  • 31. Data: 2011-09-17 19:33:32
    Temat: Re: Zwycięstwo- kret pokonany
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maciej S. napisał:

    > Duże koty tak nie robia.

    Duże w sensie dorosłe...?

    Gdzieś czytałem, że jak kotka-matka poluje, to jej kociaki uczą się
    obserwując ją, a pono jak nie miały matki polującej, to nie będą dobrze
    polować, ale coś mi się to nie widzi, bo moje były bez matki - zabił ją
    samochód, a do mnie trafiły, kiedy miały jakieś 7-9 tygodni. Nie miały
    się od kogo uczyć, bo... ja przecież nie poluję :-), a nie raz widziałem
    jak się uganiały za myszą, podrzucały ją, potem pozwoliły jej kawałek
    zwiać, po to tylko, by ją zaraz złapać - tak je zamęczają, a potem...
    czasem zeżrą, a czasem rzucą gdześ pod krzakiem.

    Ważne, że łapią te myszy :-). Po to w końcu je wziąłem.

    Jednak leży teoria kogutka, że w naturze zabijanie odbywa się tylko w
    celu zaspokojenia głodu.

    pozdr
    Robert G

  • 32. Data: 2011-09-17 19:54:48
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tylko czekaj jak kogutek Cię podkabluje gdzie trzeba i nie będzie Ci do
    > śmiechu, jak panowie zapukają i powiedzą 'Pan pozwoli z nami' ... :-)))

    Tylko jat to mawiają, jedna śmierć myszy to tragedia, całej populacji to
    statystyka :-)
    Trutka mumifikująca z castoramy za 12zł działa.
    Tylko nie wiem gdzie są te myszy, co się z nimi dzieje. Nie ma po nich
    śladu.

  • 33. Data: 2011-09-17 20:00:01
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:
    > Nie ma po nich śladu.

    Siedzą zmumifikowane w Twojej elewacji... Ciekawe o ile spada opór
    cieplny styropianu z myszami... zmumifikowanymi :-D.

  • 34. Data: 2011-09-17 20:14:52
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

> [...]
    > Trutka mumifikująca z castoramy za 12zł działa.
    > Tylko nie wiem gdzie są te myszy, co się z nimi dzieje. Nie ma po nich

    Strasznie Cie kroja w tych ulubionych przez Ciebie marketach, bo duza trutka
    mumifikujaca w normalnym sklepie kosztuje 5,80zl, a taki Patenrat np. 4,50.
    :-)

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2011-09-17 20:35:46
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Siedzą zmumifikowane w Twojej elewacji... Ciekawe o ile spada opór cieplny
    > styropianu z myszami... zmumifikowanymi :-D.

    Mnie bardziej zastanawia jak wchodzą. Oglądałem i dziury nie ma od dołu.
    Muszą jakoś włazić po elewacji

  • 36. Data: 2011-09-17 20:36:48
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Strasznie Cie kroja w tych ulubionych przez Ciebie marketach, bo duza
    > trutka mumifikujaca w normalnym sklepie kosztuje 5,80zl, a taki Patenrat

    A może to trzy puszki kosztowały 12 :-)

  • 37. Data: 2011-09-17 20:44:10
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > A może to trzy puszki kosztowały 12 :-)

    Taa jasne, trzy puszki...
    Sklep tanich myjek kupowanych raz w zyciu i piec razy drozszymi zlaczkami do
    niej kupowanymi co jakis czas. Duperele sa po prostu strasznie drogie. Na
    czyms trzeba odbic sobie tanie myjki. :-)

    Pozdro.. TK

  • 38. Data: 2011-09-18 08:27:25
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Na cholerę zabijać pająki w piwnicy?

    > Są pożyteczne.

    > MS

    Krety też są pożyteczne a chamstwo się cieszy jak któregoś zatłucze.

  • 39. Data: 2011-09-18 09:51:27
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > codziennie w piwnicy wieczorem spaceruje sobie po2 -3 szt olbrzymy czarne
    > zwielkimi grubymi nogami.
    > ona na ratunek krzyczy  i musz biegac jak wariat :)
    > codziennie wieczorem conajmniej 1-2szt musz si pozbywa
    >
    > piwnica sucha i raczej wchodzi nie maj kt r dy.
    > Zastanawiam si , sk d si bior .
    >
    > pozdrawiam
    > AT

    Ciesz się dzięki temu masz mniej komarów. Przez całe lato truję siebie
    i rodzine jakimiś świństwami bo ilości komarów jakie są mogłyby by
    wyssać nas a i to dla wszystkich nie wystarczy.
    Niektórzy pozakładali siatki ale nie wiele to pomaga.

    KADAR

  • 40. Data: 2011-09-18 10:06:00
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Mój kot kiedyś jak upolował mysz przynosił ją dla mnie, pewnie dziwił
    się chłopina, że nie jem tego. Porzadny był z niego kot.

    KADAR