  • 51. Data: 2017-08-16 20:11:46
    Temat: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/15/2017 3:02 PM, Janusz wrote:
    > Siatka jest prosta idziesz z różdżką i co około 2m masz lekkie
    > dygnięcie, przy żyle
    > jest mocniej na dodatek są różne kierunki wychylenia i amplitudy.

    Czyli tak znajdujesz. A ja pytam jak POTWIERDZASZ że znalazłeś. Jaka
    masz pewność że to nie przypadkowe skurcze mięśni itd. Czyli pytam o tą
    druga metodę która stosujesz aby POTWIERDZIĆ znalezisko tej pierwszej.

  • 52. Data: 2017-08-16 20:21:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Czyli tak znajdujesz. A ja pytam jak POTWIERDZASZ że znalazłeś.

    Albo że to nie o poloneza chodzi.

    Jarek

    --
    "Ach, to może ostatni! patrzcie, patrzcie, młodzi,
    Może ostatni, co tak poloneza wodzi!"

  • 53. Data: 2017-08-16 20:31:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-16 o 16:05, adam pisze:

    > Rozmawiałem z kilkoma studniarzami jak u siebie robiłem, wszyscy mówili,
    > że szkoda zawracania głowy, i przytaczali szereg opowieści nt
    > różdżkarzy. Ale jak widać po postach w wątku, to są też sprawdzone,
    > pozytywne wyniki.

    Moi studniarze przyszli ze swoim różdżkarzem, pokazał gdzie, wykopali,
    wodę mam nadal, poleciłem ich sąsiadowi poniżej i było podobnie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 54. Data: 2017-08-16 20:35:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Czyli tak znajdujesz. A ja pytam jak POTWIERDZASZ że znalazłeś. Jaka
    > masz pewność że to nie przypadkowe skurcze mięśni itd. Czyli pytam o tą
    > druga metodę która stosujesz aby POTWIERDZIĆ znalezisko tej pierwszej.
    Zapamiętuję w przybliżeniu kilka punktów i przechodzę kilka razy, w ten
    sposób też składam siatkę 2d. Zawsze trzeba przejść kilka razy żeby
    zidentyfikować źródło zaburzenia, a że wiem jak powinna wyglądać siatka
    to sprawdzam czy to co znalazłem do niej pasuje, jak nie to idę śladem
    ale przecinając go bo tak się uzyskuje większą czułość niż idąc po nim.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 55. Data: 2017-08-16 21:50:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Janusz napisał:

> [...]
    > to sprawdzam czy to co znalazłem do niej pasuje, jak nie to idę śladem
    > ale przecinając go bo tak się uzyskuje większą czułość niż idąc po nim.

    I ta regularna siatka 2d obejmuje całą powierzchnie sfery 3d, jaką
    jest nasza Matka Ziemia?! Panie, tak to się nie da! Ktoś musiał wykryć
    nieregularności tej struktury, miejsca, gdzie pojawiają się i znikają
    nowe "południki".

    --
    Jarek

  • 56. Data: 2017-08-16 21:51:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Janusz napisał:

    > Moi studniarze przyszli ze swoim różdżkarzem, pokazał gdzie, wykopali,
    > wodę mam nadal, poleciłem ich sąsiadowi poniżej i było podobnie.

    Domyślam się, że obie studnie znajdują się w dogodnym położeniu względem
    budynków, które zaopatrują w wodę. Czy może różdżkaż wskazał miejsce na
    studnie gdzieś na drugim końcu działki, tak że trzeba było kopać długi
    rów i omijać drzewa po drodze?

    --
    Jarek

  • 57. Data: 2017-08-16 21:55:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/16/2017 8:35 PM, Janusz wrote:
> [...]
    > to sprawdzam czy to co znalazłem do niej pasuje, jak nie to idę śladem
    > ale przecinając go bo tak się uzyskuje większą czułość niż idąc po nim.

    Innymi słowy mozesz powtarzalnie w terenie odnaleźc te same punkty albo
    jeszcze lepiej, dwóch takich jest w stanie pokaząc identyczne punkty bez
    wzajemnego obserwowania wyników? Mówie o tym jak POTWIERDZIĆ więc szukam
    metody naukowej.

    Jeśli tak potrafisz to zerknij tutaj:

    https://www.youtube.com/watch?v=cqoYrSd94kA
    https://www.youtube.com/watch?v=HHALMaDZtmg

    O ile pamiętam jest to obecnie milion dolców do wzięcia od ręki.

    PS. Potwierdziłes kiedyś dla wlasnej ciekawości czy kolega pokaże te
    same miejsca? Ale nie troche podobne. Te same.

  • 58. Data: 2017-08-16 22:25:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Domyślam się, że obie studnie znajdują się w dogodnym położeniu względem
    > budynków, które zaopatrują w wodę. Czy może różdżkaż wskazał miejsce na
    Nie, w przypadkowym, chodził i szukał najlepszego miejsca, w mojej
    przecinają się
    dwa źródła, u sąsiada nie wiem bo mnie akurat przy tym nie było, później
    gadałem tylko ze studniarzami.

    > studnie gdzieś na drugim końcu działki, tak że trzeba było kopać długi
    >rów i omijać drzewa po drodze?

    rów tak, ponad pół działki do przekopania, omijać nie, bo drzewa już
    były wykarczowane a sąsiad nie miał drzew bo to była łąka.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 59. Data: 2017-08-16 22:34:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > jest nasza Matka Ziemia?! Panie, tak to się nie da! Ktoś musiał wykryć
    > nieregularności tej struktury, miejsca, gdzie pojawiają się i znikają
    Nie wiem nie znam się, to o czym piszę to Siatka Hartmanna lub Szwajcarska
    http://radiesteta.waw.pl/promieniowanie-geopatyczne/
    siatka-szwajcarska/
    http://www.biorezonans-warszawa.pl/stres-geopatyczny
    -zyly-wodne-test-geopatyczny/

    jak się okazuje "siatek" jest więcej, sam tego też nie wiedziałem :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 60. Data: 2017-08-16 22:41:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > jeszcze lepiej, dwóch takich jest w stanie pokaząc identyczne punkty bez
    > wzajemnego obserwowania wyników? Mówie o tym jak POTWIERDZIĆ więc szukam
    Nie wiem, jak chodzę to znajduję.

    > Jeśli tak potrafisz to zerknij tutaj:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=cqoYrSd94kA
    > https://www.youtube.com/watch?v=HHALMaDZtmg
    Nie znam angielskiego na tyle by zrozumieć co oni gadają ale słyszałem o
    tym że zakopali i rury z wodą i kazali szukać, to nie wyjdzie bo rura do
    cieku ma się nijak, poza tym wymieszane są formacje i to zaburza odbiór.

    > O ile pamiętam jest to obecnie milion dolców do wzięcia od ręki.
    >
    > PS. Potwierdziłes kiedyś dla wlasnej ciekawości czy kolega pokaże te
    > same miejsca? Ale nie troche podobne. Te same.
    Nie mam kontaktu z tym kolegą więc nie ma kto. Poza tym ja słaby jestem
    w te klocki.

    --
    Pozdr
    Janusz