  • 141. Data: 2018-08-05 10:50:33
    Temat: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 sierpnia 2018 11:51:53 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > I używają tego samego maila?

    Że jak?

  • 142. Data: 2018-08-05 10:51:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 sierpnia 2018 11:58:20 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Posty kogutka (ostatni z inżynierii):
    >
    > From: 4...@g...com
    >
    > Posty Zenka:
    > From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    >

    > Zenek we from ma nazwę + email a kogutek tylko ten sam email.

    A co ja mam z tym wspólnego?

  • 143. Data: 2018-08-05 10:57:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 sierpnia 2018 08:09:59 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Na 1 kg bochenek chleba sypiesz 1kg mąki? Jesteś głupszy niż ustawa
    > przewiduje.

    Ale przecież ta cała woda odparowuje
    Nie żebym ja tak sądził ale Ty to udowadniałeś

    > Przepisy są różne i zależą od sposobu wypieku oraz urządzenia w którym
    > pieczesz, a także od gatunku chleba. Chleby żytnie, razowe potrzebują
    > nieco więcej wody niż chleby pszenne.

    Znasz taki co do kilogramowego bochenka 0,8 litra wody zalecają?

  • 144. Data: 2018-08-05 13:56:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zna ale nie napisze i nic mu nie zrobisz.

  • 145. Data: 2018-08-05 22:21:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 sierpnia 2018 13:56:36 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Zna ale nie napisze i nic mu nie zrobisz.

    Nie wątpię że użytkownik nadzorował wypiek wielu bochenków ale ten przepis na
    kilogramowy chleb z 0,8 litra wody która odparowuje całkowicie podczas pieczenia
    przez 2 godz w 200stC gdzieś chwilowo mu zaginął i szuka.
    Albo ujawnić nie chce i do opatentowania zgłosił;)
    Bo to jakaś innowacyjna receptura zapewne.

  • 146. Data: 2018-08-06 00:07:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze on to ten gosciu co jednym chlebem nakarmil 4000 ludzi. Z winowka podobnie, mial
    flaszke i dla wszystkich wystarczylo.

  • 147. Data: 2018-08-06 00:55:05
    Od: Bula <b...@s...onet.pl>

    W dniu 2018-07-31 o 11:00, Pete pisze:

    > Propaganda rodem z TVPis. Co mnie że w europie też biją murzynów. Mnie
    > interesuje sytuacja tu i teraz.

    Drozeje, bo gaz rope i gaz kupujem. Cena produktu idzie w gore, to i my
    placimy wiecej. Tutaj logika jest bardzo prosta.
    Fajnie jak tanialo, teraz znow idzie do gory.
    Paliwo bylo drogie przeciec, koncowka 2012/2013 to prawie 6 zl :),
    nastenie spadlo i kazdy sie przyzwyczail, ze bylo tanio (prawie 4,10).
    Teraz producenci ropy doszli do wniosku, ze koniec tego dobrego i trzeba
    znow zaczac zarabiac.

    > Co ma piernik do wiatraka? Prąd z ropy mamy u nas???

    Prad drozeje dzieki Uni i dzieki temu, ze glownym zrodlem pradu w Polsce
    jest wegiel, a co za tym idzie produkcja C02 :) i cos tam placic mam za
    to. Byl fajny artykul ostatnio na temat cen pradu. IMHO bez atomowki to
    nic nie poradzimy, bo pradu bedziemy zuzywac tylko wiecej, szczegolnie
    kiedy cisna aby przejsc na samochody elektryczne. Wtedy dopiero bedzie
    problem z pradem.

    --
    Adam

  • 148. Data: 2018-08-06 08:18:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2018 00:55:04 UTC+2 użytkownik Bula napisał:
> [...]
    > nic nie poradzimy, bo pradu bedziemy zuzywac tylko wiecej, szczegolnie
    > kiedy cisna aby przejsc na samochody elektryczne. Wtedy dopiero bedzie

    Atomówka to już ślepy zaułek. Sam koszt budowy jest tak zajebisty
    że cena energii będzie niewiele tańsza niż z elektrowni gazowej,
    a jeszcze trzeba do tego dorzucić zakup paliwa i inne koszty utrzymania.

    L.

  • 149. Data: 2018-08-06 08:52:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-05 o 10:51, Kris pisze:

    > A co ja mam z tym wspólnego?

    Jesteście tak samo popier.....

  • 150. Data: 2018-08-06 17:49:40
    Od: Bula <b...@s...onet.pl>

    W dniu 2018-08-06 o 08:18, Lisciasty pisze:

> [...]
    > że cena energii będzie niewiele tańsza niż z elektrowni gazowej,
    > a jeszcze trzeba do tego dorzucić zakup paliwa i inne koszty utrzymania.

    Ale gaz musimy importowac. NIby dlaczego zaden kraj nigdy nie zrezygnuje
    z energii atomowej. Jest to nie oplacalne i zadne EKO energie nigdy nie
    dostarcza tyle mocy ile potrzeba. Oczywiscie lato i panele to fajny
    temat, szczegolnie kiedy wody malo, i tutaj widze sens szukania dobrych
    rozwiazan

    Adam