  • 1. Data: 2009-03-24 22:25:19
    Temat: apropo rzekomego kryzysu, i chwale sie daszkiem ;)
    Od: a...@g...com

    Hej :)

    Rok temu zeby przygotowac aneks do umowy kredytowej wystarczyl jeden
    dzien.

    Dzisiaj trzeba czekac 2 tygodnie - tyle maja pracy przy nowych
    umowach :) I to nie przypadek - obslugiwany jestem przez te sama p.
    Ewe, w tym samym banku, w mniejwiecej tym samym okresie roku.. A mowia
    ze kryzys i kredytow nie daja ;)

    BTW. Chwale sie moim daszkiem:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1300
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1322

    Nie ma jeszcze jednego okienka no i caly dach jest jeszcze strasznie
    zakurzony, nie bylo jeszcze solidnego deszczu ktory by to splukal,
    wiec na niektorych ujeciach wyglada troche brzydko ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2009-03-24 22:32:54
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik a...@g...com napisał:
> [...]
    > zakurzony, nie bylo jeszcze solidnego deszczu ktory by to splukal,
    > wiec na niektorych ujeciach wyglada troche brzydko ;)

    Bardzo ładnie, bardzo ładnie :) A co do kurzu, ja mam kolor ceglasty i
    jak dekarze docinali dachówki pod okna, to oczywiście również zakurzyli
    kawałki dachu. Ja przyjechałem i pytam dlaczego jedne dachówki są trochę
    jaśniejsze i czy by nie dało się ich gdzie indziej przełożyć :)

    pzdr.
    rafał

  • 3. Data: 2009-03-24 22:39:17
    Od: a...@g...com

    On 24 Mar, 23:32, "rrr." <d...@w...or> wrote:

    > Bardzo ładnie, bardzo ładnie :) A co do kurzu, ja mam kolor ceglasty i

    Dzieki dzieki :)

    > jak dekarze docinali dachówki pod okna, to oczywiście również zakurzyli
    > kawałki dachu. Ja przyjechałem i pytam dlaczego jedne dachówki są trochę
    > jaśniejsze i czy by nie dało się ich gdzie indziej przełożyć :)

    :-) Ja sprzedawce odrazu ostrzeglem ze wszystkie palety maja miec date
    produkcji taka sama - przywiezli nawet z tej samej zmiany :-)
    Aktualnie pada u mnie snieg - ulice biale.. Moze on troche zbierze
    tego kurzu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2009-03-25 05:31:13
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    a...@g...com pisze:
    > BTW. Chwale sie moim daszkiem:
    >
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1300
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1322

    że tak spytam... jaką masz powierzchnie tego domu? Ile wyniósł Cię dach,
    ile reszta? Ile robocizna? Jaki rejon polski? Jestem bardzo ciekawy :)

  • 5. Data: 2009-03-25 07:15:53
    Od: a...@g...com

    On 25 Mar, 06:31, krzysiek <a...@m...net> wrote:

    0
    2

    > że tak spytam... jaką masz powierzchnie tego domu?

    Powierzchni uzytkowej Ci nie powiem, bo sam nie wiem - ja liczy sie
    bardzo roznie i przewijaja sie wartosci 120 - 350 :-)) Patrzac po
    powierzchni gotowych podlog to mam piwnice 140m2 (razem z garazem
    30m2), parter 140m2 (razem z garazem 30m2) i poddasze po wybudowaniu
    przedscianki kolankowej wyjdzie ok 90m2, z tym ze bedzie dosc nisko
    (sufit na gotowo na wysokosci ok 240cm no i wszedzie skosy). Stropy
    maja po ok 170m2. A dach ma 295m2 :)

    > Ile wyniósł Cię dach,

    No to tak:

    - wiezba 15m3 -> 11k pln
    - dachowka 300m2 -> 15k (z gasiorami i innymi dodatkami)
    - rynny (duuzo ich) -> ok 4k pln
    - deska okapowa + plytki ze struktonitu (te co widac pod rynna) ->
    1,5k pln
    - drabinki przeciwsniegowe, stopnie kominiarskie, lawa kominiarska,
    okapy z blachy, kosze, wroblowka -> ok 2k pln.
    - 8 x okno dachowe fakro fts 07 (78x140) z kolnierzami
    paroprzepuszczalnymi (z dociepleniem) i kolnierzami do dachowki -> ok
    8,5k pln
    - robocizna na gotowo (od wiezby po rynny) -> 14k pln
    - folia wysokoparoprzepuszczalna, tasma kalenicowa, tasma olowiana
    kominowa -> ok 3k pln

    Hm, chyba wszystko ;) Wychodzi 59k. A - jeszcze ze 100kg gwozdzi, z 30
    pretow gwintowanych i pare katownikow ciesielskich - dobije do 60k :)

    > ile reszta?

    Tj. reszta chaupy ? Do tej pory wydalem jakies... 220-230k pln. Z tym
    ze mam juz w tym zaplacone okna (20k pln). W 240k zamkne sie ze stanem
    surowym zamknietym - z oknami, dwoma drzwiami zew. i dwomam bramami
    segmentowymi.

    > Ile robocizna?

    Fachmanom w sumie zaplacilem do tej pory:
    - murarz 2 kondygnacje - bodajze 6k pln
    - 2 x strop - bodajze 7k pln
    - dach - 14k pln

    27k pln :) Reszta robota wlasna ;P

    > Jaki rejon polski? Jestem bardzo ciekawy :)

    Poludnie, Slask, raj cenowy jezeli chodzi o wykonawcow ale i materialy
    (kto np. ma beton B20 z atestem, FV, pompa, dojazdem gratis za 210
    pln / m3 brutto ???? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2009-03-25 07:51:53
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    a...@g...com pisze:
> [...]
    > ze mam juz w tym zaplacone okna (20k pln). W 240k zamkne sie ze stanem
    > surowym zamknietym - z oknami, dwoma drzwiami zew. i dwomam bramami

    pytam bo siostra również się buduje, również na śląsku i zamknęła się w
    110 tyś zł. w stanie surowym zamkniętym (z oknami i drzwiami
    zewnętrznymi, drzwiami garażowymi).
    Jej dom składa się z piwnicy (kopane na dwa metry bodajże), partera,
    piętra, oraz strychu. Np. na parterze ma duży salon, mały pokój,
    łazienkę, kuchnie, przedpokój, wiatrołap, klatkę schodową. Więc nie jest
    to mały domek.

  • 7. Data: 2009-03-25 07:51:55
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

> [...]
    > zakurzony, nie bylo jeszcze solidnego deszczu ktory by to splukal,
    > wiec na niektorych ujeciach wyglada troche brzydko ;)

    Pilnuj okien dachowych zeby Tobie nie wyniesli. Ich demontaz jest stosunkowo
    prosty a i ze sprzedaza zli ludzie nie beda mieli klopotu.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-03-25 07:57:43
    Od: a...@g...com

    On 25 Mar, 08:51, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Pilnuj okien dachowych zeby Tobie nie wyniesli. Ich demontaz jest stosunkowo
    > prosty a i ze sprzedaza zli ludzie nie beda mieli klopotu.

    Wlasnie dzisiaj chce zamontowac alarm z powiadomieniem GSM /
    mozliwoscia podsluchiwania co sie dzieje / czujka ruchu :) Zamontowany
    bedzie niewidoczny, a uruchomiony - dzwoni ustalona ilosc razy na
    wybrane numery / wysyla SMSy :)

    Co tam okna - moj dekarz mial przypadek ze ukradli dachowke - CALA.
    Tzn. byla juz na dachu (ale jeszcze w "paczkach"). Jak to musialo byc
    zorganizowane ?? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2009-03-25 08:15:17
    Od: a...@g...com

    On 25 Mar, 08:51, krzysiek <a...@m...net> wrote:

    > pytam bo siostra również się buduje, również na śląsku i zamknęła się w
    > 110 tyś zł. w stanie surowym zamkniętym (z oknami i drzwiami
    > zewnętrznymi, drzwiami garażowymi).

    To naprawde bardzo malo :) Jak widzisz moj sam dach kosztowal 60k pln
    i robocizna stanu surowego - niecale ~13k pln (koszt robocizny dachu
    juz uwzglednilem). To juz daje ~73k pln. A gdzie reszta :-)) Na same
    dwa stropy poszlo mi 60m3 betonu (13k pln) i ok 7t stali (~20k pln).
    To juz daje te 110k pln. Do tego bloczki betonowe (13k pln), pustaki
    (15k pln), okna (20k), bramy (8k), drzwi (~10k). No i moja chata jest
    wbrew pozorom dosc duza - jakies 1,5-2 x wieksza niz wszystkie w
    okolicy.. Jak byl wylany strop to zostala okrzyknieta przez sasiadow
    lotniskiem :P "brakuje" mi tu 60k pln, ale na bank o czyms zapomnialem
    - budowa to jednak pochlaniasz kasy :)

    A uwierz, ze ceny na robocizne i materialy sa najnizsze z mozliwych,
    oczywiscie jezeli chodzi o dany produkt - bo na jakosci akurat nie
    oszczedzam :)

    > Jej dom składa się z piwnicy (kopane na dwa metry bodajże), partera,

    Ja mam piwnice wysokie na 2,8m - a kopane bylo na prawie 4m :)

    > piętra, oraz strychu. Np. na parterze ma duży salon, mały pokój,
    > łazienkę, kuchnie, przedpokój, wiatrołap, klatkę schodową. Więc nie jest
    > to mały domek.

    Ja mam na parterze salon, kuchnie i jadalnie - ok 50m2, dwa pokoje po
    ok 18m2, lazienke, duuuuzy hall i raczej maly wiatrolap. No i spory
    garaz :) Na gorze lazienka ~15m2 + jeden gigant pokoj ~50m2 + jeden
    mniejszy ~20m2 :) Spytaj lepiej o powierzchnie parteru no i czy dach
    tez koperta ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2009-03-25 08:30:15
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    a...@g...com pisze:
    > Co tam okna - moj dekarz mial przypadek ze ukradli dachowke - CALA.
    > Tzn. byla juz na dachu (ale jeszcze w "paczkach"). Jak to musialo byc
    > zorganizowane ?? :)
    > pozdr.

    wujkowi ukradli zamontowane kaloryfery i piec...