  • 21. Data: 2010-05-16 21:26:39
    Temat: Re: Zdalny monitoring placu budowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Szendzielorz wrote:

    > Ale zeby z komorkowca skorzystac to musisz miec jeszcze modem GSM i
    > cos co polaczy ten modem z kamerka.

    router GSM... są takie...

    można też AP radiowego od jakiejś firmy w okolicy.

  • 22. Data: 2010-05-17 06:20:12
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Paweł napisal:
    > Spróbuj zamówić Neostradę na działkę, gdzie nie ma jeszcze żadnego budynku.

    Dziwne, ale u mnie przeszło w fazie budowy założenie telefonu (bo Neostrady
    wtedy jeszcze nie było) na pustą działkę, a dokładniej do blaszanego garażu :)

    No i w efekcie miałem komórkę w roku 1996. To znaczy: telefon w blaszanej
    komórce :D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 23. Data: 2010-05-17 07:09:24
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Paweł pisze:

    > Kamera musi współpracować z jakimś serwerem. Nie możemy sprzedać kamer
    > gwarantując utrzymywanie serwera do ich obsługi w nieskończoność. Jeśli
    > jednak ktoś chce sobie sam utrzymywać odpowiedni serwer to zakup kamer
    > (nawet ze specjalnym firmware) jest jak najbardziej możliwy.

    A ja... naiwny :-D, aż dotąd myślałem, że Ty sobie żarty robisz :-)

    Zacznij budować dom i sobie załóż coś takiego, a potem podziel się na
    grupie jak się spisało :-).

    Aaa... i jeszcze jedno. Zapłać za to 'coś' tyle ile my mielibyśmy
    zapłacić :)

    pozdr.
    robercik-us

  • 24. Data: 2010-05-17 21:21:45
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Jacek_P napisał:

> [...]
    >
    > No i w efekcie miałem komórkę w roku 1996. To znaczy: telefon w blaszanej

    Jeżeli nieruchomość nie posiada nadanego administracyjnie adresu to
    operator telekomunikacyjny może zażądać wpłaty kaucji. Płaci się
    określoną kwotę z której rozliczany jest abonament - i jeśli przed
    upływem ustalonego w umowie okresu zrezygnuje się z łącza to nie dostaje
    się zwrotu. Na tej zasadzie można się dogadać na założenie telefonu na
    środku pustego pola - klient płaci, klient ma. Bo że na plac budowy na
    którym dopiero geodeci działają operatorzy nie sa skłonni ciągnąć łącz
    na takiej zasadzie jak do zaiedlonego budynku to chyba zrozumiałe - za
    duże ryzyko że łącze może szybko okazać się zbędne i z kosztami
    poniesionymi zostaną.

    --
    Darek

  • 25. Data: 2010-05-17 22:15:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 16 May 2010 09:46:53 +0200, Paweł napisał(a):

> [...]
    > jednak ktoś chce sobie sam utrzymywać odpowiedni serwer to zakup kamer
    > (nawet ze specjalnym firmware) jest jak najbardziej możliwy.

    A głupi Linksys za 600zeta potrafi bez serwera...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 26. Data: 2010-05-17 22:16:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 16 May 2010 22:39:28 +0200, Paweł napisał(a):

    > W rzeczywistości przesyłanie obrazu z kamery IP przez GSM nie jest takie
    > banalnie proste.

    Może dla was. Jakoś kamerki Linksysa sobie z tym bez problemów radzą.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 27. Data: 2010-05-18 06:56:06
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4bf1b362$0$19174$65785112@news.neostrada.pl...
    Użytkownik Jacek_P napisał:
    > Jeżeli nieruchomość nie posiada nadanego administracyjnie adresu to
    > operator telekomunikacyjny może zażądać wpłaty kaucji.

    Aby nadać adres "nieruchomości" wystraczy udac sie do urzedu z aktem
    własności, wpłacic 17zł i w ciągu tygodnia nadaja adres.
    U mnie adres nadali jak była ylko pusta niezabudowana działka.

    Krzysiek

  • 28. Data: 2010-05-18 10:37:58
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Aby nadać adres "nieruchomości" wystraczy udac sie do urzedu z aktem
    > własności, wpłacic 17zł i w ciągu tygodnia nadaja adres.
    > U mnie adres nadali jak była ylko pusta niezabudowana działka.

    a u mnie nie chcieli nadać, zrobili to dopiero po odbiorze budynku...
    jakbym się uparł, to może coś bym wywalczył, ale walka z urzędnikiem
    nie warta świeczki...

    pozdrawiam
    s_13

  • 29. Data: 2010-05-18 16:32:15
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > A głupi Linksys za 600zeta potrafi bez serwera...

    Podaj model jakieś kamery, która przy użyciu standardowych SIM pozwala
    to uzyskać.

    Paweł

  • 30. Data: 2010-05-18 23:36:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 18:32:15 +0200, Paweł napisał(a):

    > Podaj model jakieś kamery, która przy użyciu standardowych SIM pozwala
    > to uzyskać.

    Nie SIM, a za pomoca zewnętrznego modemu GPRS wraz z kabelkiem RS-232C.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356