  • 1. Data: 2010-06-09 08:37:38
    Temat: Zgłoszenie ocieplenia szregówki
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Sytuacja taka: mam do zrobienia 2 ściany frontową i ogrodową.Jestem w
    środku i po bokach mam po 1 sąsiedzie.Sąsiad 1 ocieplił tylko 1
    ścianę.Drugi nic..
    Zgłoszę zamiar do starostwa.Czy starostwo w odpowiedzi powiadomi obu
    bocznych sąsiadów o moich zamiarach?
    Czy sąsiedzi mogą się skutecznie sprzeciwić?
    R.

  • 2. Data: 2010-06-09 10:50:13
    Temat: Re: Zgłoszenie ocieplenia szregówki
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Zgłoszę zamiar do starostwa.Czy starostwo w odpowiedzi powiadomi obu
    >bocznych sąsiadów o moich zamiarach?

    Przy zgłoszeniach urząd nikogo nie powiadamia.

    b.

  • 3. Data: 2010-06-09 19:08:53
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 9 Cze, 12:50, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:bf566c8b-f09c-4e15-861d-f77e10c77351@
    e5g2000yqn.googlegroups.com...

    > Przy zgłoszeniach urząd nikogo nie powiadamia.
    >
    > b.

    a to na pewno tylko na zgłoszenie?

    pozdrawiam
    s_13