  • 11. Data: 2009-10-21 07:53:01
    Temat: Re: Znów problem VATu
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 21 Paź, 09:00, "Kane" <k...@a...pl> wrote:

    > Mozna, ale najlepiej wziasc sobie wykonawce lub siebie samego (o ile ma sie
    > wiedze na ten temat) i patrzec co dokladnie ładują na transport. Tu lokalnie
    > jednego takiego zalatwili (i to nawet renomowany tartak): cieszyl sie ze
    > kupil "bez papiera", przy odbiorze byl sam z paroma ludzmi do rozladunku,
    > rozladowali, zaplacił. Więzba przyjechala wg jego fachowcow bardzo licha i
    > czesciowo do reklamacji (nie wnikam co jej tam dolegalo) i...wtedy okazalo
    > sie ze bez papiera to reklamacji nie ma...nawet w renomowanym tartaku ;)

> [...]

    Ja też miałem problem przy podbitce. Miałem jeszcze jakiś innych
    fachowców podczas gdy przyjechał transport z podbitką (to była
    sobota). Wypakowałem towar z kierowcą i zapłaciłem. Dopiero po kilku
    godzinach po rozpoczęciu malowania podbitki zorientowałem się że cos
    się nie zgadza. Okazało się że towaru jest o połowe za malo i długości
    też się nie zgadzają. Dzwoniłem na wszelkie dostępne na sronie nr ale
    albo nikt nie odbierał albo odpowiadał że juz nikoga nie ma w biurze i
    proponował zadzwonic na inny nr. Wku.. zdenerwowałem się bardzo ale w
    poniedziałek mnie przeprosili, przywieżli prawidlowy towar a zły
    zabrali i nie było juz żadnego problemu (podobno pomylili transporty z
    innym klientem). Tak więc nie zawsze bez papiera jest sie na lodzie.
    Trzeba tylko dobrze trafić na odpowiednia firmę.
    Pzdr
    QbaB
    Trzeba dobrze trafić na

  • 12. Data: 2009-10-21 08:08:43
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    > Wysłałem Tobie na meila vzm-1 w formacie exel.
    > Fajna rzecz , sam wszystko oblicza i drukuje gotową deklaracje itp.
    > 2-3 godz zajeło mi wprowadzenie 100faktur.
    > Rób w ten sposób:
    > [dokłądniejszy opis]

    Dziękuję za te informacje i za pilczek
    Jeszcze spróbuję powalczyć z ta wyszukiwarką na jakiejs wirtualnej maszynie

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 13. Data: 2009-10-21 08:39:30
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl> napisał w
    wiadomości news:hbl92l$t57$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > To chyba warto złożyć już pierwszy wniosek jeszcze w tym roku

    Nawet trzeba - zwłaszcza jak to pierwszy wniosek
    i liczba faktur spora.

    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2009-10-21 08:54:54
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    >Tak więc nie zawsze bez papiera jest sie na lodzie.
    >Trzeba tylko dobrze trafić na odpowiednia firmę.

    Ta - tyle ze trafienie jest dosyc losowe ;) Ale masz racje.

    Kane

  • 15. Data: 2009-10-21 08:56:14
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

> [...]
    wiadomości news:hbl92l$t57$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Zassałem programik ale listy rzeczy które mogę odliczyć a które nie to

    http://podatki.pl/zwrot/zalacznik.php5

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2009-10-21 09:35:33
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <ogest@toya_usunto.net.pl> napisał w
    wiadomości news:hbl2l2$ki2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Czy za za drewno do więźby dachowej można uzyskać zwrot różnicy VAT czy
    > może nie był jakiejś liście, lub przed 2004 już były 22%

> [...]

    Mi odmówili zwrotu od drewna
    qaz

  • 17. Data: 2009-10-21 10:25:29
    Od: "PioPio" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl> napisał(a):

    > Czy za za drewno do więźby dachowej można uzyskać zwrot różnicy VAT czy
    > może nie był jakiejś liście, lub przed 2004 już były 22%

    Drewno od zawsze było 22%. Nie dostaniesz zwrotu za więźbę.