  • 41. Data: 2010-04-04 20:31:02
    Temat: Re: Złodziejskie praktyki agencji ochroniarskich?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Nie, masz mniejsze. Poczytaj cokolwiek o wiktymologii.
    >
    >      ___________ (R)
    >     /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    >   ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

    widać nie wgłębiłeś się osobiście w temat:
    trollować w usenecie i podawać nazwisko z adresem...
    chyba, że lubisz ten dreszczyk emocji... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 42. Data: 2010-04-04 21:33:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 4 Apr 2010 13:31:02 -0700 (PDT), s_13 napisał(a):

    > widać nie wgłębiłeś się osobiście w temat:
    > trollować w usenecie i podawać nazwisko z adresem...
    > chyba, że lubisz ten dreszczyk emocji... :-)

    Jaki dreszczyk? Anonimowe trzęsidupki trzymają się ode mnie z daleka :D

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 43. Data: 2010-04-05 09:24:44
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:ng9k1pg1ot8n.dlg@oldfield.org.pl...

    > Jaki dreszczyk? Anonimowe trzęsidupki trzymają się ode mnie z daleka :D

    Towarzystwo tak agresywnej i chorej umysłowo osoby jaką jesteś nie należy do
    przyjemności, adasiu. Aż dziw bierze, że jeszcze kotokolwiek chce z tobą
    dyskutować.

  • 44. Data: 2010-04-05 10:47:10
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Jaki dreszczyk? Anonimowe trz sidupki trzymaj si ode mnie z daleka :D

    nie rozumiesz, na tym forum często ludzie przedstawiają projekty
    swoich domów, z rozkładem pomieszczeń, sposoby zabezpieczeń, co maja w
    domu i za ile, ale w tzw. "zbożnym" celu, i trzeba być połmózgiem,
    żeby do tego podawać adres..., ty masz zgoła inny cel, niż założenia
    tej grupy, więc traktuje się tu ciebie zazwyczaj jako nieszkodliwego
    "głupka wioskowego", a czasem jako zwykłego wku...go trolla...
    dobra... już po świętach... wracaj do KF-a... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 45. Data: 2010-04-05 11:18:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 5 Apr 2010 11:24:44 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Towarzystwo tak agresywnej i chorej umysłowo osoby jaką jesteś nie należy do
    > przyjemności, adasiu. Aż dziw bierze, że jeszcze kotokolwiek chce z tobą
    > dyskutować.

    Jacusiu, własnie tak jak Ty swój strach tłumaczą sobie takie anonimowe
    trzęsidupki :D I wlasnie o to mi chodzi, anonimowy fajfusku :D

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2010-04-05 18:47:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s_13 pisze:

> [...]
    > domu i za ile, ale w tzw. "zbożnym" celu, i trzeba być połmózgiem,
    > żeby do tego podawać adres..., ty masz zgoła inny cel, niż założenia

    Problem w tym, że ktoś na tyle profesjonalny, żeby śledzić grupy
    dyskusyjne i analizować podawane na nich niezbyt ścisłe i zasadniczo
    tylko słowne opisy, nie będzie miał problemów z wydobyciem adresu i
    personaliów nadawcy.

  • 47. Data: 2010-04-05 19:11:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Głupiś. Powoduje, że złodzieje dostają wyraźny cynk 'tu kraść, bo jest co'.

    Obaj macie rację i nie macie racji ;)

    Oblepianie się tabliczkami jest na tyle powszechne, że generalnie nie
    stanowi jakiegoś specjalnego wyróżnienia. Natomiast obawiałbym się
    wycieku informacji "z wewnątrz" - włącznie z informacjami o
    nieobecnościach, zwyczajach itepe.

    Na złodziejaszków-amatorów bez kontaktów w firmie ochroniarskiej byle
    wydumana tabliczka i błyskające światełko będzie tak samo
    skuteczne/nieskuteczne a dużo tańsze.

    Najlepsza rzecz to czujni emeryci dookoła plus podejrzenie o powiązania
    z mafią i/lub policją ;)

    A poważniej - czujni sąsiedzi plus ubezpieczenie. Pieniądze
    zaoszczędzone na "ochronie" można zainwestować w lokatę jako fundusz
    rezerwowy a wypadek np. konieczności wynajęcia prawnika do "chwycenia za
    kark" ubezpieczyciela (no i do rzucenia okiem na umowę, żeby nie było
    "haczyków").

    No i jak zawsze: lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja.

  • 48. Data: 2010-04-05 19:40:40
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]
    >"głupka wioskowego", a czasem jako zwykłego wku...go trolla...
    >dobra... już po świętach... wracaj do KF-a... :-)

    Twoje zdrowie.

    Pozdro.. TK

  • 49. Data: 2010-04-05 22:27:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 5 Apr 2010 03:47:10 -0700 (PDT), s_13 napisał(a):

> [...]
    > "głupka wioskowego", a czasem jako zwykłego wku...go trolla...
    > dobra... już po świętach... wracaj do KF-a... :-)

    Ja naprawdę rozumiem, że niektórzy mają paranoję.

    --
    ___________ (R)

  • 50. Data: 2010-04-06 11:12:26
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Znajomi mieszkali w domku. Ktorejs nocy wlamal im sie zlodziej ale nic
    nie ukradl. Przestraszyl sie dziecka, ktore w tym czasie obudzilo sie
    i szlo po schodach do lozka do rodzicow, zlodziej uciekl. Po kilku
    tygodniach sytuacja powtorzyla sie, tez obudzone dziecko zobaczylo
    zlodzieja ale tym razem zostalo poturbowane przez niego bo tak
    uciekal, ze nie patrzyl na kogo leci.
    Znajomi wyprowadzili sie do miasta. Rechabilitacja psychologiczna
    dzieciaka (dziecko ma ok. 7 lat) kosztuje duzo wiecej niz wszystkie
    zabezpieczenia razem wziete.

    Pozdrawiam
    Dy