  • 21. Data: 2009-06-21 11:37:36
    Temat: Re: Zbrojenie stropu do zalania betonem
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 21 Cze, 13:22, "kiki" <c...@v...ts> wrote:
    > "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message

    f.googlegroups.com...

    > Tutaj L-ki czy zagięcia prętów wieńca są niekonsekwentnie zrobione.
    > Nazwijmy to pionowy wieniec zakręca w prawo ale prawy poziomy pręt się
    > kończy jako ucięty.

    Zle patrzysz - ten uciety to juz element stropu. Wszystkie druty
    wienca sa zgiete i zostawione po min. 60cm - zaden nie jest uciety w
    narozu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2009-06-21 11:37:53
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
    Ja bym tego jutro nie betonował.

    1. Dodać drutu wiązałkowego na wszystkich skrzyżowaniach prętów
    2. Podstawki pod zbrojenie 3cm
    3. Naprawy narożników-ciągłości wieńców poprzez dodanie L-ek.

    Same te czynności zajmą ze 2 dni robocze.

    Jeszcze patrzę ale odradzam ci betonowanie na huraaaaa!

    Czy masz wibrator i myjkę ciśnieniową do zmoczenia zbrojenia przed samym
    zalewaniem? Czy ustaliłeś jak bedziesz betonował, rozgarniał i wibrował za
    jednym razem bez zwłoki ?

  • 23. Data: 2009-06-21 11:38:35
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 21 Cze, 13:26, "kiki" <c...@v...ts> wrote:
    > "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message

    f.googlegroups.com...
    > On 20 Cze, 21:41, "Marek" <m...@w...pl> wrote:
    >
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=931
    >
    > Na mój gust za nisko jest to zbrojenie. Zła otulina ! Kup podstawki i unieś
    > ale żeby ci nie wylazło górą cholera. Najwyżej dobijesz listewki dookoła
    > żeby pogrubić strop, bo zbrojenia nie poprawisz już.

    Otulina ma od 1,5 do 2cm - i to jest prawidlowa otulina :) 3cm to za
    duzo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2009-06-21 11:40:42
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 21 Cze, 13:30, "kiki" <c...@v...ts> wrote:
    > "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message

    f.googlegroups.com...
    > On 20 Cze, 21:41, "Marek" <m...@w...pl> wrote:
    >
    > Ha mam ciekawe pytanie, sory, że tyle piszę ale oglądam sobie
    >
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=927
    >
    > To jest taki nawis budowli czy jakiś balkonik tak? Zobacz te pręty idące od

    Mini balkonik pod okno tarasowe :)

    > czoła. One idą od prawej do lewej i są zagięte w dół. To śą haczyki żeby ci
    > strop nie zaczął zwisać tam gdzie nie jest podparty. Weź sprawdź w projekcie
    > czy te haczyki nie powinny być przypadkiem oczkami ! czyli nie tylko zagiete
    > w dół po lewej ale i spowrotem....
    > Rozumiesz co piszę?

    W projekcie nie ma wogole zagiecia - tylko prety uciete przy koncu i
    tyle. Fajeczki - zagiecia dorobil mi stropiarz, a kierbud byl
    zachwycony ;) To jest wypuszczone ledwo 50cm i stoja na tym 3 warstwy
    porothermu 25 + okno wykuszowe, wiec nie ma tu takiego duzego
    obciazenia :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2009-06-21 11:44:47
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    On 21 Cze, 13:06, "kiki" <c...@v...ts> wrote:

    > Ale nie wszystkie skrzyżowania prętów są związane drutem. Podczas
    > egzotermicznej reaksji wiązania część prętów może pracować. Usiądź i
    > uzupełnij drut wiązałkowy na każdym przecięciu. Nie zapomnij o wibratorze,
    > bo w wiele miejsc beton samoistnie nie wpłynie.

    Ha ha - a Ty myslisz, ze drut wiazalkowy jest elementem nosnym, ktory
    utrzyma ew. chcace sie przemiescic druty ? :D Niezle - to po co ja tam

    Chodzi o samo wiązanie o dzień zalewania.

  • 26. Data: 2009-06-21 11:45:36
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
> [...]

    Zle patrzysz - ten uciety to juz element stropu. Wszystkie druty
    wienca sa zgiete i zostawione po min. 60cm - zaden nie jest uciety w

    Nie widzę tego.

  • 27. Data: 2009-06-21 11:47:20
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...
> [...]

    zachwycony ;) To jest wypuszczone ledwo 50cm i stoja na tym 3 warstwy
    porothermu 25 + okno wykuszowe, wiec nie ma tu takiego duzego

    A le zauważyłem :-) Skoro tak to znaczy, że myślał. Tu kiedyś był gość co
    pisał, że mu odchodzi cały pokój i robi sie szpara. Nie miał zagięć w ogóle.

  • 28. Data: 2009-06-21 12:41:12
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    f.googlegroups.com...
    On 20 Cze, 21:41, "Marek" <m...@w...pl> wrote:
    > Dziękuję wszystkim za rady!!!
    > Okazało się, że problem mnie przerasta, dlatego zatrudniłem
    > wykwalikowanego
    > zbrojarza żeby mi rozwiązał problem.

    Bardzo dobrze - sam robilbys to 10 x dluzej - moj zbrojarz 4t stali
    pogial w 2 dni, o tak:

    moje ulubione zdjecie stropiku 7x4,5m obliczonego na 600kg/m2:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=775

    Avast krzyczy że znalazł wirusa na tej stronce.

    Kris