  • 11. Data: 2012-01-15 17:46:19
    Temat: Re: Zima nadeszla
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-01-15 17:27, adam pisze:

> [...]
    12?authkey=Gv1sRgCPzy9sDIg8SbeA

    > Gdzie taka zima?
    > pzdr
    > Adam

    Patrząc po napisach - Wysowa-Zdrój ;)

    Pozdrawiam !

  • 12. Data: 2012-01-15 20:31:58
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >`Użytkownik napisał w wiadomości grup
    da.pl...

    >ta radość pewnie jest dodatkowo spotęgowana ogromną darmową energią z
    >solarów i darmowym ciepłem w domu i ciepłą wodą, prawda?

    Nie mam solarów.
    Liczyć potrafię;)

  • 13. Data: 2012-01-15 20:48:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 17:31:09 +0100, Robert G napisał(a):

    > Beskid Niski.

    Ech, moje ulubione rejony... Niestey za daleko jak na dojazdy do pracy w
    KR.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 14. Data: 2012-01-15 21:55:12
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 15-01-2012 o 16:53:40 Robert G <r...@g...pl> napisał(a):

    > Jasssny gwint...weź nie bluźnij proszę Cię :-))).
    > U mnie pierwszy śnieg był już 10 października, a teraz leży w zasadzie
    > nieprzerwanie od połowy listopada. Trochę odwilży było i zjeżdżał z
    > dachu, ale jest ciągle.
    > Przed świętami może ze dwa dni było, że zniknął całkiem, ale potem
    > naprószył i leży.
    >
    > Teraz za to jest chyba z pół metra, a na termometrze minus 6.
    No ładną masz zimę, ja mam od kilku dni śnieg ale całe szczęście nie aż
    tyle :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 15. Data: 2012-01-15 23:17:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 15 Sty, 21:31, "Kris" <k...@W...PL> wrote:
    da.pl...

    > Nie mam solarów.
    > Liczyć potrafię;)

    Moj sasiad ma prozniowe od 3 tygodni - ladny sterownik daja, nie
    powiem - zaskoczony bylem - wszystko graficzne etc. W te sloneczne 3
    tygodnie daly uzysk... 49kWh, przy czym w baniaku woda nieuzytkowa bo
    temp 20stC (narazie nie mieszka), gdyby chcial grzac do uzytkowych
    chociaz 40stC to uzysk bylby zapewne duzo nizszy.. Narazie jest
    zawiedziony no ale tez mamy srodek zimy (u mnie od wczoraj pada :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 16. Data: 2012-01-16 08:59:50
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    n.googlegroups.com...
    >Moj sasiad ma prozniowe od 3 tygodni - ladny sterownik daja, nie
    >powiem - zaskoczony bylem - wszystko graficzne etc. W te sloneczne 3
    >tygodnie daly uzysk... 49kWh, przy czym w baniaku woda nieuzytkowa bo

    środek zimy to trzeba sobie odpuścic i tyle

    ale ale, adam, panel sterujący od rekuperatora jest na nim czy przewodami
    sprowadzony w dół w jakies cywilizowane miejsce?

    b.

  • 17. Data: 2012-01-16 10:12:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 16 Sty, 09:59, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:

    > ale ale, adam, panel sterujący  od rekuperatora jest na nim czy przewodami
    > sprowadzony w dół w jakies cywilizowane miejsce?

    Panel glowny jest w samym reku, a dodatkowy sterownik to sobie mozesz
    zamontowac gdzie chcesz, np taki:

    http://www.insbud.org/pl/produkt-1327861939872401152
    /IB-Tron-3100FAN-BL-230V---Programowalny-sterownik,-
    regulator-wydajnosci-wentylacji-(rekuperacji),-z-pod
    swietleniem,-3-biegowy,-zasilanie-230V-AC.html

    Dodatkowo w kiblu czy kuchni zamontuj sobie dodatkowy klawisz (kabel
    bodaj dwuzylowy wystarczy - pociagniety do tego sterownika) ktorym
    mozesz wyzwolic maksymalny bieg wentylacji na okreslony czas. Ja
    zaluje ze sobie w geberitach w "duzych" klawiszach nie zamontowalem
    prostego kontraktonu - mialbym inteligentny kibel i ta inteligencja
    bylaby rzeczywiscie przydatna :)

    PS. zwroc uwage ze tam sa chyba dwa rodzaje tych sterownikow - jeden
    ma obsluge tego dodatkowego wejscia, drugi nie - jakbys chcial kupowac
    to zwroc na to uwage.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 18. Data: 2012-01-16 11:34:29
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    g.googlegroups.com...
    >Dodatkowo w kiblu czy kuchni zamontuj sobie dodatkowy klawisz (kabel
    >bodaj dwuzylowy wystarczy - pociagniety do tego sterownika) ktorym

    no moze pytanie dodatkowe: to ten panel w domu moze w ogóle jest nie
    potrzebny? Raz ustawiasz na stychu i zapominasz.

    b.

  • 19. Data: 2012-01-16 11:59:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 16 Sty, 12:34, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:

    > no moze pytanie dodatkowe: to ten panel w domu moze w ogóle jest nie
    > potrzebny? Raz ustawiasz na stychu i zapominasz.

    Przydaje sie - tzn. ja go jeszcze nie mam ale widze ze czasem by sie
    przydalo czasowe zwiekszenie wydajnosci centralki na maks. Ja go mam w
    garazu ale sterownik do tego brinka pisal jakis baran bo obsluga jest
    totalnie nieintuicyjna, a za kazdym razem sprawdzac w grubej
    instrukcji jak zmienic predkosci wentylow mi sie nie chce :)

    Aha - ja oryginalnie dostalem taki totalnie prosty przelacznik
    trzypozycyjny z dioda informujaca o ew. zapchaniu filtrow - w sumie to
    on by mi wystarczyl ale wygodnicki jestem i leniwy jednoczesnie i
    znajac zycie to po przestawieniu chodzilby dwa dni na maksa zanim bym
    sie zorientowal ze trzeba przestawic spowrotem.. A tu robie "pyk" i na
    np 20 minut chodzi na najwyzszym biegu po czym wraca do poprzedniego
    ustawienia automatycznie :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 20. Data: 2012-01-16 13:32:01
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > PS. zwroc uwage ze tam sa chyba dwa rodzaje tych sterownikow - jeden
    > ma obsluge tego dodatkowego wejscia, drugi nie - jakbys chcial kupowac

    Czyli działa to tak, że jak posiedzisz na tronie, to musisz zrobić
    huragan i w kuchni, w sypialniach i garderobie, żeby zapaszek
    zneutralizować ? Czy też są osobne/osobno sterowane wentylatory na
    każdej nitce wywiewnej ?

    pozdrawiam
    rafał