  • 1. Data: 2012-02-11 21:31:03
    Temat: Zdębiałem.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Wychodzę sobie z latarką zobaczyć na licznik gazu a tu taki jakiś dziwny
    kocur się gapi. nigdy tu taki nie przychodził.
    Prychnął i zwiał pod schody. Olałem go i podchodzę do licznika z gazem. Co
    widzę? Na liczniku 666,666. Same szóstki
    Jaja co? :)

    Marek

  • 2. Data: 2012-02-11 21:44:00
    Temat: Re: Zdębiałem.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    > widzę? Na liczniku 666,666. Same szóstki

    Poprawka 6666,666

    Marek

  • 3. Data: 2012-02-11 22:06:42
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Poprawka 6666,666

    ufffff :-)

    b.

  • 4. Data: 2012-02-11 22:39:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Lut, 22:31, "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> wrote:
    > widzę? Na liczniku 666,666. Same szóstki
    > Jaja co? :)

    Kiedyś straszyły mamuny, strzygi i przerazy, teraz liczniki gazu i
    rachunki :>

    L.

  • 5. Data: 2012-02-11 23:31:54
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    4CX250 <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Prychnął i zwiał pod schody. Olałem go i podchodzę do licznika z gazem. Co
    > widzę? Na liczniku 666,666. Same szóstki

    Sprawdz czy koleżanka małżonka nie zajada się surowym mięsem.

  • 6. Data: 2012-02-12 07:21:49
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Poprawka 6666,666

    spotkałeś Behemota. Ciesz się że nie miał prymusa.....
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2012-02-12 08:27:08
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup

    >Jaja co? :)
    Groziłeś rozwodem gazowni to dostałeś ostrzeżenie;)
    P.s.

    Przerzuć się na polską wódkę. Po tych "na myszach pędzonych" też miewałem
    zwidy

  • 8. Data: 2012-02-12 10:09:22
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > Prychnął i zwiał pod schody. Olałem go i podchodzę do licznika z gazem. Co
    > widzę? Na liczniku 666,666. Same szóstki

    -23^C, mam gdzies wychodzenie do licznika gazowego.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2012-02-12 12:55:25
    Od: "mihal" <f...@s...rt>

> [...]
    > Prychnął i zwiał pod schody. Olałem go i podchodzę do licznika z gazem. Co
    > widzę? Na liczniku 666,666. Same szóstki

    http://www.youtube.com/watch?v=UHODx7Kzf0c

    :)

  • 10. Data: 2012-02-12 13:04:43
    Temat: Re: Zdebia?em.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-02-2012 o 11:09:22 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poaeta.?onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > -23^C, mam gdzies wychodzenie do licznika gazowego.
    Dokładnie, co mi to da? nic, rachunek i tak przyjdzie :(
    a czy dam odczyt gazowni czy nie oni i tak sobie policzą
    opłatę abonamentową. No to skoro za to i tak płacę to niech
    zasuwają po mrozie i robią odczyty.

    --
    Pozdr
    JanuszK