  • 11. Data: 2013-06-13 15:51:11
    Temat: Re: białe diodówki zmienić barwę
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    > pewnie masz na myśli "przednie" okładki stosowane przy bindowaniu
    > dokumentów - przeźroczyste, przyciemniane, czerwone, zielone - używam jako
    > filtry do wyświetlaczy - czasami warto poskładac kilka...

    Tak .Dokładnie o to mi chodziło.

  • 12. Data: 2013-06-13 18:18:08
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    ps.com...
    W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 23:06:59 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > diodowe "żarówki" w barwie białej są o wiele tańsze
    > To te co od chińczyków w pakiecie kupiłeś?
    > Pisałem chyba już wtedy Tobie żebyś odpuścił Sobie ledy bo do podstawowego
    > oświetlenia to i ekonomicznie i tym bardziej użytkowo bez sensu.

    pisałem, kupiłem, jestem bardzo zadowolony
    te nowe z chin mam w pokoju i w przedpokoju
    te starsze co mialem, z mniejszą iloscia diod, w kuchni i łazience

    --
    http://zlotowskie.blox.pl
    http://moneysave.info

  • 13. Data: 2013-06-13 18:19:57
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > ty chyba nie o białych tylko o niebieskich piszesz :)
    >
    > solidne zimne białe są tak samo drogie jak ciepłe białe :)
    >
    > jak masz te trupie to nic nie zrobisz bo im brakuje sporo widma.

    no cóż popróbuje
    gość ma zarówno niebieskie, jak i zimne białe w tej samej cenie
    ciepłe białe to niestety 3-4x drożej od nich

    --
    http://zlotowskie.blox.pl
    http://moneysave.info

  • 14. Data: 2013-06-15 08:11:34
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    zlotowinfo wrote:
> [...]
    >
    > no cóż popróbuje
    > gość ma zarówno niebieskie, jak i zimne białe w tej samej cenie
    > ciepłe białe to niestety 3-4x drożej od nich

    tylko żeby otrzymać więcej żółtego powinieneś użyć tych ciepłych bo
    biała dioda daje w zasadzie widmo niebieskie i żółte :)

    jeffrey

  • 15. Data: 2013-06-21 10:03:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >Pisałem chyba już wtedy Tobie żebyś odpuścił Sobie ledy bo do podstawowego
    >oświetlenia to i >ekonomicznie i tym bardziej użytkowo bez sensu.

    Ja mam juz prawie wszedzie ledy, swieca bardzo przyjemnie.