  • 111. Data: 2013-08-10 14:09:50
    Temat: Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 10 sierpnia 2013 12:39:02 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >technicznych jakie są w necie wynika że do pewnej niewielkiej różnicy ciśnień >nie
    jest jednokierunkowy.

    > Zamiast tu wyzwiskami na siebie rzucac idzcie Ty i Jacek do pierwszego z brzegu
    marketu znajdżcie na półce taki zaworek i dmuchnijcie z drugiej strony w niego. wtedy
    będzie wiedomo czy jednokierunkowy czy dwu;)

    Nie potrzeba nigdzie chodzić. Jest to w opisie. Opis jest w necie. Żeby tylko jeden
    opis.

  • 112. Data: 2013-08-10 14:28:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 10 sierpnia 2013 14:09:50 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Nie potrzeba nigdzie chodzić. Jest to w opisie. Opis jest w necie. Żeby tylko
    >jeden opis.
    Ale ja w markecie pracuje.
    I chcę zobaczyć jak Ty lub Jacek w zaworki dmuchacie;) Razem albo osobno, dmuchajcie
    jak chcecie.;)

  • 113. Data: 2013-08-10 14:31:41
    Od: "ferkoc" <f...@w...pll>

    *Kris* <k...@g...com> typed:

    http://www.zawor-do-bojlera.pl/
    http://www.fach.pl/index.php/content,210/

  • 114. Data: 2013-08-10 15:10:07
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 10 sierpnia 2013 14:28:49 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >jeden opis.
    >
    > Ale ja w markecie pracuje.
    >
    > I chcę zobaczyć jak Ty lub Jacek w zaworki dmuchacie;) Razem albo osobno,
    dmuchajcie jak chcecie.;)

    W Tesco na kartoflach robisz i się nie znasz na zaworach. Sprawdziłem przed chwilą
    coś w necie. Sprawdziłem czy się nie mylę. I może użytkownik ma rację i wypadało by
    go w takiej sytuacji przeprosić. Wpisałem do googla czego szukam. bach, jest. Dwa
    pierdyliony stron. Jadę po kolei. Pierwsza strona same gówniane informacje. A na
    drugiej bingo. Nie dość że zdjęcia to jeszcze opisy. Otóż w takich samych korpusach
    produkowana jest cała gama zaworów bezpieczeństwa. Są jedno funkcyjne instalacyjne -
    goły zawór bezpieczeństwa. Cena w granicach 6 złotych. Są dwu funkcyjne - zawór
    bezpieczeństwa + zawór zwrotny. Cena ok 13 złotych. Napisali że instalacyjne. Trzecia
    grupa do zawory z trzema funkcjami - zawór bezpieczeństwa + zawór zwrotny + zawór
    upustowy. W opisie zaznaczone że zapobiega kapaniu z zaworu bezpieczeństwa w czasie
    grzania i nie trzeba do takiej instalacji dodatkowego zbiornika. Nadmiar wody wpycha
    do rury przed bojlerem. Zawór zrobiony zgodnie z jakąś normą, ma dopuszczenie do
    stosowania itp. Napisali że to zawory dedykowane do bojlerów. Cena ok 25 złotych.
    Tak że drodzy słuchacze jak macie inne zdanie na temat zaworów bezpieczeństwa do
    bojlerów to możecie się pierdolić na koszt państwa. A użytkownik jeśli tego nie
    wiedział, bo jak by wiedział to by napisał, jest w temacie zaworów bezpieczeństwa
    głupszy od młotka. I to on powinien mnie przeprosić.

  • 115. Data: 2013-08-10 16:27:49
    Od: "ferkoc" <f...@w...pll>

    Użytkownik <k...@g...com> typed:

    > Tak że drodzy słuchacze jak macie inne zdanie na temat zaworów
    > bezpieczeństwa do bojlerów to możecie się pierdolić na koszt państwa.

    Tu nie ma słuchaczy, a owszem są czytający te bzdety - Twoje posty.
    Ty wieśniaku zakuty, jak Ty sie zachowujesz na forum publicznym.
    Czytam to i inne forum od dawna, ale takiego gówna jak Ty, to jeszcze nie
    widziałam/czytałam.

    Nie rozumiem pozostałych użytkowników tej grupy, że tolerują Twoje chamskie
    zachowanie i pozwalają na dalsze inwektywy wygłaszane przez Ciebie.

  • 116. Data: 2013-08-10 16:29:11
    Od: "ferkoc" <f...@w...pll>

    uzytkownik <a...@s...pl> typed:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Opisałeś dokładnie swoje zachowanie, ponieważ to ja ci wskazuję błędy w
    > twoim rozumowaniu, a ty zamiast wyciągnąć z tego wnioski, atakujesz mnie
    > i wyzywasz.
    >
    > Zamiast używać argumentum ad personam i inwektyw wskaż źródła swojej
    > twierdzeń.
    > Ponoć wiesz gdzie one są i umiesz je wskazać.
    > Zachowujesz się jak szarlatam.

    http://ankarplus.pl/p/33/782/afriso-af-8-zawor-bezpi
    eczenstwa-z-zaworem-zwrotnym-3-4-quot-do-bojlera-zwr
    otne-zawory.html

  • 117. Data: 2013-08-10 16:41:13
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

> [...]
    > Jadę po kolei.
    > Pierwsza strona same gówniane informacje. A na drugiej bingo.

    I kolejna osoba, którą obrażasz, zamiast wskazać źródło swoich
    rewelacji.

    Tak, kiedyś były stosowane takie potrójne zaworki w czasach PRL-u.
    Nie były robione jako z dziurkami. Nie polegało to także na dobieraniu
    sprężyn w zaworku. Po prostu konstukcja zawierała blok 3 oddzielnych
    zaworów. Niestety od chwili wejścia nowego Prawa Budowlanego w 1994r.
    oraz powiązanego z nim Rozporządzenia Ministra dotyczącego warunków
    technicznych budynków, tych zaworków już nie można używać bezmyślnie,
    ponieważ każde przyłącze wodne musi posiadać zawór antyskażeniowy.
    Dlatego też woda z bojlera nie ma się gdzie cofnąć. Kiedyś cofała się do
    instalacji wodociągowej, ale obecnie nie ma prawa się tam cofać. Jest to
    prawnie zabronione i za usunięcie zaworka antyskażeniowego są nawet
    sankcje karne.
    Twoja głupota polega na tym, że znalazłeś opis zaworków, które jeszcze
    gdzieś ktoś produkuje, do starych instalacji i na ich podstawie
    wymyślasz sobie własne normy i wymagania. Niestety jesteś w błędzie.
    Obecnie każda instalacja wodna musi być wyposażona w zawór
    antyskażeniowy w przyłączu, a przy bojlerze w zawór jednokierunkowy,
    który uniemożliwia jakiekolwiek cofanie się wody z bojlera + zawór
    bezpieczeństwa + naczynie przeponowe, do którego cofa się nadmiar wody z
    bojlera.
    Jeżeli nowa lub modernizowana instalacja zostanie wykonana inaczej to
    inwestor będzie miał problem z odbiorem takiej instalacji.
    W związku z tym w hurtoniach hydraulicznych trudno jest już kupić "od
    ręki" potrójny zaworek do bojlera. Najczęściej są one sprowadzane tylko
    na specjalne zamówienie.

    > Zawór zrobiony zgodnie z jakąś normą, ma dopuszczenie do stosowania
    > itp. Napisali że to zawory dedykowane do bojlerów.

    Tyle, że można je stosować tylko i wyłącznie w starych instalacjach,
    które zostały wykonane jeszcze zgodnie ze starymi wymogami prawnymi,
    sprzed wejścia nowelizacjii i to tylko i wyłącznie wykonując jako
    naprawę serwisową. Przy modernizacji czy budowej nowej instalacji nie
    masz prawa montować takiego zaworka, bo tak nakazują przepisy.

    > A użytkownik jeśli tego nie wiedział, bo jak by wiedział to by
    > napisał,

    To co tu napisałem miałem w ogóle nie pisać, bo twoje zachowanie nie
    zasługuje na przekazywanie ci prawdziwej wiedzy, ale nie chcę, aby inni
    użytkownicy zaczęli się stosować do twoich błędnych rad i niepotrzebnie
    robili sobie problemy.
    Gdybyś wskazał źródła swojej wiedzy i nie stosował chamskich inwektyw
    pod moim adresem to bym ci wytłumaczył o co chodzi z tymi zaworkami i
    dlaczego obecnie można montować tylko i wyłącznie zaworki, które nie
    upuszczają wody z bojlera do instalacji. Tylko ty nie umiesz prowadzić
    dyskusji na poziomie cywilizowanego człowieka i zawsze stawiasz się
    ponad wszystkimi, uważając ich za debili.

    > jest w temacie zaworów bezpieczeństwa głupszy od młotka. I to on
    > powinien mnie przeprosić.

    Użytkownik nie ma podstaw do jakiegokolwiek przepraszania, bo to ty
    zacząłeś mnie poniżać, obrażać i rzucać pod moim adresem wyzwiska. Ja
    grzecznie cię poprosiłem, abyś podał źródła, a ty w zamian za to
    zaczałeś mi ubliżać.
    Udzielałeś nieprawdziwych informacji, że zaworki miały dziurki co jest
    nieprawdą, później, że w zaworkach specjalnie dobierano sprężynkęę, aby
    zaworek się otwierał przy niewielkiej różnicy ciśnień co także jest
    nieprawdą, bo w rzeczywistości funkcję zaworu jednokierunkowego oraz
    zaworu zwrotnego realizowały dwa oddzielne zaworki + zaworek
    bezpieczeństwa (wszystkie 3 w jednym bloku). Kolejnym twoim kłamstwem
    było to, że instalatorzy, którzy stosują zawory 2-funkcyjne tzn.
    bezpieczeństwa + zaworek jednokierunkowy są oszustami, którym należy
    skuć ryje. Napisałeś to tylko dlatego, że nie znałeś obecnych wymogów
    prawnych i norm, które instalatorzy znać muszą, a które nakazują przy
    bojlerze stosowanie zaworków, które nie upuszczają wody instalacji oraz
    naczyń przeponowych, do których może się cofać woda z bojlera.
    Ponadto nazwanie tych zaworków zaworami różnicowymi, świadczy dobitnie,
    że nie masz pojęcia na temat typów zaworów.
    Dlatego prosiłem cię abyś wskazał wiarygodne źródła, na podstawie
    których nazwałeś mnie oszustem i debilem.
    Kolego, ani nie jestem oszustem, ani debilem. Ja działam tylko i
    wyłącznie zgodnie z obowiązującym prawem, które muszę mieć w
    przsłowiowym "jednym palcu" oraz najnowszą wiedzą techniczną. Twoje
    zachowanie i styl dyskusji są naprawdę żenujące.
    Na przeprosiny od ciebie nawet nie liczę, bo wiem, że to nie w twoim
    stylu.
    Pamiętaj, że tą grupę odwiedzają głównie ludzie budujący domy i
    przerowadzający modernizacje. Wszyscy oni muszą się stosować do nowych
    przepisów prawnych. Ty zaś wprowadzasz ich w błąd, a osoby, które
    udzielają prawidłowe i dobre rady nazywasz debilami i oszustami.

  • 118. Data: 2013-08-10 22:26:01
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 10 sierpnia 2013 16:41:13 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > przepisów prawnych. Ty zaś wprowadzasz ich w błąd, a osoby, które
    >
    > udzielają prawidłowe i dobre rady nazywasz debilami i oszustami.

    Ty jednak debil jesteś. Zacząłeś dorabiać piździe uszy jak cie za jaja złapałem.
    Instalator co nie wiedział jakie są zawory do bojlerów. Potem piszą tutaj oszukani
    ludzie ze przyszedł fachowiec i tak spierdolił że jak popsute było to było lepiej.

  • 119. Data: 2013-08-10 22:28:20
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 10 sierpnia 2013 16:27:49 UTC+2 użytkownik ferkoc napisał:
> [...]
    >

    > Nie rozumiem pozostałych użytkowników tej grupy, że tolerują Twoje chamskie
    >
    > zachowanie i pozwalają na dalsze inwektywy wygłaszane przez Ciebie.

    goń sie kundlu

  • 120. Data: 2013-08-11 06:24:51
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Zacząłeś dorabiać piździe uszy

    Ja ci ich nie dorabiałem. Sam sobie dorobiłeś i to nie tylko uszy, ale i
    rogi, a że jesteś pizda to już wiedzą wszyscy.
    Jak dla mnie temat skończony, bo do ciebie i tak żadna wiedza nie
    dociera. Żyjesz we własnym świecie iluzji.