  • 11. Data: 2009-03-03 13:13:27
    Temat: Re: Zgrzewanie rur zgrzewarka
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > daj jakiegos linka do tych dobrych

    Nie wiem, czy to dobra, wpisalem w wyszukiwarke
    allegrową 'zgrzewarka do rur', pozortowalem po cenie
    i wzialem cos za 125 :)

    http://allegro.pl/item567667998_profesionalna_zgrzew
    arka_do_rur_2000w_16mm_gratis.html

    pozdrawiam
    pluton

  • 12. Data: 2009-03-03 14:48:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 09:41:32 +0100, pluton napisał(a):

    > Porzadna, 1000+1000W, ksztaltki na wszelkie rury, kosztuje
    > na alledrogo 130 pln (or so), w markecie 500 pln.

    Porzadne sa np. te:
    http://www.rothenberger.pl/index.php/Rothenberger+Ro
    weld+P+63-3/details/243.html
    To jest profesjonalny sprzet.

    Szczerze to nie widzialem zeby ktorys z profi hydraulików uzywal zgrzewarki
    typu Janport.

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2009-03-03 17:55:11
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    scream <n...@p...pl> wrote:

    > Szczerze to nie widzialem zeby ktorys z profi hydraulików
    > uzywal
    > zgrzewarki typu Janport.

    Profi fachman powinien mieć profi narzędzia, ale do jednostkowego
    w sumie wykonania instalacji w skali domku jednorodzinnego, taka
    za stówę z allegro nie wystarczy?

    J. (zainteresowany szczerze)

  • 14. Data: 2009-03-03 17:56:12
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ceny wypozyczenia nie znam.

    Płaciło się tylko kaucję. Oczywiście musiałeś kupić rury. Czy tak jest
    nadal, nie sprawdzałem.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 15. Data: 2009-03-03 19:54:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 18:55:11 +0100, Jarek P. napisał(a):

    > Profi fachman powinien mieć profi narzędzia, ale do jednostkowego
    > w sumie wykonania instalacji w skali domku jednorodzinnego, taka
    > za stówę z allegro nie wystarczy?

    Szczerze, to kiedys mialem taka najtansza z casto i "kamienie" okazaly sie
    nic nie warte i mialem problem ze zgrzewaniem rurek. Oczywiscie jak byla
    nowa to bylo oki. Teraz w sumie mam jakas z allegro za ~150 zl bo uzywam
    tego sprzetu rzadko i tylko do przeróbek, póki co dziala ale licze sie z
    tym, ze to jest sprzet ktory moze w kazdej chwili paść. Profesjonalnej
    napewno nie bede kupowal bo uzywam zgrzewarki moze dwa razy w miesiacu.

    W Castoramie wypozyczaja za darmo chyba.

    --
    best regards,
    scream

  • 16. Data: 2009-03-03 22:42:43
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    scream <n...@p...pl> wrote:

    > W Castoramie wypozyczaja za darmo chyba.

    Jeśli ceny rur i kształtek mają konkurencyjne, pożyczają za darmo
    i nie jest to pożyczanie na zasadzie: "ale panie, do jutra
    zgrzewarkę oddać trzeba, a za każdą dobę przetrzymania
    pindziesiont złotych leci", to oczywiście chętnie skorzystam.

    J.

  • 17. Data: 2009-03-04 06:48:30
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > Prosto i latwo
    prawda
    > tyle ze najlepiej dwuosobowo
    prawda
    > samemu ciezko trzymac zgrzewarke, rure i zlaczke, reki brakuje
    prawda
    > rozgrzac z czuciem polaczyc
    prawda
    > i obrocic o jakies 1/4 obrotu
    nieprawda.

    Jesli stosujesz ostatni punkt to możesz sobie darowac wszystkie poprzednie.
    Decter