  • 11. Data: 2013-08-08 20:46:01
    Temat: Re: ?yjecie? przy 37 st. C ?
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    news:5203b65b$0$1229$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja też naciągam sam. Początkowo używałem takich samych taśm, ale teraz
    > pożyczyłem urządzenie zwane rukcugiem, takie o:
    > http://www.chh.pl/produkty/84975/Wyciagarka_Linowa_2
    T_Rukcug#opisProduktu_84975

    A nie rysuje ci to siatki w miejscach na rogach gdy trzeba dociągnąć siatkę
    do ostatniego słupka narożnego?

    > Mam już postawione ponad 250 metrów ogrodzenia. Zostało jakieś 70m.
    > Wszytko sam tymi rencami :)

    Gratuluję.

  • 12. Data: 2013-08-08 22:22:25
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-08-08 20:46, 4cx1000 pisze:
    > U?ytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisa? w wiadomo?ci

    T_Rukcug#opisProduktu_84975

    > A nie rysuje ci to siatki w miejscach na rogach gdy trzeba doci?gn?? siatk?
    > do ostatniego s?upka naro?nego?

    Nie rozumiem o co chodzi z tym rysowaniem. Na narożnych słupkach są
    problemy z naciąganiem siatki, bo wiecznie się coś zahacza... Ale mam
    taką strategię, że naciągam rukcugiem dwa obroty, potem idę po całej
    długości siatki i ręcznie ją dociągam, opukuję, żeby się równomiernie
    rozeszła. Jak coś się przyblokowało, to luzuję. Potem znowu rukcugiem
    dwa obroty, ręczne dociąganie, i tak dalej. Generalnie samo naciąganie
    siatki to już właściwie jest poezja. Możnaby to porównać z finałem w
    operze :) Najpierw jednak trzeba przygotować podłoże, czyli zabetonować
    słupki, pospawać zastrzały, rozpiąć naciągi, itp.

    > Gratuluj?.

    Nie ma co gratulować. Grodzę tę działkę już od ponad roku. Ale jest co
    grodzić. Prawie pół hektara :)

    Tylko żona krzyczy "kiedy w końcu będzie to ogrodzenie?".
    I nie ma jej się co dziwić, bo z ponad 30 posadzonych drzewek zostało
    raptem 5 - tych najbliżej domu - całą resztę sarny wygryzły. Żal
    inwestować w drzewa.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 13. Data: 2013-08-09 07:39:32
    Temat: Re: Żyjecie? przy 37 st. C ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 08 Aug 2013 19:50:03 +0200, ToMasz

    > Jak pół roku temu mówiłem że chcę mieszkać w ziemiance to pukaliście się
    > w czoło..... ( w konstrukcji mieszkalnej zasypanej ziemią.)

    Jak w bunkrze. ;) To już lepiej sobie GWC zmontować i dopychać te 15 stopni
    do zwykłego domu. No, zwykłego jak zwykłego -- ja sobie chyba w przyszłości
    wybuduję "kopułę". Też wygląda jak bunkier, tylko naziemny. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2013-08-10 23:40:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-08 16:16, SJS pisze:
    > Daje się coś robić przy tych temperaturach?

    Kajak na Krytyni jest moim zdaniem idealny.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2013-08-10 23:46:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-08-10 23:40, Maniek4 pisze:

    > Kajak na Krytyni jest moim zdaniem idealny.

    Krutyni oczywiscie

    TK