  • 41. Data: 2011-07-26 09:14:33
    Temat: Re: bateria z teromstatem
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Za 1500 zl można dziś kupić wzmak AV do kina domowego z DLNA, 4
    > wejsciami HDMI, Ipod i z autokalibracją ;-)

    za 16 tys jest bardzo fajny kibelek geberti 8000
    oglądając prezentację tego na youtube zastanawiałem się kto
    takie coś kupi:) i jak to może działać

    W Japoni 90% gospodarstw domowy posiada takie kibelki
    brat mieszka tam i sobie chwali :) choć na początku też się dziwił
    no i nie wiedział jak się tym posługiwać, kibelki maja Panele LCD :)

    Podgrzewana deska, myje dupcę, sam się myje, wsysa powietrze zanieczyszczone
    a wodę z zlewu z mycia rąk zużywa do do spłukiwania fekali.

    Muszę podpytać go ile tam taki kibelek kosztuje :)

  • 42. Data: 2011-07-26 09:19:59
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > jeszcze raz shit. Podklad dobry, panel ponoc dobry 10mm AC4 i ciagle
    shit.
    > Ale niestety to nie byla kwestia jednej czy kilku odzalowanych imprez.
    co w tych panelach ci przeszkadza?

    Ja mam jakies z fugą discovery z classen w cenie ok 50zł m2
    i nic dodac nic ująć, wszyscy się zachwycają większosc mysli ze to deski.
    My równiez jestesmy bardzo zadowoleni, ze całe piętro wyłożyłem nimi.

  • 43. Data: 2011-07-26 09:28:03
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ja mam taką za ok dwie stówy i uważam, że nic lepszego/droższego nie
    > trzeba. Ustawiam sobie 38 stC i jest miło-ciepła woda, przekręcam na 42 -
    > już robi się cieplejsza 'miło-ciepła'..., jak daję powyżej, to zaczyna
    > parzyć...

    Potwieram, sam bardzo ładną kupiłem w leroy za ok 200zł z termostatem
    i działa 5miesięcy

  • 44. Data: 2011-07-26 10:46:38
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > shit.
    > co w tych panelach ci przeszkadza?

    Kurna - wszystko chyba.

    > Ja mam jakies z fugą discovery z classen w cenie ok 50zł m2
    > i nic dodac nic ująć, wszyscy się zachwycają większosc mysli ze to deski.
    > My równiez jestesmy bardzo zadowoleni, ze całe piętro wyłożyłem nimi.

    Tez mam z fuga i co do wygladu wlasciwie zastrzezen nie ma, tylko ta cala
    reszta. Panele sa cemne i widac doslownie kazde zarysowanie. Takie panele
    powinny byc barwione w masie a nie sa i to wszystkie nie sa. Ktos kiedys
    pisal, ze jak zarysuje sie deska to widac, tylko kurna jak zarysuje sie
    panel to widac dwa razy bardziej. Poza tym stukanie tych paneli jest po
    prostu tragiczne. Dzwiek jaki wydaja to jakis koszmarny dzwiek plastiku na
    piance. Stuka to od chodzenia bosymi nogami a w kapciach slychac szuranie
    jak po odwrotnej stronie gitary. Kaszana po prostu. Niestety podtrzymuje
    twierdzenie, ze to gumoleum dwudziestego pierwszego wieku.
    Zaraz sie dowiem, ze panele nie stukaja, a jak stukaja to mam zle ulozone i
    takie tam odkrywcze tezy. Tyle, ze wszystkim stukaja ktorych znam. Jak ktos
    nie wie o co chodzi to dla porownania niech przejdzie sie po betonie i po
    panelach. Beton to odpowiednik klejonej deski czy parkietu, a panele to
    wiadomo, gitara bez strun. No i rzecz jasna panele nie stukaja tym co nie
    mieli desek i w ogole nie wiedza o czym jest mowa. Dla nich porownaniem
    niech bedzie plytka na podlodze, zwykle w lazience. O rozszerzaniu sie pod
    wplywem wilgoci i strzelaniu na laczeniach co jakis czas w czasie chodzenia
    w zaleznosci od wilgotnosci powietrza nie wspomne.

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2011-07-27 18:31:27
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > A ja tam żałuję, pewnie dlatego że tamta muza bardziej mi się
    > podobała.

    Wyjątkowo się z Tobą muszę zgodzić ;P

    jarek d.