  • 31. Data: 2013-10-09 15:32:26
    Temat: Re: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Od: r...@g...com

    W dniu wtorek, 8 października 2013 21:51:43 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Komornik ewidentnie nie wykazała się tu elokwencją. Moim zdaniem powinna
    >
    > zostać tymczasowo pozbawiona prawa wykonywania zawodu ze względu na
    >
    > zagubienie się w swoim fachu. Tak jak nauczyciel - roczny urlop
    >
    > zdrowotny, żeby ochłonąć.

    Elokwencją??

  • 32. Data: 2013-10-09 19:44:31
    Od: wolim <n...@p...tu>

    A swoją drogą, ciekawe kto będzie odpowiedzialny, jak ktoś kupi słoik
    grzybów i się przekręci, bo się okaże że były trujące.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 33. Data: 2013-10-09 20:12:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 października 2013 19:44:31 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
    > A swoją drogą, ciekawe kto będzie odpowiedzialny, jak ktoś kupi słoik
    >
    > grzybów i się przekręci, bo się okaże że były trujące.
    Komornik nigdzie nie pisze że zdatne do spożycia

    Kupujesz na własne ryzyko np w celach kolekcjonerskich.
    Kup-ujesz auto od komornika tez nie masz pewności czy piachu dłużnik do oleju nie
    dosypał

  • 34. Data: 2013-10-09 20:19:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 11:12:29 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Komornik nigdzie nie pisze że zdatne do spożycia
    >
    > Kupujesz na własne ryzyko np w celach kolekcjonerskich.

    potrafisz to podeprzeć prawem? Bo IMHO nie wolno sprzedawć grzybów bez
    ważnej opinii eksperta

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2013-10-09 20:34:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 października 2013 20:19:41 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > potrafisz to podeprzeć prawem? Bo IMHO nie wolno sprzedawć grzybów bez
    > ważnej opinii eksperta
    A to dziwne bo u nas na rynku i deptaku pełno handlarzy grzybami.
    A gdy komornik wystawi to jako "słoik z nieokresloną zawartością"
    A tak poważnie: na prawdę nie wolno mi sprzedać nikomu słoika dżemu?

  • 36. Data: 2013-10-09 20:37:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 11:34:20 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > A to dziwne bo u nas na rynku i deptaku pełno handlarzy grzybami. A gdy
    > komornik wystawi to jako "słoik z nieokresloną zawartością" A tak
    > poważnie: na prawdę nie wolno mi sprzedać nikomu słoika dżemu?

    Atesty uprawniające do legalnego handlu grzybami może wydać jedynie osoba
    posiadająca uprawnienia klasyfikatora grzybów albo grzyboznawcy.
    ,,Klasyfikator wydaje atesty jedynie na grzyby świeże, natomiast
    grzyboznawca również na grzyby suszone. Ewidencję osób, które uzyskały
    uprawnienia klasyfikatora grzybów, prowadzą i przechowują stacje
    sanitarno-epidemiologiczne, w których uprawnienia te zostały nadane, a
    ewidencję osób, które uzyskały uprawnienie grzyboznawcy - Wojewódzka
    Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
    http://www.pit.pl/0110_handel_grzybami_bez_podatku_a
    le_nielegalny_8731.php

  • 37. Data: 2013-10-09 22:13:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.10.2013 22:12, Krzysztof 45 pisze:

    > Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Świnoujściu Katarzyna Chudy
    > podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 12-11-2013 o godz. 09:00 w
    > kancelarii komornika odbędzie się w trybie ustalonym w art. 867 kpc
    > pierwsza licytacja ruchomości składających się z:
    >
    > http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/9750
    3

    LOL

    No to co, trzeba napisać donos do SANEPIDu ;)

    PS: kto i po co zrobił crosspost na budowlane?

  • 38. Data: 2013-10-09 22:13:42
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 października 2013 20:34:20 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A tak poważnie: na prawdę nie wolno mi sprzedać nikomu słoika dżemu?

    Zeby otworzyc sklep w ktorym bedziesz mogl sprzedac sloik dzemu musisz
    przejsc milion kontroli (od strazy pozarnej po sanepid) i spelnic tyle wymagan
    ze glowa boli. Nie chce nawet myslec jakie wymogi trzeba spelnic zeby
    taki dzemik moc wyprodukowac i legalnie wprowadzic do obrotu... :)

    Witamy w wolnym kraju :-)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2013-10-09 22:17:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 października 2013 22:13:42 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Witamy w wolnym kraju :-)))
    Przepisy przepisami ale na Allegro np pełno dżemów i grzybów. To samo na każdym
    deptaku i lokalnym rynku.;)

  • 40. Data: 2013-10-09 22:23:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 13:17:25 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Przepisy przepisami ale na Allegro np pełno dżemów i grzybów. To samo na
    > każdym deptaku i lokalnym rynku.;)

    na świecie jest też pełno złodziei. I co z tego wynika?