  • 21. Data: 2022-08-22 21:08:00
    Temat: Re: Że jak woda kapie, to lepiej
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 22.08.2022 o 20:41, a a pisze:
    > jestes gópi jak but z lewej nogi
    >
    > w prawie patentowym siedzialem lata
    > i na Uniwersytecie w Nowym Jorku pracowalem w projekcie peer-2-patent
    > i ocenialem patentowalnośc najnowszyszych aplikacji patentowych Microsoftu i innych
    hamerykanskich korporacji

    > potem pracowałem dla brytyjskiego i australijskiego urzedu patentowego , bo gdy
    nadszedł Obama Barack to się za głowę wziął, że taki syf w urzędzie patentowym w
    Hameryce, że wszyscy pracowali na papierowych fiszkach w Arlington

> [...]
    >
    > Jedynie Chiny moga ten rynek zmonopolizowac i są zainteresowani,
    > a wtedy wszystkie przestarzałe pompy ciepła na złom, stare lodowki, zamrażarki na
    zlom.

    > Bo idzie nowe
    > Tylko lodówki Peltiera, zamrażarki Peltiera, pompy ciepla Peltieratakie jak na
    stacji kosmicznej.

    > Bez spręzarki, bez infradźwięków, bez wibracji, bez syfu, zwanego czynnikiem
    chłodzącym

    > Wielu sie zgłasza, ale to sami gołodupce
    >
    > Porozmawiam w Brókselce, jak znajdą duży budzet, to im sprzedam technologię za 1

    Próbujesz chociaż to leczyć?

  • 22. Data: 2022-08-22 22:56:16
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 22 August 2022 at 20:46:36 UTC+2, heby wrote:
    panie doktorze,
    panie doktorze
    pacjent @heby znów zasłał łóżko

    doktor: to bardzo dobrze, widac poprawę

    2.siostra:

    - panie doktorze, ale ona nie wymawia "rrrrrr"

  • 23. Data: 2022-08-23 15:08:24
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 22 August 2022 at 21:08:05 UTC+2, Uzytkownik wrote:

    innych hamerykanskich korporacji

    nadszedł Obama Barack to się za głowę wziął, że taki syf w urzędzie patentowym w
    Hameryce, że wszyscy pracowali na papierowych fiszkach w Arlington

    ordynator będzie jutro rano
    to zapytaj go