  • 31. Data: 2017-08-14 23:35:12
    Temat: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/14/2017 11:30 PM, WS wrote:
    >nie kopali dokladnie tam, gdzie wskazal, juz nie pamietam, ale ze 2-3m obok mialo
    byc
    >, powiedzial na jakiej glebokosci ma byc woda, wiec w tym wykopie wkopali sie na tej
    > wskazanej glebokosci w bok i ... woda sie pojawila i jest do dzisiaj ;)

    Jesli wody nie ma a nagle jest 2-3 metry obok to sprawdziłbym czy nie
    wwiercili się w rurę wodociągową.

  • 32. Data: 2017-08-14 23:46:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.08.2017 16:11, Janusz pisze:

    > Ja kiedyś tez nie czułem tego, ale jak mi ktoś pokazał na czym
    > to polega i sam zaczołem ćwiczyć to cos tam znajduję

    Znajdź przy okazji stronkę SuperKid.pl - j. polski ćwiczenia online.
    Lepiej zacząć ćwiczyć późno, niż wcale. Nawet na żyle wodnej.

  • 33. Data: 2017-08-15 02:02:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak byles w ameryce to w Polsce zrobili dwa programy z serii usterka. Jeden o zylach
    wodnych drugi o szukaniu wody przez radiestetow czy ja tam sie nazywaja. Polewka byla
    dobra na obydwu odcinkach. Najlepszy i najuczciwszy byl gosc co zawodowo w okolicy
    studnie kopie. Przyszedl i spytal gdzie chca miec. To oni zdziwieni ze jak to tak,
    czarodziej czy co? Ci od rozdzek podawali sprzeczne informacje a gosc sie pyta w
    ktorym miejscu by im pasowalo. Pytaja czy sprowadzi wode w to miejsce czarodziej
    jeden. A on im ze w tym miejscu na czterech metrach woda jest wszedzie. Ci od
    odpromieniowywania tez dobrzy byli, zwlaszcza jak do placenia przychodzilo.

  • 34. Data: 2017-08-15 08:39:47
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, August 14, 2017 at 11:35:13 PM UTC+2, Sebastian Biały wrote:

    > Jesli wody nie ma a nagle jest 2-3 metry obok to sprawdziłbym czy nie
    > wwiercili się w rurę wodociągową.

    ;) tak jak napisalem - studnie bly kopane z powodu braku wodociagu w okolicy (i braku
    realnych szans na szybka jego budowe)

    WS

  • 35. Data: 2017-08-15 12:29:27
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Odnośnie przeciwdziałaniu ewentualnemu promieniowaniu, to kup na początek
    > kawałek siatki rabitza, podłącz do rury wodociągowej, połóż to pod łóżkiem i
    > obserwuj. To chyba najtańszy sposób na początek. Jak pomoże, to potem możesz
    > wykombinować coś lepszego.

    Delikatna uwaga, rury wodociągowe są teraz wykonane z plastiku.
    Wojtek

  • 36. Data: 2017-08-15 12:33:38
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-08-15 o 12:29, wowa pisze:

    > Delikatna uwaga, rury wodociągowe są teraz wykonane z plastiku.
    > Wojtek

    No tak, efekt będzie mizerny...

  • 37. Data: 2017-08-15 13:32:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.08.2017 12:29, wowa pisze:

    > Delikatna uwaga, rury wodociągowe są teraz wykonane z plastiku.

    Nic to, dla zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności w sypialni -
    w obliczu żyły wodnej pod łóżkiem, warto delikatnie wymienić
    plastikowe rury wodociągowe na tradycyjne, stalowe.

  • 38. Data: 2017-08-15 14:57:29
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 23:46, collie pisze:

    > Znajdź przy okazji stronkę SuperKid.pl - j. polski ćwiczenia online.
    > Lepiej zacząć ćwiczyć późno, niż wcale. Nawet na żyle wodnej.

    To Ty lepiej zejdź z tej żyły bo Ci szkodzi.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 39. Data: 2017-08-15 15:02:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Ja pytam *serio*. Jak potwierdzasz że znalazłeś linię siatki geopatycznej?
    Siatka jest prosta idziesz z różdżką i co około 2m masz lekkie
    dygnięcie, przy żyle
    jest mocniej na dodatek są różne kierunki wychylenia i amplitudy.
    Teraz już się tym nie zajmuję ale kiedyś (~15lat TEMU) trochę więcej
    ćwiczyłem jak ustawiałem meble w mieszkaniu a potem sprawdzałem działkę
    pod dom.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 40. Data: 2017-08-15 15:12:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Nie, po prostu żeby wytłumaczyć. Ja też bym chętnie przeczytał.
    > Wiara i niewiara nie ma nic do tego. Chęć poznania jest ważniejsza.
    Odpisałem Sebastianowi, dodam jeszcze że jak byłem młody (<30) to sam
    próbowałem i nic na mnie nie działało, potem się dowiedziałem że są
    różne różdżki i
    trzeba potrenować z którymi się coś dzieje, efekt jest taki że ona sama
    się wychyla bez naszego wpływu, dziwne ale działa, sam byłem tym zaskoczony.
    Są ludzie którzy że to tak ujmę mają większą czułość, co wcale nie
    oznacza że wiedzą
    co wykrywają, najczęściej bez odpowiedniego doświadczenia nie wiedzą.

    Zastanawialiście się kiedyś z skąd się biorą czarne punkty na drogach?
    Jak się jeździ po Polsce to jest wiele takich miejsc gdzie nie ma
    żadnych utrudnień typu skrzyżowanie, zwężenie, zakręt ostry a jest
    czarny punkt, prosta droga i za chwilę się kończy ten punkt, moja teoria
    jest taka że to są miejsca gdzie jakieś mocne żyły przecinają drogę,
    przejedzie po tym 10-100 tys aut i nic a trafi się jeden gdzie mu
    szarpnie kierownicą i wyjeżdża na środek czy do fosy, sam staram się w
    takich miejscach mocno trzymać kierownicę.

    --
    Pozdr
    Janusz