  • 1. Data: 2010-04-14 21:26:50
    Temat: biały nalot na korzeniach świerka
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Witam.O czym może świadczyć taki biały nalot na korzeniach świerka?
    http://picasaweb.google.pl/zawiszam76/20100416#54600
    85853934904130

  • 2. Data: 2010-04-14 22:24:58
    Temat: Re: biały nalot na korzeniach świerka
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 14:26:50 -0700 (PDT), maniek napisał(a):

    > Witam.O czym może świadczyć taki biały nalot na korzeniach świerka?
    > http://picasaweb.google.pl/zawiszam76/20100416#54600
    85853934904130

    O pilnej konieczności zakopania korzeni w ziemi.

  • 3. Data: 2010-04-15 03:53:42
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    85853934904130

    Witam!
    Poszukaj więcej wiadomości o mikoryzie. Jes to grzybnia grzybów
    mikoryzowych.
    Nie jest to choroba :)
    Pozdrawiam - Waldek

  • 4. Data: 2010-04-15 06:31:44
    Od: maniek <m...@o...pl>

    On 15 Kwi, 05:53, "waldek" <m...@p...onet.pl> wrote:
    0085853934904130

    > Witam!
    > Poszukaj więcej wiadomości o mikoryzie. Jes to grzybnia grzybów
> [...]

    Dzięki wielkie,już myślałem że to jakaś zaraza

  • 5. Data: 2010-04-15 19:45:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 05:53:42 +0200, waldek napisał(a):

> [...]
    85853934904130

    > Witam!
    > Poszukaj więcej wiadomości o mikoryzie. Jes to grzybnia grzybów

    Szczepiłam własnego "chowu" iglaki, to tez o tym wiem, ale chciałam
    najkrócej :-)