  • 1. Data: 2013-08-20 20:29:14
    Temat: balustrada - woda
    Od: quent <x...@x...com>

    Niedawno robiłem balustradę i użyłem takich podstaw słupa
    http://www.elipsa.info/test/taras.jpg
    Kotwy były osadzane w betonie.
    Powierzchnia tarasu jest zasmarowana środkiem "Izohan szczelny taras".
    Pod spodem mam pomieszczenia gosp. choć kotwy są nie nad pustymi
    pomieszczeniami a nad ścianami tych pomieszczeń.

    Niepokoi mnie, że woda mi stoi w takich miejscach jak na fotce i nie
    wiem czy nie powinienem czegoś zrobić, jakoś zabezpieczyć przed
    wnikaniem wody w beton.
    Tylko jak?
    Macie jakieś pomysły?

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 2. Data: 2013-08-20 21:35:41
    Temat: Re: balustrada - woda
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-08-20 20:29, quent pisze:

    > Niepokoi mnie, że woda mi stoi w takich miejscach jak na fotce i nie
    > wiem czy nie powinienem czegoś zrobić, jakoś zabezpieczyć przed
> [...]

    Tak.
    Pod ten kwadratowy płaskownik należało dać jakąś "uszczelkę".

    Teraz, jak nie chcesz tego rozkręcać, to zaizoluj brzegi silikonem
    dekarskim.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2013-08-20 21:41:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 20:29:14 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Macie jakieś pomysły?
    A czemu nie zrobiłeś spadku? Nie było by problemów ze stojącą wodą.

  • 4. Data: 2013-08-20 21:42:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 21:41:11 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A czemu nie zrobiłeś spadku? Nie było by problemów ze stojącą wodą.
    Dodam jeszcze że taki sposób mocowania balustrady to proszenie sie o kłopoty.
    Zdecydowanie mniej kłopotliwe jest mocowanie od czoła.

  • 5. Data: 2013-08-20 22:20:00
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-20 21:35, wolim wrote:
    > Teraz, jak nie chcesz tego rozkręcać, to zaizoluj brzegi silikonem
    > dekarskim.

    Objadę je takim cwanym klejem Rheinzink
    http://cbid.pl/pl/p/Klej-do-rynien-RHEINZINK-310ml/1
    30
    Mam go na obróbkach kominów. Ponoć b. trwałe ustrojstwo.

    Dzięki

  • 6. Data: 2013-08-20 22:21:39
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-20 21:41, Kris wrote:

    > A czemu nie zrobiłeś spadku? Nie było by problemów ze stojącą wodą.

    Spadek jest. Większa woda spływa normalnie, ta mała kałuża którą
    zrobiłem celowo trzyma się dzięki napięciu powierzchniowemu wody :-)))

  • 7. Data: 2013-08-21 11:18:48
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > czy nie powinienem czegoś zrobić, jakoś zabezpieczyć przed wnikaniem wody

    Ja bym to zrobił hydroizolacją z mapie na siatce do styropianu,
    tym baseny uszcelniają, nie jest to tanie ale gwarancja pewna, na to pozniej
    mozesz kłasc plytki, śruby mozesz równiez tym zasmarować.

    Oczywiście najpierw dobrze to jest wyrównać klejem aby było idealnie równo z
    spadkiem.

  • 8. Data: 2013-08-29 22:30:58
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Dodam jeszcze że taki sposób mocowania balustrady to proszenie sie o kłopoty.
    Zdecydowanie mniej kłopotliwe jest mocowanie od czoła.

    Jak sie osadza od czola, jak juz jest polozony tam styropian? Jakies tulejki stalowe
    dystansowe?
    --
    Olleo