  • 1. Data: 2009-03-08 22:24:34
    Temat: bateria z termostatem i gazowy przeplywowy podgrzewacz wody
    Od: i...@o...pl

    Czy mozna stosowac baterie prysznicowa z termostatem w polaczeniu z
    przeplywowym podgrzewaczem wody na gaz? Czy taki uklad zapewni w miare stala
    temperature wody niezaleznie od temperatury wody przed podgrzewaczem i
    cisnienia?

  • 2. Data: 2009-03-09 07:53:57
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    i...@o...pl pisze:

> [...]
    > temperature wody niezaleznie od temperatury wody przed podgrzewaczem i

    To zależy głównie od ogrzewacza. Jeśli tylko pobór ciepłej wody będzie
    wystarczający do włączenia ogrzewacza, to wszystko będzie OK. Dlatego
    sprawdź w danych ogrzewacza jaki ma minimalny pobór.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 3. Data: 2009-03-09 17:39:42
    Od: Julka <s...@t...pl>

    i...@o...pl pisze:
> [...]
    > temperature wody niezaleznie od temperatury wody przed podgrzewaczem i

    U mnie działa taki zestaw i jest ok. Po testach wyszło nam, że najlepiej
    ustawić stosunkowo niską temperaturę na wyjściu z pieca (tzn. coś w
    typie 50st, nie 100 :) ), wtedy przy próbie ustawienia akceptowalnej
    temperatury w baterii (ok 40st) piec nie gaśnie co chwila.
    Bateria termostatyczna zablokuje skoki temperatury w górę, tzn. nie
    będzie ryzyka poparzenia, natomiast jeśli piec się nie wyrobi z
    produkcją ciepłej wody, to bateria oczywiście nie pomoże.

    Pozdr.
    J.