  • 21. Data: 2011-01-27 15:41:01
    Temat: Re: Zestaw narzedziowy - co wybrac?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 08:14:24 +0100, andrzej napisał(a):

    > Domek to inna sprawa, ale konieczność wożenia w aucie choćby śrubokręta oznacza,
    > że pora rozglądać się za nowym autem :)

    To jak Ty wyjedziesz z salonu?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 22. Data: 2011-01-27 15:41:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 09:34:10 +0100, Tomek napisał(a):

    > w maluchu wozilem srubokret, kombinerki i troche tasmy klejacej - zalatwialo
    > to wiekszosc awarii w trasie :) W obecnym aucie woze tylko plyn do
    > spryskiwaczy, tak ze spokojnie, mysle ze jeszcze ten rok czy dwa pociagnie
    > bezawaryjnie. A dlubnac w garazu przy aucie zawsze cos trzeba, chocby
    > zmienic klocki hamulcowe.

    JUż wiem skąd tyle aut ze spalonymi żarówkami. Też widac tak myślą.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 23. Data: 2011-01-27 18:22:45
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Yato nie są złe. Używam w serwisie paru narzędzi tej marki i są ok.
    Jak chcesz skompletować narzędzia z wyższej półki to polecam Sata,
    lepsze od przereklamowanego Stanleya.
    Przestrzegam przed tanimi narzędziami w rodzaju Toya i Toptools -
    pękająjące klucze grożą zranieniem.
    Jacek

  • 24. Data: 2011-01-28 10:25:25
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 27.01.2011 19:22, Jacek wrote:
> [...]
    > lepsze od przereklamowanego Stanleya.
    > Przestrzegam przed tanimi narzędziami w rodzaju Toya i Toptools -

    Sata mimo wieczystej gwarancji sa malo precyzyjne, np plasko-oczkowe
    maja za duzy, wg mnie, luz na srubie. Aczkolwiek nic innego tej firmy
    nie mam.

    Przytaczane tu yato robi dobre tylko i wylacznie nasadki, ale juz np
    grzechotki sa fatalnie nietrwale.

    Natomiast bardzo dobry, wrecz rewelacyjny w stosunku do ceny jest
    jonnesway. Jako rekomendacja moge przytoczyc to, ze stacje feu vert nim
    'robia'.

    S.

  • 25. Data: 2011-01-28 19:06:46
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Marek Dyjor pisze:

    > z tą niezniszczalnością to bym nie przesadzał...
    >
    > ze stanleya to tylko śróbokręty są jeszcze OK i to z biedą

    Mnie się popsuły dwie płaskie grzechotki Stanleya, więc faktycznie
    "zniszczalne" ;)

    bajcik

  • 26. Data: 2011-01-28 19:08:30
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Tomek pisze:
    > Witam!
    >
    > Potrzebuje zestaw narzedzi do pracy przy domku/samochodzie. Ogolnie
    > hobbystycznie, ale zdarzaja sie ciezsze problemy typu sruby nieruszane od 20
    > lat :)
    > Pytanko, ktory z zestawow w cenie ok 300zl byscie wybrali:
    > http://allegro.pl/zestaw-narzedzi-jonnesway-profesio
    nal-94-elementy-i1429438470.html
    > http://allegro.pl/zestaw-narzedzi-yato-106cz-yt-3879
    -xl-1-2-1-4-i1379540379.html
    > czy jeszcze cos innego?
    >
    > Narzedzia z castoramy po 50zl/kpl juz mnie denerwuja, szukam czegos
    > amatorskiego/polprofesjonalnego ale dobrej jakosci i sprawdzonego.

    Fajny wątek na temat narzędzi
    http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=59154