  • 1. Data: 2009-06-16 12:03:07
    Temat: Zawiasy do mebli... (patyczki)
    Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org>

    Witam

    Szukam okrągłych zawiasów do mebli. Bodajże nazywa się to
    patyczek lub zawias kołkowy.

    Przy czym musi mieć kąt rozwacia ponad 180 stopni.
    Znalazłem jedynie normalne otwierane do 180 stopni, a wiem,
    że istnieją też chyba do 230 stopni albo więcej.

    W grę wchodzi albo sklep internetowy albo normalny w rejonie:
    mazowieckie, śląskie lub warmińsko-mazurskie.

    Potrzebuję w sumie kilka sztuk ale może ktoś spotkał i pomoże.

    Pozdrawiam.

    Artur Górniak
    --
    Home Page: http://www.argo.pl.eu.org/~josh/

  • 2. Data: 2009-06-16 19:58:49
    Temat: Re: Zawiasy do mebli... (patyczki)
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > W grę wchodzi albo sklep internetowy albo normalny w rejonie:
    > mazowieckie, śląskie lub warmińsko-mazurskie.

    jeśli śląskie to w Katowicach-Szopieniacach jest sklep z akcesoriami
    meblowymi.
    Zaopatruja się tam ludzie robiący meble na wymiar a wiec powinni tam to
    mieć.
    Jednak nie gwarantuje
    http://szczegoly.pkt.pl/amadeo-art_akcesoria_meblowe
    _produkcja_frontow_aluminiowych_5985b4a9a27470ab0ff0
    48f1963e43a6.html

    --
    ---
    pozdrawiam