  • 21. Data: 2011-09-16 20:41:13
    Temat: Re: Zwycięstwo- kret pokonany
    Od: "mihal" <j...@p...onet.pl>

    > Celowo nie dałem bo uwazam że bezsensem jest zbrojenie trawnika;))
    > A jak wróci to zrobie powtórke z rozrywki

    Nie wiem dlaczego ale kojarzy mi sie to z jakimiś kreskowkami typu Struś
    Pędziwiatr i Kojot :)

    pozdr.
    mihal

  • 22. Data: 2011-09-16 22:39:27
    Od: k...@v...pl

    > W przyrodzie wygrywa silniejszy. Cóż w tym dziwnego?
    Nic jak chodzi o zdobywanie pożywienia. Na pewno nie zjadł kreta. Nie miał
    szansy bo kreta nie da się zjeść. Jeśli są środki techniczne umożliwiające
    pozbycie się lub niedopuszczenie żeby się pojawił kret. To tylko prymityw
    zamiast je zastosować zabije zwierzątko. Ono tak ma że kopce robi. Ptaszki
    ćwierkają i srają a krety robią kopce. I jakiś kretyn esteta zatłucze zwierzątko
    bo mu wygląd trawnika nie pasuje.

  • 23. Data: 2011-09-17 07:57:31
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik k...@v...pl napisał:
    > I jakiś kretyn esteta zatłucze zwierzątko
    > bo mu wygląd trawnika nie pasuje.

    Wiesz co...
    skrajnie mnie rozluźnia taka gadka... Nie obraź się, ale to jest głupie
    gadanie.

    To jest jego trawnik i to on sam decyduje, czy chce mieć tam krecie
    kopce, może kopce mrowisk, czy gniazdo żmij. Jak tego nie chce, to jego
    święte prawo, a jak uważasz inaczej, to możesz sobie urządzić gniazdo
    kretów u siebie w łóżku na poduszce - Twoja osobista sprawa - i nawet
    Cię kretynem publicznie nie nazwę... Bo przecież jesteś rzecznikiem
    obrońców zwierzątek.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 24. Data: 2011-09-17 10:04:19
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > kretów u siebie w łóżku na poduszce - Twoja osobista sprawa - i nawet

    > Cię kretynem publicznie nie nazwę... Bo przecież jesteś rzecznikiem

    A dlaczego nie miałbym być rzecznikiem obrońców zwierząt skoro prawo do tego
    zmusza. I to nie takie przegłosowane przez posłów tylko to co wszyscy dorośli
    Polacy w referendum zagłosowali czy im pasuje. W konstytucji zatwierdziliśmy że
    życie jest wartością nadrzędną. Każde życie. Trzeba było wtedy dopisać że kretów
    to nie dotyczy. Kret to małe zwierzątko. Nie przenosi żadnych chorób, nie
    atakuje człowieka, nie stanowi zagrożenia dla ludzkich dzieci. Są środki
    techniczne uniemożliwiające mu życie tam gdzie człowiek nie chce go mieć. Nie
    powodują one śmierci zwierzątka. I po co to wszystko jak prymitywy i tak wezmą
    łopatę żeby zatłuc. Kilka lat temu ktoś napisał że miał problem z kretami.
    Wyłapał wszystkie. Ale nie zabił tylko wyniósł daleko do lasu. I jak pozbył się
    ostatniego to życie straciło dla niego sens bo zabawa w łapanie była świetną
    odprężającą rozrywką.

  • 25. Data: 2011-09-17 12:28:46
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kogutek napisał:
    > A dlaczego nie miałbym być rzecznikiem obrońców zwierząt skoro prawo do tego
    > zmusza.

    A widziałeś kiedyś co kot robi jak złapie mysz...?
    Przerabiam to teraz, bo mam dwie młode kotki. Otóż bawią się tą myszą aż
    ją zamęczą...

    Wiesz... ja ich tego okrucieństwa nie uczyłem i o zgrozo !!! wcale nie
    za każdym razem ta mysz jest zjadana. Te koty robią to li tylko dla zabawy.

    To w takim razie trzeba by je - wg 'Twojego prawa' związać i zakazać im
    zamęczania myszy dla zabawy no nie...???

    A wspominałeś, że w przyrodzie zabijanie odbywa się tylko, żeby zeżreć
    ofiarę.

    Tu nie tylko nie zawsze mysz bywa zjadana, ale jeszcze nie jest ot tak -
    humanitarnie - zabijana, tylko kot bawi się nią dotąd, aż ta nie
    zdechnie z wycieńczenia.

    I gdzie są ci obrońcy zwierzątek !!! W końcu życie jest wartością
    nadrzędną !!! A tu takie okrucieństwo.

    Tylko czyje życie!? Ja się pytam !

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 26. Data: 2011-09-17 13:11:37
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > z wycieńczenia.
    > I gdzie są ci obrońcy zwierzątek !!! W końcu życie jest wartością

    Wybić koty !! ;)

    Wybić też kuny !! Sąsiadowi wpadły do pomieszczenia gospodarczego i wybiły
    wszystkie gołebie. Po czym poukładały je koło siebie i znikły.

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2011-09-17 13:33:31
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > A widziałeś kiedyś co kot robi jak złapie mysz...?
    > Przerabiam to teraz, bo mam dwie młode kotki. Otóż bawią się tą myszą aż
    > ją zamęczą...

    A ja jestem podstępnym trucicielem myszy :-) Morduję je taką kolorową karmą
    z Castoramy.
    Dokonuje eksterminacji na masową skalę :-) Karma chyba działa, bo znika, a
    odgłosów z sufitu już nie ma :-)

  • 28. Data: 2011-09-17 14:19:43
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > Dokonuje eksterminacji na masową skalę :-) Karma chyba działa, bo znika,
    > a odgłosów z sufitu już nie ma :-)

    Tylko czekaj jak kogutek Cię podkabluje gdzie trzeba i nie będzie Ci do
    śmiechu, jak panowie zapukają i powiedzą 'Pan pozwoli z nami' ... :-)))

  • 29. Data: 2011-09-17 19:16:07
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > A masz coś na pająki :)?
    >
    > codziennie w piwnicy wieczorem spaceruje sobie po2 -3 szt olbrzymy czarne
    > zwielkimi grubymi nogami.

    Na cholerę zabijać pająki w piwnicy?
    Są pożyteczne.

    MS

  • 30. Data: 2011-09-17 19:19:02
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

> [...]
    > każdym razem ta mysz jest zjadana. Te koty robią to li tylko dla zabawy.

    Powinieneś oglądać więcej filmów przyrodniczych :))
    Te koty tak uczą się nawyków myśliwskich. "męczenie" myszy to nauka by
    lepiej polować.

    Duże koty tak nie robia.

    MS