  • 1. Data: 2010-05-03 12:32:52
    Temat: Zatkany odpływ brodzika
    Od: "egon" <x...@o...pl>

    Witam,

    Zatyka mi się brodzik pod prysznicem. Brodzik podłączony jest rurką
    harmonijkową do odpływu. Do syfonu mam dostęp zdejmując wkładkę na wierzchu
    odpływu brodzika. Często czyściłem syfon zdejmując tą wkładkę. Teraz jednak
    syfon jest czysty, więc w tej rurze się już zatyka. Jak wyczyścić odpływ z
    brodzika? Ciężko dostać się do tej rurki przez odpływ, bo są tylko dosyć
    wąskie szpary.

  • 2. Data: 2010-05-03 12:54:43
    Temat: Re: Zatkany odp?yw brodzika
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    egon napisal:
    > Zatyka mi si? brodzik pod prysznicem. Brodzik pod??czony jest rurk?
    > harmonijkow? do odp?ywu. Do syfonu mam dost?p zdejmuj?c wk?adk? na wierzchu
    > odp?ywu brodzika. Cz?sto czy?ci?em syfon zdejmuj?c t? wk?adk?. Teraz jednak
    > syfon jest czysty, wi?c w tej rurze si? ju? zatyka. Jak wyczy?ci? odp?yw z
    > brodzika? Ci??ko dosta? si? do tej rurki przez odp?yw, bo s? tylko dosy?
    > w?skie szpary.

    Kret, duuużo Kreta.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-05-03 20:02:11
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On May 3, 2:54 pm, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > Kret, duuużo Kreta.

    A Kreta zalać wrzątkiem (tak jak w przepisie). Rozpuści brud i rurę.
    Wiem z auutopsji, przez to mam prysznic do wymiany.
    Jeśli masz taką możliwość wymień ten chiński wynalazek na gładkie
    rurki, szkoda czasu na te harmonijki.

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2010-05-03 20:04:01
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote:

    > Kret, duuużo Kreta.

    Z tą dużą ilością bym nie przesadzał. Można zrobić gorzej niż jest obecnie.
    Niedawno mój 4 letni syn wcisnął mydło do odpływu umywalki. Żona nasypała
    tam sporo kreta i zalała wrzątkiem. Nie pomogło, więc powtórzyła operację.
    Gdy dotarłem do domu, woda już w ogóle nie odpływała z umywalki. Nad syfonem
    powstał korek solny, grubości ok. 5cm który musiałem rozbić za pomocą
    długiego gwoździa i młotka.
    Kret należy stosować regularnie i z umiarem.

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2010-05-03 20:15:04
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote:

> [...]
    > pomocą długiego gwoździa i młotka.
    > Kret należy stosować regularnie i z umiarem.

    PS. Po wszystkim miałem ciekawą rozmowę z synem: :)
    -Odetkałem umywalkę. Wiesz co znalazłem w środku?
    -Hmmm.. Papier? (często drze papier toaletowy i wrzuca do umywalki)
    -Nie.
    -Wiem! Kulkę!
    -Jaką kulkę?!
    -Z papieru!

    Ciekawe co tam jeszcze władował... :)

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2010-05-03 20:53:09
    Od: M <M...@w...pl>

    ZbyszekZ pisze:

    > A Kreta zalać wrzątkiem (tak jak w przepisie). Rozpuści brud i rurę.

    A w przepisie jest wrzątek, czy ciepła woda?

    M.

  • 7. Data: 2010-05-05 15:13:21
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    ZbyszekZ pisze:
    szkoda czasu na te harmonijki.

    Potwierdzam...
    Miałem też kiedyś pod brodzikiem harmonijkę...

    Po jakimś czasie pękła i zrobiła się w niej dziura, a woda sobie nią
    zap... gdzie chciała. Dowiedziałem się o tym dopiero przypadkiem, bo
    sprawa odbywała się pod brodzikiem.

    W innym miejscu też miałem taką harmonijkę przy odpływie z pralki - to
    samo...
    Powymieniałem te g... na dwa kolanka zamiast jednej harmonijki i od
    tamtej pory o problemie zapomniałem... :-)

    Nigdy więcej harmonijek!!! Lubią pękać...

    pozdr.
    robercik-us