  • 11. Data: 2010-08-16 13:54:04
    Temat: Re: Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Wornakow" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i49g0s$c9h$1@inews.gazeta.pl...
    > Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):
    > Stosuje tabletki 3 w jednym...a nawet 7 w jednym....:) generalnie zanussi
    > na
    > zwyklej wodzie lepiej myla....(bez tabletki, bez niczego)

    Przy takich tabletkach nie powinienes stosowac tzw szybkich programów mycia-
    pisza nawet o tym producenci tabletek. Jeśli stosujesz szybkie programy(tak
    jak ja w Elektroluxie) to stosuj tabletki "normalne" + sól+ nabłyszczacz.
    Polecam tabletki W5 z Lidla

    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-08-16 16:12:14
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-08-16 14:18, Przesmiewca pisze:
    > Musialby miec jaks koszmarnie twarda wode, zeby mu sie tabletka nierozpuscila.
    > Podejrzewam, ze myje na szybkim cyklu (30min) i wtedy w wielu gorszych zmywarkach
    > rzeczywiscie tabletka nie zdazy sie rozpuscic. Lepiej wtedy sprawdzaja sie proszki
    i zele.

    > No, a jak mu tabletki nie rozpusci, to i efekt mycia niezafajny.

    Na pewno się nie rozpuści tabletka W5 zakupiona w Lidlu dodatkowo nie zmyje
    tylko rozbryzga cały tłuszcz po zmywarce. Z tabletkami Finish (dawniej
    Calgonit) nie mam takich problemów.

  • 13. Data: 2010-08-16 16:16:26
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-08-16 15:54, Kris pisze:
    > Polecam tabletki W5 z Lidla

    Ja odradzam te tabletki na krótkim programie rozbryzgała tylko tłuszcz po
    całej zmywarce.

  • 14. Data: 2010-08-16 16:17:10
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-08-16 11:43, KJ Siła Słów pisze:

    > mam czasem podobny problem z Amica.
    >
    > Wg mnie problem polega na tym, ze zmywarka otwiera klapke z zasobnikiem w
    > ktorym jest pastylka nie w tym momencie co trzeba tylko znacznie pozniej.
    >
    > Ale poniewaz rzadko mi se to zdarza to nie zglebialem tematu.

    A masz program dla tabletek?

  • 15. Data: 2010-08-17 05:37:30
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Kamikazee <n...@n...pl.invalid> napisał(a):

    >Na pewno się nie rozpuści tabletka W5 zakupiona w Lidlu dodatkowo nie zmyje
    >tylko rozbryzga cały tłuszcz po zmywarce. Z tabletkami Finish (dawniej
    >Calgonit) nie mam takich problemów.

    W niektorych zmywarkach ani finish ani somat sie nie zdaza rozpuscic
    podczas szybkiego pprogramu 30min. Bosh znajomego tego nie potrafi, ale
    moj juz nie ma z tym problemu.

  • 16. Data: 2010-08-17 06:25:28
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W niektorych zmywarkach ani finish ani somat sie nie zdaza rozpuscic
    > podczas szybkiego pprogramu 30min. Bosh znajomego tego nie potrafi, ale
    > moj juz nie ma z tym problemu.

    Każdy posiadacz Boscha może przeczytać w instrukcji, że 30 minutowy program
    nie stosuje się z tabletkami.
    Jedni czytają instrukcje, inni są "mądrzejsi".

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 17. Data: 2010-08-17 06:36:50
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    >Każdy posiadacz Boscha może przeczytać w instrukcji, że 30 minutowy program
    >nie stosuje się z tabletkami.
    >Jedni czytają instrukcje, inni są "mądrzejsi".

    Tak, ja jestem madrzejszy, bo przeczytalem instrukcje do mojego Bosha
    i tam nie ma wzmianki o czym piszesz. I zgodnei z przypuszczeniem
    moj Bosh w 30 minut rozpuszcza tabletki bez problemu.
    Ale sa madrzy i wymadrzajacy sie.

  • 18. Data: 2010-08-17 06:41:05
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > i tam nie ma wzmianki o czym piszesz. I zgodnei z przypuszczeniem
    > moj Bosh w 30 minut rozpuszcza tabletki bez problemu.

    Częste określenie używane wobec innych przez nieuków.

  • 19. Data: 2010-08-17 07:21:49
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    >żytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Częste określenie używane wobec innych przez nieuków.

    Powiedz to moim tabletkom, ktorym wbrew temu co piszesz
    wystarcza 30min. No ale ja jestem nieuk przeciez, a ty madrzejszy i oczywiscie lepiej
    wiesz co sie dzieje u mnie w zmywarce. Szkoda gadac.

  • 20. Data: 2010-08-17 07:55:49
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Powiedz to moim tabletkom, ktorym wbrew temu co piszesz
    > wystarcza 30min. No ale ja jestem nieuk przeciez, a ty madrzejszy i
    > oczywiscie lepiej
    > wiesz co sie dzieje u mnie w zmywarce. Szkoda gadac.

    Gdybyś przeczytał instrukcję, to nie znalazłbyś tam twierdzenia że w 30
    minutowym programie tabletka zawsze się nie rozpuści. Jest napisane, że
    "może spowodować przy krótszych programach ewentualne niepełne rozwinięcie
    się zdolności czyszczących". I parę innych uwag na temat tabletek też tam
    przeczytasz.