  • 11. Data: 2011-09-18 11:22:22
    Temat: Re: Zniszczone drzewko
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 07:43:09 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Prosić powinien ten który sadził. Zostałyby mu wyjaśnione skutki.

    Owszem, jednak rozmawiamy post factum - więc skoro ów posadził w złym
    miejscu, mógł to zrobić z nieświadomości i bez złej woli - tak bywa.
    Dlatego JA ewidentnie widzę tutaj pole do popisu kulturą i DOBRĄ WOLĄ także
    dla sąsiada.
    I nie jestem w tym gołosłowna, bo my (ja i mąż) mamy takie doświadczenia z
    naszymi sąsiadami. Wiele trudnych spraw udało się nam załatwić tak, że w
    efekcie jesteśmy... przyjaciółmi. Nie boję się tak nazwać tego, co od lat
    nas łączy. Nie ma takiej rzeczy obecnie, której nie moglibyśmy sobie
    wyjaśnić, w której nie moglibyśmy iść sobie wzajemnie na rękę, która
    mogłaby nas poróżnić.
    Z jednym, niereformowalnym wyjątkiem, sąsiadką-psiarą, która toczy wojny z
    nami wszystkimi i robi na złość, ale wszędzie taki ktoś się znajdzie.
    Przyjeliśmy taktykę spokoju wobec niej. Przetrzymamy. Psów jej truć nie
    mamy zamiaru (to a'propos podlewania drzewek paskudztwem), bo skoro ona
    kocha je bardziej niż ludzi, to widać musi je hodować, żeby w ogóle zaznać
    miłości.

    > Owszem. Co Twoje, to Twoje a mojego nie rusz.

    Pajacujesz.

    > Dywagacje nie poparte dowodami nie są nic warte. Nawet moralnie.

    > To mój brytan odgryzie intruzowi połeć tkanki miękkiej.

    > O to chodzi, że nie wystarczy, bo nie wie.

    Jeśli to nie właściciel działki podlał drzewko syfem, to doskonale WSZYSCY
    wiemy, że sąsiad. I sąsiad też wie.
    Pewne rzeczy są oczywistościami.
    Dla mnie jest jeszcze jedna: ono obaj wzajemnie wiedzą, jak było. I to jest
    tutaj jedynie ważne, nie zaś to, co my tutaj sobie dywagujemy.

    > A domysłami można sobie
    > głowę zaśmiecać tylko czy warto?

    > Bez związku z treścią postu.

    Jak najbardziej ze związkiem. którego Ty nie widzisz z natury Twej Rzeczy
    :-)

    --
    XL

  • 12. Data: 2011-09-18 13:41:30
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Owszem, jednak rozmawiamy post factum - więc skoro ów posadził w złym
    > miejscu, mógł to zrobić z nieświadomości i bez złej woli - tak bywa.

    Ale tego nie wiesz. Jednak a priori jednego rozgrzeszasz
    a drugiego potępiasz.

    > Dlatego JA ewidentnie widzę tutaj pole do popisu kulturą i DOBRĄ WOLĄ
    > także dla sąsiada.

    Nie wiemy nic o zaszłościach między nimi.
    Jak bywało z kuturą i dobrą wolą w przeszłości, a autor postu
    zaznaczył, że relacje sąsiedzkie do wzorowych nie należą.
    Z czyjego powodu nie wiemy, a ja nie mam powodu
    potępiać w czambuł jednego a gloryfikować drugiego.

> [...]
    > nas łączy. Nie ma takiej rzeczy obecnie, której nie moglibyśmy sobie
    > wyjaśnić, w której nie moglibyśmy iść sobie wzajemnie na rękę, która

    Fajnie. Wiesz jednak, że do tanga trzeba dwojaga.

> [...]
    > kocha je bardziej niż ludzi, to widać musi je hodować, żeby w ogóle zaznać

    Są ludzie i ludziska.

    > Pajacujesz.

    Gdzież bym śmiał. Przecież Tobie w tej sztuce nie dorównam.

    > Jak najbardziej ze związkiem. którego Ty nie widzisz z natury Twej Rzeczy
    :-)

    Widzę inaczej niż Ty pewne problemy i to mi wolno bez względu
    na to, czy się Tobie to podoba czy nie.
    Twojej lekkości w etykietowaniu nie mam i jej nie podziwiam.

  • 13. Data: 2011-09-19 15:47:13
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    > Oczywiście. Tylko dlatego, że nie wyobrażam sobie, by komuś
    > mogłoby zależeć na celowym budowaniu relacji negatywnych
    > między sąsiadami.

    Chyba Cię pogięło, że takie pierdoły wypisujesz :)))))

    --
    pozdro barbakan

  • 14. Data: 2011-09-19 17:14:11
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "barbakan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba Cię pogięło, że takie pierdoły wypisujesz :)))))

    Domniemanie a merytorycznie?

  • 15. Data: 2011-09-19 17:37:41
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    > Domniemanie a merytorycznie?

    Koniec lata, roboty w ogrodzie nie ma za wiele,
    to i się człowiek do byle czego przy...

    --
    pozdro
    barbakan