  • 1. Data: 2010-08-25 07:50:36
    Temat: Zlewozmywak narożny
    Od: "Ada" <a...@o...eu>

    Witam! Czy narożny zlewozmywak sprawdza się w praktyce? Tak wychodzi, że układu i
    kolejności urządzeń teoretycznie w narożniku powinien być zlewozmywak kątowy. Jest to

    droższa opcja, ładnie wygląda, ale co z ociekaczem, dostępem i praktycznym
    użytkowaniem?
    dzięki za każdą wypowiedź :)

  • 2. Data: 2010-08-25 08:01:05
    Temat: Re: Zlewozmywak narożny
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ada" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > kątowy. Jest to
    > droższa opcja, ładnie wygląda, ale co z ociekaczem, dostępem i praktycznym

    Jeśli masz zmywarke i z niej korzystasz to narozny zlewozmywak TYobie
    powinien wystarczyć.
    Jęsli nie mas/nie korzystasz ze zmywarki to mysie wiekszej ilości
    naczyń/garnków w narożnym zlewozmywaku moze byc niewygodne

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-08-25 08:48:50
    Od: "Ada" <a...@o...eu>

> [...]
    > Jęsli nie mas/nie korzystasz ze zmywarki to mysie wiekszej ilości
    > naczyń/garnków w narożnym zlewozmywaku moze byc niewygodne

    Dzięki! Właśnie będzie zmywarka.
    Pomysł jest taki: Zlewozmywak kątowy w narożu, po lewej wąska szafka i lodówka,
    a po prawej stronie zlewozmywaka: zmywarka, płyta indukcyjna, szuflady i szafka.
    Czy zlewozmywak narożny dobrze współpracuje z ociekaczem w górnej szafce
    narożnej, która jest położona głębiej? Nie leje się na blat?

    Poza tym mamy dylemat czy narożnik pod skosem czy kąt prosty? Skos wymaga
    łączenia 3 części blatu, a kąt prosty 2 części -ma to duże znaczenie?

  • 4. Data: 2010-08-25 09:00:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2010 10:48:50 +0200, Ada napisał(a):

    > Skos wymaga
    > łączenia 3 części blatu, a kąt prosty 2 części -ma to duże znaczenie?

    Zrobiłabym skos - nie wyobrażam sobie stania przy krawędzi załamanej pod
    kątem prostym - bardzo niewygodne oparcie dla bioder. Powinien być choćby
    niewielki odcinek blatu dla wygodnego oparcia się.
    Druga sprawa: dostępność przestrzeni pod zlewozmywakiem umieszczonej w rogu
    pomieszczenia jest bardzo zła, kiedy szafki/blaty łączą się pod kątem
    prostym. Kiedy masz skos blatu, pod nim powinny się znajdowac też
    odpowiednie drzwiczki umożliwiające wygodny dostęp do części narożnej.

  • 5. Data: 2010-08-25 09:40:00
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    .
    > Czy zlewozmywak narożny dobrze współpracuje z ociekaczem w górnej szafce
    > narożnej, która jest położona głębiej? Nie leje się na blat?
    Tego samego dnia którego zamontowałem zmywarke zlikwidowałem ociekacz. I nie
    odczuwam jego braku

    > Poza tym mamy dylemat czy narożnik pod skosem czy kąt prosty? Skos wymaga
    > łączenia 3 części blatu, a kąt prosty 2 części -ma to duże znaczenie?

    Pod skosem wygodniejszy. Łaczenia blatów to nie problem

  • 6. Data: 2010-08-25 12:08:07
    Od: "Ada" <a...@o...eu>

> [...]
    > odczuwam jego braku

    > Pod skosem wygodniejszy. Łaczenia blatów to nie problem

    Dzięki wszystkim za wypowiedzi. Rozumiem, że nie negujecie narożnego
    zlewozmywaka pod skosem, bo to było dla mnie najważniejsze. A z ociekacza w
    górnej szafce pewnie też zrezygnujemy... :)

  • 7. Data: 2010-08-25 13:57:45
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Zrobiłabym skos - nie wyobrażam sobie stania przy krawędzi załamanej pod
    >kątem prostym - bardzo niewygodne oparcie dla bioder. Powinien być choćby
    >niewielki odcinek blatu dla wygodnego oparcia się.

    od lat uzytkuje narozny zlewozmywak i kat prosty blatu, i moje, i mojej zony biodra
    sa innego zdania niz twoja wyobraznia

    >Druga sprawa: dostępność przestrzeni pod zlewozmywakiem umieszczonej w rogu
    >pomieszczenia jest bardzo zła, kiedy szafki/blaty łączą się pod kątem
    >prostym.

    bzdura

  • 8. Data: 2010-08-25 13:59:20
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Ada" <a...@o...eu> napisał(a):

    >Poza tym mamy dylemat czy narożnik pod skosem czy kąt prosty? Skos wymaga
    >łączenia 3 części blatu, a kąt prosty 2 części -ma to duże znaczenie?

    skos bedzie lepszy, ale z 2 strony im mniej elementow laczonych w blacie tym lepiej
    zwlaszcza po latach potrafia porobic sie roznice laczen

  • 9. Data: 2010-08-25 15:09:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2010 15:57:45 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > od lat uzytkuje narozny zlewozmywak i kat prosty blatu, i moje, i mojej zony
    biodra
    > sa innego zdania niz twoja wyobraznia

    Macie oboje wąskie biodra, ot co :-)

    > bzdura

    Nie.

  • 10. Data: 2010-08-25 19:55:18
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > Czy zlewozmywak narożny dobrze współpracuje z ociekaczem w górnej szafce
    > narożnej, która jest położona głębiej? Nie leje się na blat?

    Nie mam ociekacza w szafce tylko mały elegancki druciakowy podwieszony na
    ściance.
    Jakoś nie widze szafki w której stoją mokre naczynia za kilka lat. Chyba się
    w pierony porozłazi wszystko.

    > Poza tym mamy dylemat czy narożnik pod skosem czy kąt prosty? Skos wymaga
    > łączenia 3 części blatu, a kąt prosty 2 części -ma to duże znaczenie?

    Naroznik ze skosem mam. Kątowy jakoś nie pasił wzorniczo jak i pod wzgledem
    dostepu.
    Popatrz też jaki chcesz mieć ten narozny zlewozmywak, bo rozmiarówki rózne
    są.

    --
    Irokez