  • 31. Data: 2012-06-19 09:05:03
    Temat: Re: Zmiana porothermu na BK
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-06-18 22:11, kiki pisze:

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > Tez nie wierzę w te ich medale z targów. Przecież ta innowacyjność
    > wychodzi dopiero teraz.
    > Zawsze mnie zastanawiało kto i na jakiej zasadzie przyznaje im te medale
    > :-)
    > Ja też się dałem oszukać chociaż medale mnie nie ruszały. Wszyscy je mieli.
    > Ostatnio tu była dyskusja o membranach Tyvek i też zauważyłem, że sami
    > nie wiedzą jak robić.

    działam w innej branży ale opiszę to tak:
    każda firma po jakimś okresie działania chce mieć medal lub wyróżnienie
    za wyjątkowość, a inne firmy i kapituły to robią dla nich za kasę.
    i kosztuje to od kilku tysięcy do kilkuset za bardzo znane nagrody
    od rzetelna firma po teraz polska

    i potem wiszą w biurach takie dyplomy

    michal

  • 32. Data: 2012-06-19 09:13:14
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 19-06-2012 o 09:05:03 Usrobo <u...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > za wyjątkowość, a inne firmy i kapituły to robią dla nich za kasę.
    > i kosztuje to od kilku tysięcy do kilkuset za bardzo znane nagrody

    Aaa czyli dobrze myślałem, z tego wynika że te dyplomy są warte tyle ile
    dekoracja ściany :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 33. Data: 2012-06-19 09:16:19
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 18-06-2012 o 22:11:29 kiki <l...@l...net> napisał(a):

> [...]
    > :-)
    > Ja też się dałem oszukać chociaż medale mnie nie ruszały. Wszyscy je

    Ja akurat wcześniej się sparzyłem na pustakach z keramzytu i powiedziałem
    sobie nigdy więcej tego g.. kupiłem BK i nie żałuję.

    > Ostatnio tu była dyskusja o membranach Tyvek i też zauważyłem, że sami
    > nie wiedzą jak robić.
    Kupiłem inne już nawet nie pamiętam co ale coś mało reklamowanego :)
    Jak ostatnio sprawdzałem poddasze to trxyma się dobrze a ma już parę lat
    i światło też bo mam okienko/wyłaz.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 34. Data: 2012-06-19 09:17:46
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 18-06-2012 o 22:18:35 kiki <l...@l...net> napisał(a):

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    >
    > O tu widać dokładnie. Tym gównem wieje
    > http://www.wienerberger.pl/ściany-i-stropy
    > Tymi malutkimi otworkami wieje z gniazdek.
    >
    > A to jaka fuszera LOL
    > http://www.wienerberger.pl/ściany-i-stropy/jak-budow
    ać/murowanie-w-systemie-porotherm-dryfix
    > Murowanie na "placki" czy na paski. Świetnie :-) Zrobisz dziurę pod
    > kołek czy kinkiet i poleci struga zimna.
    >
    > Nie da się tej ściany w takim systemie uszczelnić żeby nią nie wiało.

    No jedynie tynkować z zewn ale to bez sensu albo kleić styro pianką na
    wężyk wkoło płyty.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 35. Data: 2012-06-19 09:20:47
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-06-19 09:13, janusz_kk1 pisze:

    > Aaa czyli dobrze myślałem, z tego wynika że te dyplomy są warte tyle ile
    > dekoracja ściany :)

    przykładowy regulamin takich nagród:

    Warunkiem ubiegania się firmy o nagrodę jest:
    a) złożenie wniosku z załącznikiem uzasadniającym ubieganie się o
    wyróżnienie,
    b) wpłacenie opłaty rejestracyjnej - promocyjnej firmy w wysokości
    ustalonej corocznie przez Prezydium Zarządu Izby.
    2. W przypadku, gdy firma nie znajdzie się w gronie laureatów nagrody
    opłata rejestracyjna zostanie zwrócona.
    3. O nagrodę nie można ubiegać się częściej, niż co 3 lata.

    szczególnie pkt b).
    no i cennik:
    Opłatę rejestracyjną - promocyjną Firmy w wysokości 7000 zł brutto
    prosimy wpłacać na konto XXX

    michal

  • 36. Data: 2012-06-19 18:43:30
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Usrobo" <u...@o...pl> wrote in message

    > szczególnie pkt b).
    > no i cennik:
    > Opłatę rejestracyjną - promocyjną Firmy w wysokości 7000 zł brutto prosimy
    > wpłacać na konto XXX

    Czyli to jest draństwo. Próba oszustwa, nawet nie marketing tylko oszustwo.
    Wprowadzanie w błąd.

  • 37. Data: 2012-06-19 18:48:40
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    > Nie da się tej ściany w takim systemie uszczelnić żeby nią nie wiało.

    > No jedynie tynkować z zewn ale to bez sensu albo kleić styro pianką na
    > wężyk wkoło płyty.

    To też nic nie da. Zawsze gdzieś pęknie i wleci powietrze. Ogólnie porotherm
    trzeba tynkować z obu stron i jeszcze szczelnie oklejać styropianem klejonym
    na ramkę. Do tego szczyty i doły pouszczelniane jakąć gumą w płynie,
    bitumem. Ogólnie nie da się dopilnować.
    Zwróć uwagę, że w tych ich poradnikach nigdzie nie pokazują jak zakańczać
    mury. Nigdzie słowa o konwekcji w materiale, a na rusunkach ścian 2 i 3
    warstwowych jakby nie było w ogóle warstwy tynku, natomiast styropian
    przyklejony na paski kleju.

  • 38. Data: 2012-06-19 21:04:12
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-06-19 18:43, kiki pisze:
    > "Usrobo" <u...@o...pl> wrote in message

    > Czyli to jest draństwo. Próba oszustwa, nawet nie marketing tylko
    > oszustwo. Wprowadzanie w błąd.

    eee no bez przesady
    udowodnij ze posiadanie nagrody prezesa izby budownictwa w znaczącym
    stopniu zachęciło cię do zakupu kiepskiego produktu ?

    michal

  • 39. Data: 2012-06-19 21:13:13
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 19-06-2012 o 18:48:40 kiki <l...@l...net> napisał(a):

> [...]
    > Zwróć uwagę, że w tych ich poradnikach nigdzie nie pokazują jak
    > zakańczać mury. Nigdzie słowa o konwekcji w materiale, a na rusunkach
    Tak widziałem, nie dostrzegają w ogóle problemu.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 40. Data: 2012-06-19 21:48:22
    Od: " " <f...@g...pl>

    kiki <l...@l...net> napisał(a):

> [...]
    >
    > zewnątrz, z góry zatykać ytongiem. Pod parapetami bedzie zimno, trzeba i tak
    >
    > robić część z BK.
    > Szkoda gadać. Do tego fuszerki wykonawców i masz wielki kłopot z ociepleniem
    >
    > domu. Mozesz dać i pół metra styropianu ale co on da gdy samym murem robi
    > sie komin powietrzny. Wystarczy pęknięcie tynku i już wieje murem.
    > Mam to ścierwo i wiem.
    > Są tak gigantyczne problemy wykonawcze, że szkoda na ten szajs czasu. Nie
    > mówię tylko samym Porothermie ale o każdej ceramice poryzowanej. Unikać.

    Jak zwykle pieprzysz jak potłuczony. To, że ty masz dom spieprzony w każdym
    możliwym elemencie nie znaczy, że wszyscy tak mają.