownieważ tam zawsze jest powyżej zera więc
    > nie trzeba jej chowac w budynku, ponadto to śa zwykle systemy z
    > grawitacyjnym obiegiem czynnika grzewczego.

    No tak - brak mrozu to tez jeden z podstawowych czynnikow, jak nie
    najwazniejszy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 168. Data: 2013-10-02 18:41:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu środa, 2 października 2013 16:10:18 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >PS. glosowalem na niego w pierwszych wyborach, wstyd mi za to ale zostalem
    >zwyczajnie oklamany :)

    Obetrzyj spika i nie placz juz. Łelkom tó ril łorld.

  • 169. Data: 2013-10-02 19:27:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 2 października 2013 18:41:39 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Obetrzyj spika i nie placz juz. Łelkom tó ril łorld.

    Ale ja nie placze, naprawde mnie to wali ;) Mojego glosu nie dostanie juz
    nigdy - a kto na niego zaglosuje ten sam przed soba powinien sie wstydzic:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 170. Data: 2013-10-02 19:44:32
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Ale ja nie placze, naprawde mnie to wali ;) Mojego glosu nie dostanie
    > juz
    > nigdy - a kto na niego zaglosuje ten sam przed soba powinien sie
    > wstydzic:)

    To się nazywa polska tolerancyjna demokracja :)
    Zasada prosta: "kto głosuje inaczej niż ja, ten jest debil".