  • 51. Data: 2017-05-30 11:36:02
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.05.2017 11:06, Budyń wrote:
    > bieżąca wersja wymięka i nie dziala np flash.
    > Qurcza, ja word-a nadal używam w wersji z 1995 roku :-)

    Flasha już się nie używa i trzeba go unikać.
    A w ogóle jak kupujesz nowego laptopa to ma on pełno zainstalowanego
    syfu. Trzeba dysk najpierw wyzerować tak żeby sektory wyczyścić nawet te
    z instalką windowsa. Zerowanie sektorów to nie formatowanie. Sam format
    nic nie da. Trzeba nadpisać dysk i trwa to kilka godzin.

    Później ściągasz iso z microsoftu i instalujesz czysty system.

  • 52. Data: 2017-05-30 11:41:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-30 o 11:06, Budyń pisze:

    > a praktycznie jest jak napisałem - od lat nie mialem żadnego problemu - nie
    aktualizuję, bo nie wierzę ze nowe oprogramowania sa wolne od błedów, a nowe wersje
    wszystkiego (mam niejasne wrazenie) sa projektowane przez debili dla debili :)
    > Aktualizacje robie tylko wtedy gdy bieżąca wersja wymięka i nie dziala np flash.

    Zaletą(?) Win10 jest to, że MS zdalnie wypchnął poprawkę i większość
    została zaktualizowana zdalnie. Co mocno ograniczyło zasięg (Win10 to
    50% rynku desktopów)
    A świadome unikanie aktualizacji to proszenie się o problemy.

    --
    Pete

  • 53. Data: 2017-05-30 11:55:49
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 30 May 2017 11:36:02 +0200, KIKI napisał(a):

    > Trzeba dysk najpierw wyzerować tak żeby sektory wyczyścić nawet te
    > z instalką windowsa. Zerowanie sektorów to nie formatowanie. Sam format
    > nic nie da. Trzeba nadpisać dysk i trwa to kilka godzin.

    po co?

    --
    scruffty

  • 54. Data: 2017-05-30 11:59:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-30 o 11:55, scruffty pisze:

    > po co?

    bo to KIKI, on tak ma ;)

    --
    Pete

  • 55. Data: 2017-05-30 13:29:53
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.05.2017 11:41, Pete wrote:

> [...]
    > 50% rynku desktopów)
    > A świadome unikanie aktualizacji to proszenie się o problemy.

    To była luka bezpeczeństwa ujawniona przez wikileaks po wykradzeniu
    danych z NSA czy z FBI. To były exploity amerykańskich służb.

  • 56. Data: 2017-05-30 14:04:19
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-05-30 o 11:06, Budyń pisze:
    > Qurcza, ja word-a nadal używam w wersji z 1995 roku :-)

    To w sumie należy współczuć. Bo nowsze Office'y sporo udogodnień
    wprowadziły, dzięki którym pracuje się dużo przyjemniej i przede
    wszystkim więcej można.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 57. Data: 2017-05-30 14:05:29
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-05-30 o 11:36, KIKI pisze:
    > syfu. Trzeba dysk najpierw wyzerować tak żeby sektory wyczyścić nawet te
    > z instalką windowsa. Zerowanie sektorów to nie formatowanie. Sam format
    > nic nie da. Trzeba nadpisać dysk i trwa to kilka godzin.

    I w czym to niby ma Ci pomóc?

    Ech... ludziska to lubią w jakieś "mądrości ludu" wierzyć...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 58. Data: 2017-05-30 14:08:53
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-05-30 o 10:40, Pete pisze:
    > A użytkowanie tego systemu do zastosowań domowych,

    > od 20 lat to wszyscy słyszą a dalej jest jak jest.

    No jest, bo nawet ja, jako informatyk, na co dzień nie bardzo korzystam
    z Linuksa. Owszem, mam maszyny wirtualne z nim, owszem siłą rzeczy w
    jakimś sensie go też muszę używać czy coś tam na nim robić.
    Ale do zwykłego "roboczego" laptopa to ja jednak chcę Windowsa i nie
    tracić czasu na rozgryzanie, czemu akurat to czy tamto ot tak nie działa
    mimo, że wszystkim w okół rzekomo chodzi jak złoto.
    Niestety zmieniło się niby i dużo i mało tak naprawdę i często jednak
    wyskakują różne niemiłe krzaczki, które po prostu uprzykrzają życie i
    nie chce mi się na nie tracić czasu.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 59. Data: 2017-05-30 14:09:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 May 2017 14:05:29 +0200, Kżyho

    > Ech... ludziska to lubią w jakieś "mądrości ludu" wierzyć...

    W pałską ziemię wierzą, w chemitrials wierzą,
    to i w dogłębne czyszczenie dysku wierzą
    -- przecież tam mogą być promile! ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2017-05-30 14:19:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-30 o 13:29, KIKI pisze:

    > To była luka bezpeczeństwa ujawniona przez wikileaks po wykradzeniu
    > danych z NSA czy z FBI. To były exploity amerykańskich służb.

    Ale co to zmienia, że dziura z NSA?

    --
    Pete