  • 21. Data: 2013-09-27 17:34:05
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: "Megi" <m...@w...pl>

    Kris <k...@g...com> :

    > Ustaw Sobie kodowanie bo krzaki zamiast polskich znaków widze;)

    Nie A.L., a Ty masz źle ustawione kodowanie. To przez te Twoje google z
    których piszesz.

  • 22. Data: 2013-09-27 18:44:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.09.2013 16:21, Kris pisze:
    > Ustaw Sobie kodowanie bo krzaki zamiast polskich znaków widze;)

    Mam poprawnie ustawione kodowanie. To twój lamerski czytnik jest do dupy
    (i np. nie zawija poprawnie wierszy).

  • 23. Data: 2013-09-27 19:29:13
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 27.09.2013 o 13:53 Marcin W. <m...@w...org> pisze:

    > Przecież już od dawna masz kotły na EKO-groszek - i wiem, że to w
    > starostwach przechodzi nawet na terenach gdzie mpzp mówią o ogrzewaniu
    > ekologicznym. ;)
    No bo jakby nier patrzeć ekologia jednak jest, węgiel-groszek się inaczej
    spala niż w normalnym piecu. Mam sąsiada od zachodu który pali zwykłym
    węglem w zwykłym piecu i wiem jakie kłęby gryzącego dymu idą na mnie.
    Jak go i jemu podobnych ta ustawa zmusi na opalanie groszkiem w piecach z
    podajnikiem na pewno powietrze będzie czystsze bo węgiel się będzie
    spalał w optymalnych warunkach.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 24. Data: 2013-09-27 19:31:32
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 27 września 2013 18:44:29 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Mam poprawnie ustawione kodowanie. To twój lamerski czytnik jest do dupy
    >
    > (i np. nie zawija poprawnie wierszy).
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Teraz masz poprawnie bo nie krzaczysz. Wtedy krzaczyłeś. Może zamiast wymagać od
    innych żeby na siłę robili 40 znaków w linii w końcu wymienisz ZX Specrtum na coś
    nowocześniejszego. W Amidze 80 znaków w linii było. Amiga 500 nie powinna kosztować
    majątku.

  • 25. Data: 2013-09-27 19:52:38
    Od: "Megi" <m...@w...pl>

    In news:78863e17-88c9-4649-ae21-49f8cb3f43ca@googlegrou
    ps.com,
    *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    > Teraz masz poprawnie bo nie krzaczysz. Wtedy krzaczyłeś.

    On ma dobrze ustawione:
    - które nie obsługuje grup dyskusyjnych - dlatego krzaczy.

  • 26. Data: 2013-09-27 20:04:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Po prostu nie chce mi się wierzyć żeby komus sie opłacało ogrzewac
    > dwudziestoletni dom, bez podłogóweki pompa ciepła.
    > Grzejniki dobrane pewnie tak że muszą byc grzane do 70stC itp.
    > To nie mogło być opłacalne na poierwszy rzut oka. Ale może były jakies
    > niuanse o których nie wiemy.

    Nie wiem, nie znam tej instalacji poza tym że zmieniał kocioł. Nie wiem czy
    musi grzać do 70 stopni ale nie sądzę bo jestem pewien że jak kiedyś robił
    remont i montował ogrzewanie olejowe to wymienił też grzejniki i całą
    instalację, więc pewnie ktoś mu to policzył.

    Patrząc tylko pod kątem kosztu opału to na pewno to mu się ta zmiana się nie
    opłaca. Ale trzeba też wziąć pod uwagę inne niuanse. Mógł (co było dosyć
    popularne przed upowszechnieniem się buforów) grzać CWU w lecie prądem w
    dodatku w jednej taryfie, a to może mieć spory wpływ na końcową opłacalność.

    Na pewno z jego punktu widzenia kluczowe dla opłacalności jest to na ile
    wycenia sobie swój czas, ale tego obiektywnie policzyć się nie da.

    Może być też tak że upewnia się w dobrym postępowaniu i nagina fakty aby nie
    przyznać że ma drożej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 27. Data: 2013-09-27 20:20:53
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A to jest od ekologii? Ja zawsze myślałem że od ekonomii, tzn. tanie
    > paliwo do pieca :>

    He he he.
    Toż to już od wielu lat kotły na ekogroszek są dofinansowywane jako
    paliwo ekologiczne :)

  • 28. Data: 2013-09-27 20:27:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.09.2013 19:52, Megi pisze:
> [...]
    > *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    > On ma dobrze ustawione:
    > - które nie obsługuje grup dyskusyjnych - dlatego krzaczy.

    Przecież ptasi móżdżek w życiu tego nie zrozumie. Założę się, że nadal
    nie umie poprawnie cytować.

    Do kibla i tyle ;)

  • 29. Data: 2013-09-27 20:33:26
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Podatek będzie doliczany do paliwa a nie za samo posiadanie kotła.

    No to przestanę kupować węgiel. Kupię rozdrabniacz do drzewa i będę
    palił zrębkami, albo kupię od chłopa zboże :)
    Ale, zeby móc to trzeba mieć odpowiedni kocioł :)
    Dlatego też u mnie miałowiec wędruje na złom, a w jego miejsce czeka na
    podłączenie kocioł retortowy z podajnikiem wielopaliwowym: miał, pelet,
    trociny, zrębki, zboże, a nawet może być plastik czy pampersy jak się
    przepuści przez rozdrabniacz ;)
    No z tym ostatnim to może przesadziłem :)

  • 30. Data: 2013-09-27 20:37:39
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Amiga 500 nie powinna kosztować majątku.

    Jakby coś to mam kilka sztuk Amig 1200 do sprzedania z kartami CF
    zamiast twardych dysków ;)
    Kurde, a może by tak jednak poczekać jeszcze, zeby nabrały trochę na
    wartości? :)