eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 150

  • 21. Data: 2009-12-26 19:40:49
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hh570h$imf$1@node2.news.atman.pl...

    > No właśnie, jaki ma problem serwisant, żeby ten zawór ponownie ustawić w
    > poprzednim położeniu? Dla mnie też jest to niepojęte.

    Nie wiem jaki ma problem, nie umiem wróżyć.
    Skoro nie przestawił to znaczyło, ze w chwili kiedy skończył prace ten zawór
    miał pozostać w takim położeniu lub też po prostu zapomniał.
    Czy to, że ktoś o czymś zapomniał dla Ciebie jest wyznacznikiem partactwa ?
    Czy Ty nigdy, niczego nie zapomniałeś ? Nigdy się nie pomyliłeś ?


  • 22. Data: 2009-12-26 20:12:33
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: M <M...@w...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:
    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:hh570h$imf$1@node2.news.atman.pl...
    >
    >> No właśnie, jaki ma problem serwisant, żeby ten zawór ponownie ustawić
    >> w poprzednim położeniu? Dla mnie też jest to niepojęte.
    >
    > Nie wiem jaki ma problem, nie umiem wróżyć.
    > Skoro nie przestawił to znaczyło, ze w chwili kiedy skończył prace ten
    > zawór miał pozostać w takim położeniu lub też po prostu zapomniał.
    > Czy to, że ktoś o czymś zapomniał dla Ciebie jest wyznacznikiem partactwa ?
    > Czy Ty nigdy, niczego nie zapomniałeś ? Nigdy się nie pomyliłeś ?

    Jest to dla mnie wyznacznikiem nieprofesjonalnego podejścia. A jak
    serwisant nie pamięta, to powinien sobie zapisywać. Jeszcze gorzej,
    jeśli serwisant w ogóle nie dostrzega w tym problemu.


    M.


  • 23. Data: 2009-12-26 20:26:32
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>


    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hh5par$2d0$1@node1.news.atman.pl...

    > Jest to dla mnie wyznacznikiem nieprofesjonalnego podejścia. A jak
    > serwisant nie pamięta, to powinien sobie zapisywać. Jeszcze gorzej, jeśli
    > serwisant w ogóle nie dostrzega w tym problemu.

    W sumie to masz racje, ale my tu ludzie jestesmy i wszyscy wczesniej czy
    pozniej popelniamy bledy.

    Pozdro.. TK



  • 24. Data: 2009-12-26 20:44:11
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>


    Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hh5q11$62h$1@news.interia.pl...

    >> Jest to dla mnie wyznacznikiem nieprofesjonalnego podejścia. A jak
    >> serwisant nie pamięta, to powinien sobie zapisywać. Jeszcze gorzej, jeśli
    >> serwisant w ogóle nie dostrzega w tym problemu.
    >
    > W sumie to masz racje, ale my tu ludzie jestesmy i wszyscy wczesniej czy
    > pozniej popelniamy bledy.

    Najgorsze jest w tym wszystkim to, że na podstawie takich pierdół, tak
    błachostkowych błędów ludzie wyrabiają opinię całej branży.
    Po prostu ludziom się we łbach przewraca i sami już nie wiedzą czego chcą.
    Mierzą nierówności ścian przy pomocy długich łat i wsadzanych pod te łaty
    kartek papieru. Bo murarz na którejś warstwie uzyskał 2 cm różnicy pomiędzy
    dwoma przeciwległymi ścianami i dlatego każą mu rozbierać ściany i stawiać
    od nowa, pomimo, że wystarczy nadłożyć troszkę więcej zaprawy przy kolejnych
    warstwach i wszystko się wyrówna.
    Albo jeszcze inni mierzą grubość tynku suwmiarką i w przypadku grubszego o
    2mm każą skuwać i kłaść od nowa.
    Jeszcze inni zarzucają instalatorowi niekompetencje, bo ten zrobił przyłącza
    pod wanną, a nie nad wanną, choć inwestor palcem pokazał wannę, którą chce
    zamontować, a ta ma baterię nawannową.

    Niestety powiem jedno, że najbardziej upierdliwi są ci klienci, którzy mają
    największą ilość doradców, bo to jak w przysłowiu "każdy ch...j na swój
    strój" i każdy uważa się za najmądrzejszego i wszechwiedzącego. Nasłuchają
    się tacy porad, poczytają instrukcji w internecie czy też poczytają wypocin
    na grupach dyskusyjnych i wydaje się im, że są alfami i omegami.


  • 25. Data: 2009-12-26 21:02:46
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Jacek \"Plumpi\"" napisal:
    [ ciach zale montazysty ]

    Czy na robocie wyjazdowej np. w Niemczech tez powiesz inwestorowi,
    zeby sobie wanne zmienil? Toz on ciebie za drzwi wywali, zaplaty
    nie da i jeszcze sadem pogoni za stracony czas i zmarnowany
    material. Tylko w Polsce mozna taki kit wciskac...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek


  • 26. Data: 2009-12-26 22:03:32
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>


    Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hh5os5$b8i$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy to, że ktoś o czymś zapomniał dla Ciebie jest wyznacznikiem partactwa
    > ?


    Dokładnie tak !
    A jeśli jeszcze twierdzi, że "...ludziom się we łbach przewraca i sami już
    nie wiedzą czego chcą..." - to taki model po prostu nie zostaje wykonawcą.
    I tak po prawdzie trudno się dziwić jego frustracjom.



  • 27. Data: 2009-12-26 22:52:26
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: M <M...@w...pl>

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:hh5par$2d0$1@node1.news.atman.pl...
    >
    >> Jest to dla mnie wyznacznikiem nieprofesjonalnego podejścia. A jak
    >> serwisant nie pamięta, to powinien sobie zapisywać. Jeszcze gorzej, jeśli
    >> serwisant w ogóle nie dostrzega w tym problemu.
    >
    > W sumie to masz racje, ale my tu ludzie jestesmy i wszyscy wczesniej czy
    > pozniej popelniamy bledy.

    Tylko dlaczego za błędy ma płacić inwestor a nie ten, który je zrobił?

    M.


  • 28. Data: 2009-12-26 22:58:40
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>


    Użytkownik "Andrzej R." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hh61ca$bbh$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    >> Czy to, że ktoś o czymś zapomniał dla Ciebie jest wyznacznikiem partactwa
    >> ?
    >
    >
    > Dokładnie tak !
    > A jeśli jeszcze twierdzi, że "...ludziom się we łbach przewraca i sami
    > już nie wiedzą czego chcą..." - to taki model po prostu nie zostaje
    > wykonawcą. I tak po prawdzie trudno się dziwić jego frustracjom.

    Kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamien. :-)
    Mnie troche smiesza takie teksty. Jak ktos sie pomyli, zapomni to od razu
    jest gowniany fachowiec, hehe. Kto sie nigdy nie pomylil moze tu nie pisze,
    choc z drugiej strony grupy pl.misc.batman chyba nie ma. No to witam
    batmanow. :-)
    Panowie, co innego zapomniec, przyznac sie i poprawic, a co innego udawac
    glupa.

    Pozdro.. TK



  • 29. Data: 2009-12-26 22:59:23
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: M <M...@w...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:hh5q11$62h$1@news.interia.pl...
    >
    >>> Jest to dla mnie wyznacznikiem nieprofesjonalnego podejścia. A jak
    >>> serwisant nie pamięta, to powinien sobie zapisywać. Jeszcze gorzej,
    >>> jeśli serwisant w ogóle nie dostrzega w tym problemu.
    >>
    >> W sumie to masz racje, ale my tu ludzie jestesmy i wszyscy wczesniej
    >> czy pozniej popelniamy bledy.
    >
    > Najgorsze jest w tym wszystkim to, że na podstawie takich pierdół, tak
    > błachostkowych błędów ludzie wyrabiają opinię całej branży.
    > Po prostu ludziom się we łbach przewraca i sami już nie wiedzą czego

    To wykonawcom się poprzewracało we łbach. Ilustruje to znakomicie twój
    post. Właściwie nawet nie muszę na niego odpowiadać, bo sam w sobie jest
    ciekawostką. :-)

    > chcą. Mierzą nierówności ścian przy pomocy długich łat i wsadzanych pod
    > te łaty kartek papieru. Bo murarz na którejś warstwie uzyskał 2 cm
    > różnicy pomiędzy dwoma przeciwległymi ścianami i dlatego każą mu

    Jeśli ma nierówności 2cm na dwóch przeciwległych ścianach i da się
    włożyć kable i otynkować, to nie ma problemu. Jeśli ściany są tak
    nierówne, że tynkarz musi nałożyć grubszą warstwę tynku, by to wyrównać,
    to murarz nie musi rozbierać ścian - wystarczy, że zapłaci za materiał,
    którego trzeba było użyć (z jego winy) więcej oraz ewentualne dodatkowe
    wynagrodzenie dla tynkarza. A dla tynków w odpowiednich kategoriach są
    normy więc wiadomo, jak mają być równe.

    M.


  • 30. Data: 2009-12-26 23:10:05
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: M <M...@w...pl>

    Maniek4 pisze:

    > Panowie, co innego zapomniec, przyznac sie i poprawic, a co innego udawac
    > glupa.

    Dokładnie tak. Jednak większość idzie w zaparte.......

    A płaci inwestor.

    M.

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 10 ... 15


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1