  • 101. Data: 2018-08-01 14:20:39
    Temat: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie dyskutuj. Odpowiedz innym na pytania jakie zadaja. Chociaz to grupa dyskusyjna
    to z toba nie dyskutuje tylko zarzucam ze jestes klamca i oszustem.

  • 102. Data: 2018-08-01 16:06:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 31 Jul 2018 19:28:49 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Ach przepraszam, że nie potrafię spekulować tak jak ty z kogutkiem.
    > Żeby
    > was zadowolić

    Ich? Przecież to jedna i ta sama osoba.

    --
    Marek

  • 103. Data: 2018-08-01 16:22:28
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 16:06:53 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Ich? Przecież to jedna i ta sama osoba.

    Eee to by musiał być ktoś z chorobą dwubiegunową, choć kto wie? :P
    Raczej to są 2 niezależne osobniki.

    L.

  • 104. Data: 2018-08-01 16:35:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To tak jak ty i uzytkownik.

  • 105. Data: 2018-08-01 16:50:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 16:22:29 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Eee to by musiał być ktoś z chorobą dwubiegunową, choć kto wie? :P
    > Raczej to są 2 niezależne osobniki.

    Ode mnie do Łodzi jest ładne kilkaset km;)

  • 106. Data: 2018-08-01 16:51:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-08-01 o 09:03, Pete pisze:

    > Przypomnisz mi, kiedy premierem był tow. Kaczyński?

    A był?
    Poza tym, to nie ja wysnułem tezę, że wahania cen prądu zależą od tego
    czy rządzi PiS czy PO.

  • 107. Data: 2018-08-01 17:34:51
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 16:06 Marek <f...@f...com> pisze:

    > Ich? Przecież to jedna i ta sama osoba.

    Bzdura.

    TG

  • 108. Data: 2018-08-01 22:23:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 09:41, Kris pisze:

    > Ok tej wersji sie trzymaj
    > Kilka pytań mam do Ciebie jeszcze bo widze ze masz ogromne doświadczenie w
    pieczeniu chleba i zapewne wypiek niejednego bochenka nadzorowałeś:
    > Daj przepies na 1 kg chleb gdzie potrzeba 800ml wody
    > Daj przepis na chleb ktory piecze się dwie godziny w temp 200stC
    > Daj linka/podaj model maszynki do chleba z grzałką o mocy 1,7kW

    > Mało wzorów podałeś
    > Jeszcze jest np E=mc? np. Coniektórzy znają wzór na obwod koła
    > A tak z ciekaowści jeszcze dopytam:
    > Wg Ciebie cała woda wlana do maszynki przed pieczeniem wyparowuje podczas wypieku
    > Znaczy jak np w moim przepisie wleję 280g wody czy w Ty w wg Sojego przepieu
    wlejesz 800g wody to ona wszystka wyparuje?
    > Zrób w wolnej chwili doświadczenie i zważ składniki chleba przed ropoczęciiem
    wypieku i potem połóz na waage upieczony chleb
    > Lżejszy o masę wody będzie czy niekoniecznie?
    > Zapodaj prosze wynik

    > Rzuc linkiem do takiego przepisu chętnie go wypróbuje.

    > Gdzie i kiedy tak podawałem- cytat poprosze bo mogłem zapomnieć a o manipulację nie
    odważyłbym się Ciebie posądzać

    > Zapodaj ten fragment co bezmyslnie z netu przepisałem

    > O Sobie zapewne piszesz bo to kolejna dziedzina w której kreujesz się na fachofca

    > Daj ten fragment gdzie chamski byłem. Dla ułatwienia chociaż po słowie "idiota"
    szukaj, zobaczysz kto to słowa w tym watku najczęściej używa

    > Przykłąd mojej demagogicznej wypowiedzi poprosze

    > Daj przykąłd co przeinaczyłem
    > Dla ułatwienie:
    > To nie Ty napisałeś ze do 1kg chleba trzeba 800ml wody?
    > To nie Ty napisałeś ze chleb piecze się 2 godziny w tem 200stC
    > To nie Ty próbowałes udowodnić że cała woda w procesie pieczenia wyparowuje?

    Z chamami i kretynami nie prowadzę dyskusji. Wyraziłem swoje zdanie i to
    ci powinno wystarczyć. Do póki będziesz się zachowywał jak typowy dupek
    nie będę odpowiadał na twoje chamskie pytania.

  • 109. Data: 2018-08-01 22:34:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 22:23:05 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Z chamami i kretynami nie prowadzę dyskusji.
    Sam z Sobą byś musiał przestać gadać bo chamski to Ty jesteś w tej dyskusji

    >Wyraziłem swoje zdanie i to
    > ci powinno wystarczyć. Do póki będziesz się zachowywał jak typowy dupek
    > nie będę odpowiadał na twoje chamskie pytania.

    Po raz kolejny(np o 8 godz papierologi dziennie) palnełeś głupstwa lub wypowiedziałeś
    się w temacie o którym pojęcia nie masz i nie potrafisz się wycofać

  • 110. Data: 2018-08-01 23:08:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadze Kris ze uzytkownik nie wyrazi skruchy ale ze napisze ze jestes glupi.