  • 1. Data: 2012-03-04 11:50:44
    Temat: Zdzieranie farby
    Od: <news>

    Jaki jest patent na zdzieranie wierzchniej warstwy farby na tynku cementowo
    wapiennym?
    Muszę usunąć fuszerki, oraz trochę grzyba i zamalować od nowa.

  • 2. Data: 2012-03-04 12:37:09
    Temat: Re: Zdzieranie farby
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-04 12:50, news pisze:
    > Jaki jest patent na zdzieranie wierzchniej warstwy farby na tynku
    > cementowo wapiennym?
    > Muszę usunąć fuszerki, oraz trochę grzyba i zamalować od nowa.
    Piszesz dość enigmatycznie. Co to za farba? Jakie warstwy pod spodem?
    Zgadując odpowiem: mycie Karcherem z przystawką do piaskowania.
    Jacek

  • 3. Data: 2012-03-04 13:10:57
    Od: <news>

    Użytkownik "Jacek" napisał:
    > Piszesz dość enigmatycznie. Co to za farba? Jakie warstwy pod spodem?
    > Zgadując odpowiem: mycie Karcherem z przystawką do piaskowania.

    nie za bardzo wiem co to za farba, wygląda na jakąś akrylową, twardą,
    niskoprzepuszczalną, pod spodem pewnie to było jeszcze szpachlowane, też nie
    mam pojęcia jaką szpachlą, chcę zedrzeć tą farbę z tą szpachlą aż do samego
    tynku, próbowałem pacą z siatką ścierną, ale jakoś słabo to się do tego
    nadaje.

  • 4. Data: 2012-03-04 20:23:51
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    > Jaki jest patent na zdzieranie wierzchniej warstwy farby na tynku
    > cementowo wapiennym?
    > Muszę usunąć fuszerki, oraz trochę grzyba i zamalować od nowa.

    namoczyć i zdzierać szpachlą do zdzierania farby - taka dość szeroka z
    krótką niewyginającą się blachą. Może co jakiś czas wymagać naostrzenia na
    osełce.

  • 5. Data: 2012-03-05 09:54:20
    Od: <news>

    Użytkownik "Jackare" napisał:
    > namoczyć i zdzierać szpachlą do zdzierania farby - taka dość
    > szeroka z krótką niewyginającą się blachą. Może co jakiś czas
    > wymagać naostrzenia na osełce.

    jakoś słabo to widzę, obawiam się porobienia dziur w tym tynku przy takim
    sposobie zdzierania, ale może masz rację.