  • 241. Data: 2013-10-03 22:35:21
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 16:33, Ghost pisze:

    > Wiem, takie skojarzenie - "Kapital" i traktowanie ludzi jak kapital :-)

    No OK, cos w tym jest.

    > Maniek, ale co Ty mi tlumaczysz. Przeciez nie polemizuje.

    OK

    > Nie moga, bo chodzi o urabianie tych ludzi, zeby im sie chcialo
    > pracowac, a nie dup...

    Tak mi sie skojarzyl Kaligula i jego igrzyska...

    > Na odwrot. Tego potrzebuja wyborcy. Te glowy maja im kiwac, ze dostana
    > wsyztsko czego chca.

    To prawda, ale mam nieodparte wrazenie, ze jakos to sie uzupelnia i
    razem napedza. W sumie zatraca sie sens niestety.

    > Ja wole, jak mowia jawnie, a nie pozoruja.

    Tylko wiesz, ta pozorna uczciwosc jakos nie w te strone sie odchyla.
    Moze stary jestem, ale wolal bym zeby wybrancy zajmowali sie czyms
    wiecej niz tylko kreowaniem pijaru.

    Pozdro.. TK

  • 242. Data: 2013-10-03 22:37:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    .pl...

    > Widze wylacznie splycenie tematu. Do bolu.

    BTW to splycenie to _wlasnie_ efekt Krugera :-)

  • 243. Data: 2013-10-04 07:59:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > To prawda, ale mam nieodparte wrazenie, ze jakos to sie uzupelnia i razem
    > napedza. W sumie zatraca sie sens niestety.

    I last but not least - media, bez nich cyrk bylby szczatkowy. A konkretnie
    bez mediow w tej formie jak teraz. Ty masz swoje marzenia o samej
    prostodusznej prawdzie w kampanii, a ja mam swoje o mediach skupionych
    wylacznie na realiach, nie na ogladalnosci i bzdurach. Gdyby nie media temat
    smolenska juz dawno by nie istnial, ale oni wiedza, ze za tym tematem
    pojdzie widownia. Wiec smieja sie z pisu, ze ciagle to walkuje, ale sami
    robia to samo.

    > Tylko wiesz, ta pozorna uczciwosc jakos nie w te strone sie odchyla. Moze
    > stary jestem, ale wolal bym zeby wybrancy zajmowali sie czyms wiecej niz
    > tylko kreowaniem pijaru.

    Nie da sie samym pijarem. Tak jak nie da sie sprzedac towaru sama reklama.

  • 244. Data: 2013-10-04 08:59:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Manipulujesz :-) tym razem kontekstem.

    [ciach]

    > _Jednoznacznie_ zasugerowales. Manipulancie.

    Czyli jednak przedszkole, wobec tego dziękuję za próbę dyskusji i żegnam.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 245. Data: 2013-10-04 09:07:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > BTW to splycenie to _wlasnie_ efekt Krugera :-)

    Ech, widzę, ze nie nadążasz więc rozwinę to zdanie:

    Jeśli ktoś w danej dziedzinie nigdy nie pomyślał "wiem, że nic nie wiem" to
    prawdopodobnie jego wiedza jest niższa niż mu się wydaje.
    Jeśli ktoś tak pomyślał i dalej się uczył by to zmienić to prawdopodobnie
    jego wiedza jest większa niż mu się wydaje, ale on nigdy w to nie uwierzy.

    Teraz lepiej? Doświadczenie o którym piszesz tylko potwierdziło prawdę znaną
    od setek lat - to nie było odkrycie żadnego nowego prawa.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 246. Data: 2013-10-04 11:39:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-04 07:59, Ghost pisze:

> [...]
    > nie media temat smolenska juz dawno by nie istnial, ale oni wiedza, ze
    > za tym tematem pojdzie widownia. Wiec smieja sie z pisu, ze ciagle to

    Moge sie tylko pod tym podpisac.

    Pozdro.. TK

  • 247. Data: 2013-10-04 13:49:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Jeśli ktoś w danej dziedzinie nigdy nie pomyślał "wiem, że nic nie wiem"
    > to prawdopodobnie jego wiedza jest niższa niż mu się wydaje.

    I to wiemy z efektu Krugera, a nie z powiedzenia "wiem, że nic nie wiem"

  • 248. Data: 2013-10-04 13:50:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > [ciach]

    > Czyli jednak przedszkole, wobec tego dziękuję za próbę dyskusji i żegnam.

    ojej

  • 249. Data: 2013-10-04 14:00:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > I to wiemy z efektu Krugera, a nie z powiedzenia "wiem, że nic nie wiem"

    Bzdura, to było wiadomo jeszcze zanim imć Kruger się narodził. On tylko
    zrobił badania które to potwierdziły.

    Już starożytni mieli powiedzenie: Tylko głupiec myśli że jest mędrcem a
    mędrzec że jest głupcem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 250. Data: 2013-10-05 07:45:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > zrobił badania które to potwierdziły.
    >
    > Już starożytni mieli powiedzenie: Tylko głupiec myśli że jest mędrcem a

    Nie, nie, nie, nie - starozytni mieli powiedzenie: uparty jak osiol.

    Kruger nie o madrosci, ani glupcach prawil.

    Odpuscmy, widac, ze nie rozumiesz na czym polega owo zjawisko.