  • 41. Data: 2017-08-15 15:32:58
    Temat: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ
    Od: w...@a...com

    W dniu wtorek, 15 sierpnia 2017 13:32:17 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Nic to, dla zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności w sypialni -
    > w obliczu żyły wodnej pod łóżkiem, warto delikatnie wymienić
    > plastikowe rury wodociągowe na tradycyjne, stalowe.

    My tu o chlebie a Ty o niebie. Za moich młodych lat mowilo się o pylkach na
    zycie.
    Co do materialu rur to wg starej szkoły material rury nie ma zadnego
    znaczenia, Za zyle uwazalo się plynaca jakim ograniczonym przekrojem wode. Jak
    pisalem ja teka zyle w których istnia nie wierzyłem na własne oczy zobaczyłem
    przy kopaniu studni. Taka studnie kopie się o średnicy o ok 20 - 30 cm większej
    od średnicy kregow betonowych. Na pobocznicy tego walcowego otworu pojawil
    się wypelniony czerwonym zwirem czy pospolka okragly kształt z którego saczyla
    się woda. Dlatego nir neguje wiadomości o istnieniu tych zyl bo sam jadna taka
    widziałem.

    Pzdr
    Tornad

  • 42. Data: 2017-08-15 15:58:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nikt nie twierdzi ze pod ziemia nie ma wody, a jak jest to sie jakos musi
    przemieszczac. To raczej nie podlega dyskusji i podwazyc sie tego nie da. Za to
    zauwazylem ze wiekszosc twierdzi ze rozdzki, wahadelka itp to lipa.

  • 43. Data: 2017-08-15 16:04:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Janusz napisał:

    > Odpisałem Sebastianowi, dodam jeszcze że
    [...]
    > Są ludzie którzy że to tak ujmę mają większą czułość, co wcale
    > nie oznacza że wiedzą co wykrywają, najczęściej bez odpowiedniego
    > doświadczenia nie wiedzą.

    Tego własnie dotyczyło pytanie -- skąd to wiadomo, że ów wrażliwiec
    znalazł właśnie "siatkę geopatyczną", czymolwiek by ona nie była?

    Można pytać dalej: jak to się dzieje, że w wyniku *doświadczenia*
    objawia mu się akurat ta dziwaczna nazwa? No i kto w ogóle wymyśla
    tak pretensjonalne terminy oraz czym się przy tym kieruje?

    > Zastanawialiście się kiedyś z skąd się biorą czarne punkty na drogach?

    Ja się nie zastanawiałem, ja po prostu obserwuję. I zawsze dostrzegam
    w tych miejscach konkretne przyczyny, które powodują, że z czyjejś
    głupoty giną ludzie.

    > moja teoria jest taka że to są miejsca gdzie jakieś mocne żyły
    > przecinają drogę, przejedzie po tym 10-100 tys aut i nic a trafi
    > się jeden gdzie mu szarpnie kierownicą i wyjeżdża na środek

    Albo mu drzewo znienacka wyskoczy z pobocza wprost przed maskę!

    --
    Jarek

  • 44. Data: 2017-08-15 16:37:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.08.2017 14:57, Janusz pisze:

    > To Ty lepiej zejdź z tej żyły bo Ci szkodzi.

    Nie dość, żeś nieuk, to na dodatek Janusz.

  • 45. Data: 2017-08-15 18:27:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-15 o 16:37, collie pisze:

    > Nie dość, żeś nieuk, to na dodatek Janusz.

    Przynajmniej jestem Januszem a nie psem jak ty.

  • 46. Data: 2017-08-15 18:42:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 15 sierpnia 2017 18:27:18 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:
    > Przynajmniej jestem Januszem a nie psem jak ty.

    On każdego szarpie za nogawki, nie trzeba się przejmować ;)

    L.

  • 47. Data: 2017-08-15 21:39:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.08.2017 18:27, Janusz pisze:

    > Przynajmniej jestem Januszem a nie psem jak ty.

    Ach, Janusz... Kim są 'Janusze', 'Grażyny' i 'Seby' -
    tłumaczą eksperci z PWN, tu:

    4346,janusze-grazyny-i-seby-eksperci-z-pwn-tlumacza-
    co-to-wlasciwie.html

  • 48. Data: 2017-08-15 21:55:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.08.2017 18:42, Lisciasty pisze:

    > On każdego szarpie za nogawki, nie trzeba się przejmować ;)

    Jeśli już to co najmniej za dupę, jeśli nie za gardło.
    Collie to duży pies i schylać się nie lubi. ;)

  • 49. Data: 2017-08-16 10:19:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-15 o 18:42, Lisciasty pisze:

    > On każdego szarpie za nogawki, nie trzeba się przejmować ;)
    ;)
    Namnożyło się tych trolli, nic nie ma do powiedzenia w temacie to się
    czepia byle czego, jak rzep psiego ogona, na siłę musi zabłysnąć w
    internecie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 50. Data: 2017-08-16 16:05:36
    Od: adam <a...@a...pl>

> [...]
    zauwazylem ze wiekszosc twierdzi ze rozdzki, wahadelka itp to lipa.

    Rozmawiałem z kilkoma studniarzami jak u siebie robiłem, wszyscy mówili,
    że szkoda zawracania głowy, i przytaczali szereg opowieści nt
    różdżkarzy. Ale jak widać po postach w wątku, to są też sprawdzone,
    pozytywne wyniki.