  • 21. Data: 2009-02-13 08:02:24
    Temat: Re: Zmywarka a brudne naczynia ?
    Od: "Clive Codringher" <n...@m...maila>

    Ikselka wrote:

> [...]
    > myciem i warto je potem spłukać wodą pod kranem (ja robię to
    > machinalnie), aby były w zamkniętej zmywarce dłużej mokre i nie
    > zaschło na nich jedzenie grubą warstwą do czasu mycia. Będą lepiej
    > umyte. Garnki - to samo: oczyszczasz łopatką i płuczesz, ja
    > dodatkowo przecieram ich wnętrza pi razy drzwi, kilkoma ruchami,
    > ostrym zmywakiem, aby rozluźnić w górnej częsci naczynia na ściankach
    > warstwę osadu powstałą wskutek ogrzewania np. zupy.
    > Nie jest to dużo roboty, nie przesadzajmy, a zmywarka robi i tak
    > dostatecznie dużo, aby warto ją było kupić.

    Zawsze mnie to dziwi: to po co Ci zmywarka? Przecież wystarczy jeszcze
    parę ruchów ręką i masz talerze umyte...

  • 22. Data: 2009-02-13 17:13:44
    Od: Robek <l...@n...onet.eu>

    Clive Codringher pisze:

    > Zawsze mnie to dziwi: to po co Ci zmywarka? Przecież wystarczy jeszcze
    > parę ruchów ręką i masz talerze umyte...

    Po co ta dyskusja :) Niech każdy robi co chce ze swoją zmywarką, jak się
    nie uda to przecież serwisanci też muszą z czegoś żyć :)

    Robek

  • 23. Data: 2009-02-14 09:15:48
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Niestety kłopoty z domyciem rzeczy z drewna (łyżki, deski itp.) oraz patelni po
    jajecznicy: tragedia ;-)
    JaC

    -----
    > Ja również mam zmywarkę bosch'a: 60cm, program automatyczny, w tej chwili kostki W5
    z Lidla ale wcześniej proszek, sól i nabłyszczacz calgonit.

  • 24. Data: 2009-02-14 11:21:37
    Od: "/// kaszpir ///" <a...@a...pl>

    > Rozważ poważnie 60 cm. Te dodatkowe 15 cm z pewnością się jakoś
    > wygospodaruje. U mnie przy rodzinie 2+1 znywarka 60 leci prawie codziennie
    > (garnki i patelnie myję w zlewozmywaku).

    Niestety jest problem nawet ze zmywarką 45cm. Nawet będzie problem z
    zmywarką 45cm i będę musiał zdjąć górę zmywarki wolnostojącej , przepiłoać
    szafkę i wepchnąć pod blat tam gdzie jest zlew ...
    Zupełnie nie ma gdzie indziej wstawić zmywarki ...

    Błąd nasz że jak chyba 4 lata temu robiliśmy kuchnię to nie pomyśleliśmy że
    kiedykowiek będziemy mieli zmywarkę ..
    Kuchnia jest naprawdę mała i kiespko ustawna :(

    Najlepiej by było aby w czasie jak robiliśmy kuchnię cały "stary" sprzęd AGD
    wywalić i kupić nowy pod zabudowę ...
    Ale niestety sprzęt mieliśmy dość nowy i nie było kasy na wywalanie dobrego
    i niemalże nowego sprzętu :(

  • 25. Data: 2009-02-14 11:37:36
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Dziwi mnie ograniczenie umysłowe. Jak ciasne trzeba mieć mieszkanie, żeby
    nie móc wygospodarować 0,1 METRA KWADRATOWEGO!?
    Nie można zlikwidować niepotrzebnej szafki, zmniejszyć inną szafkę, odzyskać
    0,4 m2 zamieniając zlewozmywak na mniejszy jednokomorowy?

    Kaman, przestańcie pieprzyć głupoty, że macie tak dokładnie wymierzoną
    kuchnię, że nie wygospodarujecie 0,1 m2!!!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 26. Data: 2009-02-14 14:44:08
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-02-14 12:21, Niejaki/a /// kaszpir /// bedac w stanie
    euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

    > Niestety jest problem nawet ze zmywarką 45cm. Nawet będzie problem z
    > zmywarką 45cm i będę musiał zdjąć górę zmywarki wolnostojącej , przepiłoać
    > szafkę i wepchnąć pod blat tam gdzie jest zlew ...

    To nie powinien byc problem. Wiekszosc zmywarek wolnostojacych ma opcje
    zdejmowania gornego blatu po to wlasnie zeby ja wstawic w ciag szafek.
    Roznica pozniej wzgledem sprzetu do zabudowy objawia sie przede
    wszystkim tym ze drzwiczki nie beda w kolorze szafek.
    Tak wiec uszy do gory!

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 27. Data: 2009-02-14 17:01:47
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nawet marzy mi się dzień, gdy powszechne będą w sklepach zmywarki szer. 80 cm :-))
    JaC

    -----

  • 28. Data: 2009-02-14 17:04:21
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie ze wszystkim, np. załatwisz na amen łozyskowania prowadnic, gdy umyjesz w
    zmywarce doniczkę brudną od ziemii ;-)
    Z fusami od kawy może byc podobny kłopot - zbyt drobne, aby filtr wychwycił.
    JaC

    -----

    > Jak już kiedyś ktoś w tym temacie napisał - przed włożeniem należy usunąć
    schabowego z talerza - z resztą poradzi sobie zmywarka.

  • 29. Data: 2009-02-14 21:42:05
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Nawet marzy mi się dzień, gdy powszechne będą w sklepach
    > zmywarki
    > szer. 80 cm :-)) JaC

    Ty weź przestań! Już widzę te flejmy i kłótnie w usenecie...

    J.

  • 30. Data: 2009-02-15 08:20:46
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):

> [...]
    > Nie można zlikwidować niepotrzebnej szafki, zmniejszyć inną szafkę,
    > odzyskać 0,4 m2 zamieniając zlewozmywak na mniejszy jednokomorowy?

    Chyba nie widziałeś naprawdę małych kuchni, takich, co to poza meblami mają 1,5 m2
    podłogi.

    > Kaman, przestańcie pieprzyć głupoty, że macie tak dokładnie wymierzoną
    > kuchnię, że nie wygospodarujecie 0,1 m2!!!

    Mnie się na przykład nie chce robić rewolucji. U mnie wstawienie jakiejkolwiek
    zmywarki wiązałoby się z rozwaleniem połowy dolnych szafek, przekładaniem instalacji
    gazowej i dopływu i odpływu wody.
    A jak przestawię kuchenkę, to i wyciąg trzeba by przełożyć. Nie wiem, czy skórka za
    wyprawkę się opłaci.

    --
    Justyna