  • 1. Data: 2012-03-31 14:20:21
    Temat: bateria wannowa - problem ze zdjęciem kurków
    Od: arturs <n...@m...mnie.tu>

    Witam..
    mam baterię wannową retro z armatury krakowskiej - na pierwszy rzut oka
    taką: http://www.ceneo.pl/146798
    lekko puszcza uszczelka i kapie z kranu..
    może ktoś podpowiedzieć jak zdemontować kurki - we wszystkich znanychmi
    bateriach bateriach po zdjęciu zaślepki jest śrubka do odkręcenia (także
    w innych zaworkach - pojedynczych retro z armatury krakowskiej) a tam są
    jakby plastikowe śrubki (w zasadzie coś jak korek z nacięciem na krzyżak
    i dziurką w środku) - oczywiście przy użyciu śrubokręta te nacięcia od
    razu pękły - bateria ma ponad 10 lat - i teraz nie ma tego.. pytanie -
    czy to rozwiercać czy jak toto wyjąć?

  • 2. Data: 2012-04-02 16:49:16
    Temat: Re: bateria wannowa - problem ze zdjęciem kurków
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "arturs" <n...@m...mnie.tu> napisał w wiadomości
> [...]
    > pękły - bateria ma ponad 10 lat - i teraz nie ma tego.. pytanie - czy to

    Ale co chcesz osiągnąć ? Zdjąć kurki żeby ich nie było, czy chcesz coś poza
    tym jeszcze zrobić ?
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2012-04-03 22:03:30
    Od: arturs <n...@m...mnie.tu>

    > Ale co chcesz osiągnąć ? Zdjąć kurki żeby ich nie było, czy chcesz coś
    > poza tym jeszcze zrobić ?

    wymienić uszczelki żeby nie kapało.. a żeby dostać się do nich trzeba
    zdjąć kurki

  • 4. Data: 2012-04-04 09:33:26
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > wymienić uszczelki żeby nie kapało.. a żeby dostać się do nich trzeba
    > zdjąć kurki

    Ze zdjęcia widać że nie trzeba. Wykręcasz całe głowice przy korpusie
    baterii. Kurków nie musisz ruszać