  • 11. Data: 2009-04-01 01:29:46
    Temat: Re: Zły jestem i się tu wyładuję - Ceresit
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message
    news:49d2c117$1@news.home.net.pl...

    > Był fun :)

    Tak ale to z kabiną mi wygląda na celowe działanie. Coś jest niedorobione i
    przerobili rysunki żeby w razie czego zwalić winę na ciebie.

    strona 3
    wymiary BV2 i BV3.. zrób zbliżenie w co one celują. Przy 100cm ten kawałek
    to wylecenie poza zakres, momentalnie. Brodzik 100x100cm odsuniety od ściany
    na 4-5mm aby było miejsce na silikon. Razem 1005mm Kabina da sie postawić na
    99cm żeby oś szyby była w miarę w środku i aluminium nie wystawało i zawias
    drzwi stał pewnie.
    Zabrakło ze 4cm na nieruchomej ściance k**** m*ć :-)
    Ta szara ramka w ich brodziku ma ze 3 cm szerokości i nie ma zbytnio pola
    manewru.
    Gdybym zmniejszył wymiar BV3 to szyba drzwi i uszczelka by musiała wisiec w
    powietrzu wewnątrz poza rantem brodzika. Co za gówno.

  • 12. Data: 2009-04-01 01:35:34
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kiki pisze:
> [...]
    > Gdybym zmniejszył wymiar BV3 to szyba drzwi i uszczelka by musiała wisiec w
    > powietrzu wewnątrz poza rantem brodzika. Co za gówno.

    I mówisz... ze to Kermi... hmm.. chyba właśnie żona wybrała jakąś kermi
    do nas :/ Trzeba będzie uważać.

    dobrej nocy

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 13. Data: 2009-04-01 03:56:59
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > I mówisz... ze to Kermi... hmm.. chyba właśnie żona wybrała jakąś kermi do
    > nas :/ Trzeba będzie uważać.

    Brodzik 100, kabina 100, drzwiom brakuje ze 3-4cm, ściance bocznej ze dwa
    Brodzik ma na bank 100cmx100cm. kabina niewymiarowa jakby chciała mniejszego
    brodzika albo zapakowali kabinę 95 w opakowanie 100 ale 95 nie, bo by była
    dużo za mała. Omijajcie to Kermi

  • 14. Data: 2009-04-01 07:56:34
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

> [...]
    > mniejszego brodzika albo zapakowali kabinę 95 w opakowanie 100 ale 95 nie,
    > bo by była dużo za mała. Omijajcie to Kermi

    Amoze ten brodzik nie powinien by odsuniety od sciany i przez to ta
    rozbieznosc?
    Trzeba bylo moze montowac brodzik dopasowujac od razu kabine.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-04-01 09:56:07
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 1 Kwi, 00:35, "kiki" <s...@s...ss> wrote:

    > Tylko ciekawe po co jest plastyfikator?

    Plastyfikator w kleju zwiększa jego elastyczność z np z kleju klasy
    C1T robi C2TE

    > Plastyfikator to taki smar
    > molekularny działający na cząsteczki substancji chemicznej, zmniejszający
    > ich wzajemne tarcie przez co np klej robi się bardziej płynny.
    > Trudno powiedzieć po co on jest potrzebny ale pewnie i bez niego tez
    > przyklei.

    Ciekawa teoria - szczególnie: "Plastyfikator to taki smar
    molekularny .... rzez co np klej robi się bardziej płynny" LOL.
    pozdrawiam
    Sebastian

  • 16. Data: 2009-04-01 14:10:21
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "czupakabra" <s...@g...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    Ciekawa teoria - szczególnie: "Plastyfikator to taki smar
    molekularny .... rzez co np klej robi się bardziej płynny" LOL.
    pozdrawiam
    Sebastian

    Słowo plastyfikator jest nadużywane w budowlance, a faktycznie jest to smal
    molekularny w dosłownym znaczeniu

  • 17. Data: 2009-04-01 17:29:42
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 1 Apr 2009 00:32:39 +0200, kiki napisał(a):

    > Gnoje, łączę się z tobą w cierpieniu :-) Nie raz cos takiego mam i ja :-)

    A przecież można było ściągnąć z sieci kartę techniczną wyrobu i wszystko
    sobie wcześniej przeczytać...

    T.

  • 18. Data: 2009-04-01 18:21:27
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Tomasz Nowicki pisze:

    > A przecież można było ściągnąć z sieci kartę techniczną wyrobu i wszystko
    > sobie wcześniej przeczytać...

    No to spróbuj ściągnąć.

    http://www.ceresit.pl/u235/navi/31443

  • 19. Data: 2009-04-01 19:48:28
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 01 Apr 2009 20:21:27 +0200, RudeBoy napisał(a):

    > No to spróbuj ściągnąć.
    >
    > http://www.ceresit.pl/u235/navi/31443

    No faktycznie, nic tylko usiąść i płakać. Chcesz chusteczkę? Nie masz
    telefonu? Niech ci wyślą mailem kartę wyrobu, a jak nie, to konkurencji nie
    brakuje. Ja np. Ceresitu używałem niechętnie

    T.

  • 20. Data: 2009-04-01 21:02:57
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Tomasz Nowicki pisze:

    > No faktycznie, nic tylko usiąść i płakać. Chcesz chusteczkę? Nie masz
    > telefonu? Niech ci wyślą mailem kartę wyrobu, a jak nie, to konkurencji nie
    > brakuje. Ja np. Ceresitu używałem niechętnie

    Co telefon miał mi pomóc? Teleportować mi na budowę ten plastyfikator?
    Weź lepiej zamilcz...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...