  • 11. Data: 2012-05-14 12:34:33
    Temat: Re: balkon i kafelki ( izolacja )
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 12:07:02 UTC+2 użytkownik mucher napisał:
    .

    > A - Kiki ma rację- ja u siebie dopilnowałem właśnie tej różnicy
    > poziomów (choć i tak nie na 100%, bo będę mieć mały mostek w okolicy
    > progu drzwi balkonowych). Ekipa chciała wylać tam na równo, ale
    > uparłem się i poprawili; z tego co widzę to dość częsty błąd.

    Dziwi mnie ten błąd. Przeciez balkony sa najczęściej ze stropem wylewane. Na stropie
    na pietrze 5-10 cm stryro siue daje więc i na balkjonie na tyle samo jest miejsce.

  • 12. Data: 2012-05-14 12:52:39
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 14 Maj, 12:34, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Dziwi mnie ten błąd. Przeciez balkony sa najczęściej ze stropem wylewane. Na
    stropie na pietrze 5-10 cm stryro siue daje więc i na balkjonie na tyle samo jest
    miejsce.

    Chodzi o to, że w przypadku wykusza to za mało - balkon jest na
    stropie pomieszczenia poniżej i te 5 cm (bo raczej nie robi się
    grubszej izolacji na górze) przedłużone na balkon może nie wystarczyć.

    mucher

  • 13. Data: 2012-05-14 18:16:10
    Od: "CeZ__134" <s...@g...pl>

    Balkon calkowicie wystaje ze sciany :) Jest to zelbetowa plyta i pod spodem
    absolutnie nic nie ma :)