  • 211. Data: 2013-10-03 11:03:03
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l2j8qb$p74$1@usenet.news.interia.pl...

    > Tego tak naprawde nie wiemy.

    Wiemy, przeciez nawet silniejszym nie bardzo to wyszlo. Wezmy tez pod uwage,
    ze nasz "kryzys" to male miki przy Hiszpani, Grecji, Portugalii...

    > Chodzi po prostu o zwykla przyzwoitosc. O cos, co zacheci mnie do pojscia
    > na wybory, bo o tym rozmawiamy.

    No nie - w dupach sie poprzewracalo. Otakje polskjie walczylim by
    _WOLNO_BYLO_ wybierac, a tu: zrobcie jaka kampanie to moze pojde.

    Jiiihahahaaaa.

  • 212. Data: 2013-10-03 11:05:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 10:06, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Ludzi, tu jest mowa o ludziach.

    Ludzi jako kapital. Rozmawiamy o zarzadzaniu, nie finansach.

    > Ale dlaczego uwazasz, ze celem tym jest tylko i wylacznie zysk? Moze
    > celem jest zachecenie przedsiebiorcow do inwestowania, albo zapewnie
    > braku niepokojow wsrod administracji?

    Troche uogolniam piszac o zysku.
    A co z tego ma tzw. spleczenstwo placace podatki na ta rosnaca
    administracje i glupawe przepisy dla przedsiebiorcow? Z takich spotkan
    powinny wynikac jakies konkrety, a nie tylko obluda. Mam gdzies taki
    rzad ktorego jedynym celem jest lizanie tylkow by jak najdluzej trwac.

    > Ale takich rzeczy dzisiaj zaden rzad tez nie robi. To bylo za komuny,
    > gdy wmawiano nam wolnosc np. prasy. Przerysowujesz sytuacje.

    No troche przerysowuje, ale mnie powala argument, ze to co sie mowi w
    kampanii to kampania, a pozniej zaczyna sie rzadzenie. Qzwa, czy tylko
    ja widze, ze cos tu jest nie tak?
    No wez expose. Potok slow przez trzy godziny. Co z tego zostalo?
    Przeciez to slogany bez pokrycia. Facet idzie do mownicy glosic pierdoly
    w ktore sam nie wierzy.

    > Wiesz, takie garnki sprzedaje sie tylko raz, ten biznes tak jest
    > policzony, wiec tu dysonans nie szkodzi :-)

    He, to fakt. :-)

    Pozdro.. TK

  • 213. Data: 2013-10-03 11:09:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 10:08, Ghost pisze:

    > Czytasz statystyki GUSu? A uwage na relacjach ze spotkan z administracja
    > vs przedsiebiorcami koncentruja Ci media, nikt inny.

    Owszem, ale staram sie nie ograniczac tylko do wybranych tytulow. A ze
    nie unikne manipulacji to raczej oczywiste. Widac to po moim ostatnim
    glosowaniu. Teraz wiem jak daleki bylem od prawdy. No takie zycie
    niestety. Czasem trzeba wiecej czasu zeby przejzec na oczy.

    Pozdro.. TK

  • 214. Data: 2013-10-03 11:10:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 10:10, Ghost pisze:

    > Nie wiem jak Ty, ale dla mnie te niewazne to liczba cwokow nie
    > umiejacych poprawnie wybrac kandydata.

    No wreszcie...

    Pozdro.. TK

  • 215. Data: 2013-10-03 11:14:46
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jasne, jasne, gdybym dostawal po piec centow za kazdym razy gdy to slysze,
    > dzisiaj bylbym milionerem.

    ROTFL. Obracasz się w dziwnym towarzystwie, albo po prostu przesadzasz. Ja
    tylko raz usłyszałem taki tekst, a osób uczestniczących w szkoleniach znam
    tylko kilka.

    > Nikt sie nie nabiera, nikt. Oczywsice.

    Nie napisałem, że nikt się nie nabiera. Wystarczy popatrzeć na dane
    dotyczące sprzedaży bezpośredniej, by łatwo zobaczyć które grupy się łatwiej
    i częściej nabierają.

    Nie jest żadną tajemnica że im ktoś jest bardziej świadomy technik
    manipulacji tym trudniej go zmanipulować.

    A co do samych technik to niewiele się zmieniły od czasów "hipisowskich
    kwiatków" i "eksperymentu". No może poza tym, ze teraz jest łatwiej bo
    doszła jeszcze jedna zasada - ciemny lud chętniej uwierzy znanemu aktorowi
    niż anonimowemu specjaliście - ot po prostu współczesny "biały kołnierzyk"
    nie oznacza bycia dobrze ubranym a bycie znanym.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 216. Data: 2013-10-03 11:18:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 11:03, Ghost pisze:

    > Wiemy, przeciez nawet silniejszym nie bardzo to wyszlo. Wezmy tez pod
    > uwage, ze nasz "kryzys" to male miki przy Hiszpani, Grecji, Portugalii...

    Wiekszym sie nie udalo, a udalo mniejszym. Przeciez w UE sa kraje ze
    wzrostem pow. 5%. A Grecja i Portugalia to jednak inna przypadki jak nasz.

    > No nie - w dupach sie poprzewracalo. Otakje polskjie walczylim by
    > _WOLNO_BYLO_ wybierac, a tu: zrobcie jaka kampanie to moze pojde.

    Sorry, ale jak od kilku lat widze, ze to doopy sie nie trzyma to nie pojde.

    dobra kunia.

    Pozdro.. TK

  • 217. Data: 2013-10-03 12:49:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2013 11:18:03 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > dobra kunia.
    Ale fajny watek.Od węgla poprzez solary i Korwina na wyborach kończąc
    Nawet Lawa tu się udzielił;)

  • 218. Data: 2013-10-03 12:58:27
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 3 październik (czwartek), gdy o godzinie 11:10
    *Maniek4* naskrobał(a):

    > No wreszcie...

    Leniami jest łatwiej rządzić. Po prostu łatwo przewidzieć co zrobią albo
    raczej czego nie zrobią.
    Władze spółdzielni mieszkaniowych "lubią" wykorzystywać lenistwo swych
    członków do na przykład przedłużenia swej kadencji.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2013-10-03 12:48:55

  • 219. Data: 2013-10-03 13:02:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > tylko raz usłyszałem taki tekst, a osób uczestniczących w szkoleniach znam

    Jest odwrotnie. Praktycznie nie spotyka sie osob (jest ich naprawde
    niewiele) potrafiacych przyznac, ze manipulacja na nich moze podzialac. Na
    innych owszem, tak. Ale nie na nich, bo oni som inteligentni i wyksztalceni.
    Tymczasem ilosc kierunkow z jakich moze nadejsc manipulacja jest
    nieograniczona, i nawet siakies tam szkolenia nie maja prawa zalatwic
    sprawy. Juz kupienie udzialu w tych szkolenieach to ugiecie sie przed forma
    manipulacji :-)

    Ci ktorzy maja swiadomosc, ze jest w zyciu wie rzeczy nad ktorymi nie da sie
    zapanowac zyskuja wiele w mojej ocenie, a takze rosnie w moich oczach ich
    wiarygodnosc (oczywiscie pozwalam Ci miec to w dupie).

    BTW
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_Krugera-Dunninga

  • 220. Data: 2013-10-03 13:02:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 12:49, Kris pisze:
    > Ale fajny watek.Od węgla poprzez solary i Korwina na wyborach kończąc

    Odjechany to fakt. Ja nic nie jaralem gdyby co.

    > Nawet Lawa tu się udzielił;)

    A to juz niekoniecznie. :-)

    Pozdro.. TK