  • 31. Data: 2017-07-26 14:15:10
    Temat: Re: Zna się ktoś na chwastach i opryskach?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-07-26 o 12:52, Lisciasty pisze:

    > Jak mam wybór to wolę nie używać, dzieci mi się kręcą koło domu,
    > a cholera wie jak długo to siedzi i czy czasem nie podtruje.

    dopóki nie będą ci wyjadać chwastów to bym się nie martwił.

  • 32. Data: 2017-07-26 19:24:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na chwasty bronowanie i oranie to tylko wtedy jak sie chce je uprawiac bez siania. Bo
    wtedy kazdy odciety kawalek z czesci podziemnej staje sie nowa roslina.

  • 33. Data: 2017-07-26 19:25:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-26 o 14:15, sirapacz pisze:

    > dopóki nie będą ci wyjadać chwastów to bym się nie martwił.

    A jak zaczną wyjadać to przestaną być potrzebne różne randapy i inne
    chwastoksy.;)

  • 34. Data: 2017-07-27 10:27:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A jak zaczną wyjadać to przestaną być potrzebne różne randapy i inne
    > chwastoksy.;)

    :) synergia:)
    a na poważnie to gdzieś mi się obiło o uszy, że koza robi za świetną
    kosiarkę (samobieżna, napędzana odpadami, samonawożąca, autonomiczna -
    same plusy). I jeszcze w bonusie masz mleko :)

  • 35. Data: 2017-07-27 10:55:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 lipca 2017 10:27:46 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

> [...]
    > kosiarkę (samobieżna, napędzana odpadami, samonawożąca, autonomiczna -
    > same plusy). I jeszcze w bonusie masz mleko :)

    Kupiłbym - tylko w zimie chyba problem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2017-07-27 11:10:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

> [...]
    > kosiarkę (samobieżna, napędzana odpadami, samonawożąca, autonomiczna -
    > same plusy). I jeszcze w bonusie masz mleko :)

    Tylko z kozą jest ten problem, że trzeba regularnie doić.
    A jak już mleko jest, to wypadałoby coś z tym zrobić,
    to się produkuje ser. I człek jest udupiony z tym wszystkim :>

    L.

  • 37. Data: 2017-07-27 11:27:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Tylko z kozą jest ten problem, że trzeba regularnie doić.

    Rozwiązaniem może być kozioł. Zwany też capem.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2017-07-27 11:27:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Sz. napisał:

    > Kupiłbym - tylko w zimie chyba problem :)

    W zimie koza grzeje.

    --
    Jarek

  • 39. Data: 2017-07-27 11:36:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 27 lipca 2017 11:27:12 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Rozwiązaniem może być kozioł. Zwany też capem.

    Ale cap, jak sama nazwa wskazuje, capi.
    I generalnie bodzie, czy też tryka. A nie, trykają to chyba
    tryki... Eh, za dużo kombinowania z tymi kozami.

    L.

  • 40. Data: 2017-07-27 12:06:04
    Od: s...@g...com

> [...]
    > kosiarkę (samobieżna, napędzana odpadami, samonawożąca, autonomiczna -
    > same plusy). I jeszcze w bonusie masz mleko :)

    Koza jest kiepskim pomysłem. Owszem wyzre troche trawy ale obgryzie wszystko inne. A
    ze wybredna jest to woli krzewy ogryzc zanim chwasty ruszy.

    Moze jakas owca lepsza. Albo alpaka czy cos w ten desen.
    Koza tylko na sznurku i do tego ograniczyc trzeba jej dostep do wartosciowych
    roslin...

    oceniam pomysł na 2/10 w zwyklym ogrodzie.