  • 1. Data: 2011-01-26 09:32:28
    Temat: Zestaw narzedziowy - co wybrac?
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    Witam!

    Potrzebuje zestaw narzedzi do pracy przy domku/samochodzie. Ogolnie
    hobbystycznie, ale zdarzaja sie ciezsze problemy typu sruby nieruszane od 20
    lat :)
    Pytanko, ktory z zestawow w cenie ok 300zl byscie wybrali:
    http://allegro.pl/zestaw-narzedzi-jonnesway-profesio
    nal-94-elementy-i1429438470.html
    http://allegro.pl/zestaw-narzedzi-yato-106cz-yt-3879
    -xl-1-2-1-4-i1379540379.html
    czy jeszcze cos innego?

    Narzedzia z castoramy po 50zl/kpl juz mnie denerwuja, szukam czegos
    amatorskiego/polprofesjonalnego ale dobrej jakosci i sprawdzonego.

    pozdrowka!
    --
    Tomek

  • 2. Data: 2011-01-26 09:37:51
    Temat: Re: Zestaw narzedziowy - co wybrac?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Narzedzia z castoramy po 50zl/kpl juz mnie denerwuja, szukam czegos
    > amatorskiego/polprofesjonalnego ale dobrej jakosci i sprawdzonego.

    Była stosunkowo niedawnio dyskusja na ten temat. Poszukaj w archiwum

  • 3. Data: 2011-01-26 10:28:19
    Od: grzechu <g...@w...pl>

    W dniu 2011-01-26 10:37, Kris pisze:

    > Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Była stosunkowo niedawnio dyskusja na ten temat. Poszukaj w archiwum

    W zestawach brak kluczy płaskich a to sie może przydać
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-01-26 10:56:59
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Tomek" <a...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Narzedzia z castoramy po 50zl/kpl juz mnie denerwuja, szukam czegos
    > amatorskiego/polprofesjonalnego ale dobrej jakosci i sprawdzonego.

    Ja kupuję głównie klucze proxxon. Śrubokręty Wera i Stanley, imbusy Wiha.
    Z proxxona najlepszy zestaw chyba to chyba ten
    http://allegro.pl/kpl-kluczy-nasadowych-proxxon-2328
    6-i1414900938.html
    Brakuje w nim większych torxów, ale można je dokupić np. w castoramie czy
    praktikerze.
    Mam taki od wielu lat, niedawno szwagier kupił identyczny. Do tego oczkowe
    płaskie
    http://allegro.pl/proxxon-23821-zestaw-kluczy-oczkow
    o-plaskich-dhl-i1431442186.html i
    gięte
    http://allegro.pl/proxxon-oczkowe-giete-8szt-orygina
    lne-z-niemiec-i1416902912.html
    Mam też jeden dynamometryczny proxxona, zestaw nasadek torx Honiton (marka
    kiepska, ale używam ich tak rzadko, że wytrzymają pewnie 100 lat) i zestaw
    oczkowych płaskich z grzechotką Craftsman
    http://cgi.ebay.com/New-Craftsman-8-Piece-Standard-R
    atcheting-Wrench-Set-/230569898991?pt=LH_DefaultDoma
    in_0&hash=item35af0973ef

    Oprócz tych honitonów (rzadko je używam), wszystkie zestawy mogę polecić. Są
    naprawdę świetne.
    Jeśli chcesz coś taniego, to moi znajomi, parę lat temu, poprzywozili z Niemiec
    komplety typu Yato, które kosztowały w przeliczeniu ok. 100-120zł.
    Niedawno przekładałem z kumplem silnik w jego almerze i własnie tych narzędzi
    używaliśmy, więc nie są chyba takie tragiczne...

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2011-01-26 13:22:13
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?Polecam coś ze stajni Stanley'a. Praktycznie niezniszczalne narzędzia. Mam
    od wielu lat kilka zestawów i mogę z czystym sumieniem polecić.

    PC

  • 6. Data: 2011-01-26 22:29:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    profesional-94-elementy-i...http://allegro.pl/zestaw
> [...]
    >
    > Narzedzia z castoramy po 50zl/kpl juz mnie denerwuja, szukam czegos
    > amatorskiego/polprofesjonalnego ale dobrej jakosci i sprawdzonego.

    Polecam ten YATO. Pozyczam czasem od kumpla jak cos dlubie przy
    samochodzie i narzedzia sa poprostu perfekt :-) Mam cala skrzynke
    "marketowych" gowien i nawet jej nie probuje otwierac. Do
    najdrobniejszej pierdoly oplaca sie jechac do kumpla pozyczyc bo praca
    nimi to czysta przyjemnosc i zajmuje 3 x mniej czasu, a przy okazji
    masz pewnosc ze nie zjedziesz lba sruby, czy nie nadziejesz sobie reki
    w jakis ostry element jak Ci zwykly klucz strzeli przy mocniejszym
    nacisku ;) Zbieram sie sam zeby kupic swoj taki zestawik ale wiecznie
    kasa na co innego potrzebna :-) Na pewno sa bardziej profesjonalne
    klucze (kosztujace pewnie jeden tyle co tu caly zestaw;) ale roznica
    miedzy marketowymi, a tymi YATO jest nie do opisania:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2011-01-26 22:30:33
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 26 Sty, 11:28, grzechu <g...@w...pl> wrote:

    > W zestawach brak kluczy płaskich a to sie może przydać

    Racja. Jest troszke wiekszy zestaw w ktorym sa klucze plaskie -> ale
    to bodaj okolo 400 pln. Takie ma moj kumpel wlasnie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2011-01-26 22:45:12
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > samochodzie i narzedzia sa poprostu perfekt :-) Mam cala skrzynke
    > "marketowych" gowien i nawet jej nie probuje otwierac. Do

    Dla mnie Yato/Toya/Honiton itp. to wlasnie marketowa jakosc... Mozna kupic cos
    tanszego?

    --
    Bartek

  • 9. Data: 2011-01-26 22:59:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 26 Sty, 23:45, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Dla mnie Yato/Toya/Honiton itp. to wlasnie marketowa jakosc... Mozna kupic cos
    > tanszego?

    Kurde TOYA porownujesz do YATO ? No nie rob se jaj, zestaw TOYA pewnie
    kupisz za 50 pln w markecie ;)
    YATO to naprawde porzadne narzedzia!! W markecie ich raczej nie
    kupisz.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2011-01-27 01:10:34
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > YATO to naprawde porzadne narzedzia!! W markecie ich raczej nie
    > kupisz.

    W Auchanie, Leroy, L'Eclerc sa. Co do jakosci sie zgadzam, sa calkiem
    przyzwoite.
    Wspomniany wczesniej Stanley - mam srubokrety, noze i pare innych
    drobiazgow. Mechanicznie sa dosyc niezniszczalne, ale wilgoc im nie
    sluzy, lubia korodowac.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa